Haittaako, kun silmänpainetippa pullon suun kärki osui tippoja laittaessani yläluomen ja ripsien kärkeen. Eli voiko tuota pulloa vielä käyttää vai onko vaara bakteereista?
Silmätippapullo hygienia
4
254
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös apteekki laske annetut lääkkeet, eli et voi heittää pois pikkuisen luomea hipaissutta tippapulloa. Itse olen käyttänyt silmänkostutustippoja varsin huolettomasti, enkä ole saanut mitään infektioita. Olen käyttänyt monta kertaa samaa kertakäyttöpipettiä, ja se on avoimena odottanut seuraavaa kertaa. Hengissä olen.
- Anonyymi
Noin käy useinkin. Tuskin on mitään vaaraa.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista. Kai tuota tippapulloa uskaltaa sitten käyttää sen 4 viikkoa. Ennen on ollut aina kertakäyttöpipetit käytössä, nyt lääkäri määrännyt pullon (vahingossa). Silmät tosi herkät ja kuivat, niitä laseroitu ja pistoshoidettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kai tuota tippapulloa uskaltaa sitten käyttää sen 4 viikkoa. Ennen on ollut aina kertakäyttöpipetit käytössä, nyt lääkäri määrännyt pullon (vahingossa). Silmät tosi herkät ja kuivat, niitä laseroitu ja pistoshoidettu.
Voit käyttää vaikka puoli vuotta, ellei sinulla ole tosi tautiset ripset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313616- 963293
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim913162- 773088
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m682993Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862735- 352530
- 692453
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432298- 882070