Hei, minulla on tälläinen taivaansinisek värinen Yamaha joka on seissyt 28vuotta ladon seinällä ulkona miten saisin katteiden värin palautettua kun ovat aika haaleat nyt olen hionut vesihiomapaperilla saippuavedellä ja sain kaiken lian yms pois. Olen miettinyt että lähtisikö se tinnerin keitetyn pellavaöljyn sekoituksella 50:50 suhteessa.
Todella haaleiden muovikatteiden värin palautus?
Anonyymi
5
259
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko kuullut maalaamisesta?
- Anonyymi
En ole. Miten sitä käytetään? 50:50?
- Anonyymi
enpä kuule ala maalaamaan klassikkojen katteita
- Anonyymi
Saahan ne nyt sitten pidettyä haaleina. Ei se väri palaudu enää millään. Ei siitä maalaamisesta suurta vahinkoa tule jos haluat sen näyttävän siistille. Yamahasta ei klassikkoa tule tekemälläkään.
- Anonyymi
Kuuleppa minä sain jo autoglymin perustahnalla suurimman osan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698