Haittaako, kun silmänpainetippa pullon suun kärki osui tippoja laittaessani yläluomen ja ripsien kärkeen. Eli voiko tuota pulloa vielä käyttää vai onko vaara bakteereista?
Silmätippapullo hygienia
4
255
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös apteekki laske annetut lääkkeet, eli et voi heittää pois pikkuisen luomea hipaissutta tippapulloa. Itse olen käyttänyt silmänkostutustippoja varsin huolettomasti, enkä ole saanut mitään infektioita. Olen käyttänyt monta kertaa samaa kertakäyttöpipettiä, ja se on avoimena odottanut seuraavaa kertaa. Hengissä olen.
- Anonyymi
Noin käy useinkin. Tuskin on mitään vaaraa.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista. Kai tuota tippapulloa uskaltaa sitten käyttää sen 4 viikkoa. Ennen on ollut aina kertakäyttöpipetit käytössä, nyt lääkäri määrännyt pullon (vahingossa). Silmät tosi herkät ja kuivat, niitä laseroitu ja pistoshoidettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kai tuota tippapulloa uskaltaa sitten käyttää sen 4 viikkoa. Ennen on ollut aina kertakäyttöpipetit käytössä, nyt lääkäri määrännyt pullon (vahingossa). Silmät tosi herkät ja kuivat, niitä laseroitu ja pistoshoidettu.
Voit käyttää vaikka puoli vuotta, ellei sinulla ole tosi tautiset ripset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382416Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482030Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91966Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien481695Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391428Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241086Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68905Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62893Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119888- 67876