Haittaako, kun silmänpainetippa pullon suun kärki osui tippoja laittaessani yläluomen ja ripsien kärkeen. Eli voiko tuota pulloa vielä käyttää vai onko vaara bakteereista?
Silmätippapullo hygienia
4
310
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös apteekki laske annetut lääkkeet, eli et voi heittää pois pikkuisen luomea hipaissutta tippapulloa. Itse olen käyttänyt silmänkostutustippoja varsin huolettomasti, enkä ole saanut mitään infektioita. Olen käyttänyt monta kertaa samaa kertakäyttöpipettiä, ja se on avoimena odottanut seuraavaa kertaa. Hengissä olen.
- Anonyymi
Noin käy useinkin. Tuskin on mitään vaaraa.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista. Kai tuota tippapulloa uskaltaa sitten käyttää sen 4 viikkoa. Ennen on ollut aina kertakäyttöpipetit käytössä, nyt lääkäri määrännyt pullon (vahingossa). Silmät tosi herkät ja kuivat, niitä laseroitu ja pistoshoidettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kai tuota tippapulloa uskaltaa sitten käyttää sen 4 viikkoa. Ennen on ollut aina kertakäyttöpipetit käytössä, nyt lääkäri määrännyt pullon (vahingossa). Silmät tosi herkät ja kuivat, niitä laseroitu ja pistoshoidettu.
Voit käyttää vaikka puoli vuotta, ellei sinulla ole tosi tautiset ripset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2243488Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622134Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt401708Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651613- 1051357
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221245Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva71122Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa511064Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan1981001Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61957