Haittaako, kun silmänpainetippa pullon suun kärki osui tippoja laittaessani yläluomen ja ripsien kärkeen. Eli voiko tuota pulloa vielä käyttää vai onko vaara bakteereista?
Silmätippapullo hygienia
4
352
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös apteekki laske annetut lääkkeet, eli et voi heittää pois pikkuisen luomea hipaissutta tippapulloa. Itse olen käyttänyt silmänkostutustippoja varsin huolettomasti, enkä ole saanut mitään infektioita. Olen käyttänyt monta kertaa samaa kertakäyttöpipettiä, ja se on avoimena odottanut seuraavaa kertaa. Hengissä olen.
- Anonyymi
Noin käy useinkin. Tuskin on mitään vaaraa.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista. Kai tuota tippapulloa uskaltaa sitten käyttää sen 4 viikkoa. Ennen on ollut aina kertakäyttöpipetit käytössä, nyt lääkäri määrännyt pullon (vahingossa). Silmät tosi herkät ja kuivat, niitä laseroitu ja pistoshoidettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kai tuota tippapulloa uskaltaa sitten käyttää sen 4 viikkoa. Ennen on ollut aina kertakäyttöpipetit käytössä, nyt lääkäri määrännyt pullon (vahingossa). Silmät tosi herkät ja kuivat, niitä laseroitu ja pistoshoidettu.
Voit käyttää vaikka puoli vuotta, ellei sinulla ole tosi tautiset ripset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1301144
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52735