Silmätippapullo hygienia

Anonyymi

Haittaako, kun silmänpainetippa pullon suun kärki osui tippoja laittaessani yläluomen ja ripsien kärkeen. Eli voiko tuota pulloa vielä käyttää vai onko vaara bakteereista?

4

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös apteekki laske annetut lääkkeet, eli et voi heittää pois pikkuisen luomea hipaissutta tippapulloa. Itse olen käyttänyt silmänkostutustippoja varsin huolettomasti, enkä ole saanut mitään infektioita. Olen käyttänyt monta kertaa samaa kertakäyttöpipettiä, ja se on avoimena odottanut seuraavaa kertaa. Hengissä olen.

• Anonyymi

Noin käy useinkin. Tuskin on mitään vaaraa.

• Anonyymi

Kiitos vastauksista. Kai tuota tippapulloa uskaltaa sitten käyttää sen 4 viikkoa. Ennen on ollut aina kertakäyttöpipetit käytössä, nyt lääkäri määrännyt pullon (vahingossa). Silmät tosi herkät ja kuivat, niitä laseroitu ja pistoshoidettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Kai tuota tippapulloa uskaltaa sitten käyttää sen 4 viikkoa. Ennen on ollut aina kertakäyttöpipetit käytössä, nyt lääkäri määrännyt pullon (vahingossa). Silmät tosi herkät ja kuivat, niitä laseroitu ja pistoshoidettu.

Voit käyttää vaikka puoli vuotta, ellei sinulla ole tosi tautiset ripset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      123
      5594
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      95
      4831
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      140
      4784
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      368
      2245
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      123
      2159
    6. 108
      1837
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1587
    8. 373
      1328
    9. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      1
      1166
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1161
    Aihe