Miltä tuntuu kun venäjä hävisi? Eli skodan maa hävisi?

Anonyymi

Oletteko masentuneita? Skodakuskeilta tullaan ensi viikolla kysymään paljon fiiliksistä. Skodamyyjät valmistautuvat jo asiakaskatoon sillä suomalainen ei venäjämielinen ei skodalla aja ei. Skodahan on se itäautoo..nii

22

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EIKS SE OO TSEKKI JOKA PUTOSI SVEITSILLE OLYMPIALAISTEN JÄÄKIEKKOTURNAUKSESSA EIKÄ VENAJA

    • Anonyymi

      Oikeastaan jos mietitään asiaa toisinpäin. Aikoinaan Suomen eniten ostettu auto oli Lada ja kun Neuvostoliitto hajosi ja Ladat jäivät unholaan Toyotasta tuli Suomen ostetuin auto. Kysymys mihin merkkiin siis vanhat Lada kuskit vaihtoivat? Tsekki on Nato valtio joka taas Skodan kotimaa, joten nyt aloittajalle suosittelen tarkempaa asioihin tutustumista ennen itsensä nolaamista.

      • Anonyymi

        "Nato valtio" (sic) joka on ensimmäisenä pettämässä koko EU:n että voivat aisuroida venakoille ja näiden kansantasavalloille


    • Anonyymi

      tOYOTA HÄVISI ne valmistetaan PIETARISSA. Lisäksi toyota oli kisojen sponsori mutta kisoissa kilpailevat voittajat ei Toiottimella aja.

    • Anonyymi

      Toyotaa tehdään Venäjällä ja Turkissa eli diktatuureissa.

      • Anonyymi

        Moottorit tulevat Puolasta.


    • Anonyymi

      Hienoa pojat, älykästä keskustelua.

    • Anonyymi

      Äläs nyt taas toyotisti epätoivoisena yritä.
      Pitäydy sinä vai toveriaatteessasi ja ajele tyytyväisenä sillä itäloosterillasi Toyotalla.

      Tesovitte hyvin yhteen. Duunariaate ja Toyota, siinä teille mannaa Itäisellä taivaalta. Harasoo.

      • Anonyymi

        Tojokuski ja auto, molemmilla parasta ennen jo kaukana takana.


    • Anonyymi

      Autot olivat Skodalla vain pieni osa tuotannosta, tehdashan valmisti höyryturbiineja, aseita yms. Ainakin turbiineja valmistetaan edelleen ja on Suomessakin ollut vuosikymmeniä voimaloissa toiminnassa.

    • ketju täyttyi pietarin RS-skodatrollien mölinästä, oisko se merkki suursodasta?

      • Anonyymi

        Jos sota tulee niin Tsekki on Natossa kun taas Tojon Pietarin tehtaat ovat Putinin leirissä.


      • Anonyymi

        Väärin, asia on juurikin päinvastoin. Tsekki vihaa venäläisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, asia on juurikin päinvastoin. Tsekki vihaa venäläisiä.

        Jaaha sellainen ihmisviha siellä. Varmaan surkeaa päivystää täällä palstalla ja levittää vain vihaa ja toraa ihmisten välille :(


    • Anonyymi

      Kyykkymies se vaan jaksaa vuodesta toiseen. Oli välillä hiljaa, lieneekö käynyt lataamista.

      • Taitaa mennä tunteisiin että neli- ja takavetoiset voimakkaat länsiautot ovat parempia kuin se pomppiva "vRS"


      • Anonyymi
        Kyykman kirjoitti:

        Taitaa mennä tunteisiin että neli- ja takavetoiset voimakkaat länsiautot ovat parempia kuin se pomppiva "vRS"

        Tämä on Skodan tätä päivää. Tojottimelta puuttuu tällaiset neliveto sähkönamut kokonaan.
        Kahdella sähkömoottorilla toteutetun nelivetoisen Enyaq Coupé iV RS:n moottorit tuottavat 220 kW:n enimmäistehon ja 460 newtonmetrin väännön. Kiihdytys nollasta satasen nopeuteen taittuu 6,5 sekunnissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on Skodan tätä päivää. Tojottimelta puuttuu tällaiset neliveto sähkönamut kokonaan.
        Kahdella sähkömoottorilla toteutetun nelivetoisen Enyaq Coupé iV RS:n moottorit tuottavat 220 kW:n enimmäistehon ja 460 newtonmetrin väännön. Kiihdytys nollasta satasen nopeuteen taittuu 6,5 sekunnissa.

        vRS-sirkuspelleautoa halvempi Toyota Yaris GR 0-100 5,5 s. Aito neliveto, ei mikään skeidan sähköinen "lähtöapustin"

        Toyota GR Supra 3.0T 0-100 km/h 4,3 sekuntia.


    • Anonyymi

      Kannattasikohan aloittajankin vähän tutustua Tsekkoslovakian historiaan. Se oli huomattavasti kehittyneempi ja teollistuneempi maa ennen toista maailman sotaa kuin Suomi. Tsekkoslovakiassa tehtiin myös yksiä edistyneimpiä ja arvostettuja loistoautoja. Neuvostoliitto valtasi maan ja tuhosi myös maan teollisuuden.

      • Mikä Suomi ja mihin se liittyy? Tuhoamisesta olen samaa mieltä, mikäli siellä nyt edes oli mitään tuhottavaa. Nykyisiä skootan räppänöitä katsellessa tulee väistämättä mieleen miten niitä on rakennettu jossain karjatiloilla ometan takana sontavuoren vieressä


    • Anonyymi

      Sen uskoo venäläisistä.

    • Anonyymi

      Skodalla on nykyään kriisipalaveria kriisipalaverin perään huonon sotamenestyksen takia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe