Oisko menkat tulossa?

Anonyymi

Mä oon 13v ja mun äidillä alko menkat myös 13 vuotiaana. Painan jotain 30kg ja oon lähes 160cm pitkä. Oon tosi alipainonen, mutta mun molemmat vanhemmat oli myös lapsena ja nuorena alipainosia. Mulla on ollu ehkä 2v valkovuotoo, rinnat on vähän kasvanu (Ehkä a kuppi?) Ja mulla on karvoitusta alapäässä. Hiki haisee ja käsissä ja jaloissaki on aika reilusti karvoja, mutta en saa äitini mielestä sheivata niitä. Joskus kun ajattelen menkkoja ja niiden alkamista liikaa, niin jotenki varmaan mielikuvituksen ansiosta tunnen alaselässä tai vatsassa jonkinlaista kipua, mutta ei tuu menkkoja. Millon ne vois alkaa?

5

839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne voi alkaa millä hetkellä tahansa. Toisaalta olet niin alipainoinen, että kuukautisten alkaminen todennäköisesti viivästyy tai kierto on ainakin aluksi hyvin epäsäännöllistä.

• Anonyymi

Mä olin 12 v kun mulla alko. Se oli vitosennja kutosen välinen kesä. Nyt oon kutosella, tissit b 70, pituutta 163cm ja painoo 48kg. Karvaa löytyy(kaikkialta:D)

Minä hetkenä tahansa voi alkaa, eli pidä vaikka sidettä koulussa.

• Anonyymi

Sun alipaino vaikuttaa siihen milloin sun menkat alkaa.Mä olisin huolissani sun alipainosta.Ihme ettei sun vanhemmat puutu tohon,Olet huomattavan alipainoinen.Sun iällä ja pituudella normaalipainon alue on 39.2 - 59.0 kg.Sä olet melkein 10 kiloa alipainoinen ja kukaan ei kiinnitä siihen huomiota.

Hormonien tuotanto ei lähde käyntiin alipainon aikana, jolloin kuukautisetkaan eivät tule. Murrosiän karvoitus johtuu suureksi osaksi muista hormoneista, joten karvoitus voi kehittyä, vaikka kuukautiset eivät ole alkaneet.

• Ööh moii, Oon huono puhuu kenellekkää tälläsist asioist mut Mul tulee siis ruskeet ns nestettä tuolt alhaalt jne ja sit se on ollu kaks kertaa veristä mut sit taas ruskeeta et onks ne menkat vai hähh??

• Anonyymi

Voi olla kahvia. Haiseeko kahville?
        Jonkinlaista kuukautisvuodon tapaista luultavasti kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3258
    2. Kuka varasti Sisun rahat

Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      971
    5. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      814
    7. Miten sulla on niin kaunis

Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      698
    9. Ajattelen sinua

vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe