Oisko menkat tulossa?

Anonyymi

Mä oon 13v ja mun äidillä alko menkat myös 13 vuotiaana. Painan jotain 30kg ja oon lähes 160cm pitkä. Oon tosi alipainonen, mutta mun molemmat vanhemmat oli myös lapsena ja nuorena alipainosia. Mulla on ollu ehkä 2v valkovuotoo, rinnat on vähän kasvanu (Ehkä a kuppi?) Ja mulla on karvoitusta alapäässä. Hiki haisee ja käsissä ja jaloissaki on aika reilusti karvoja, mutta en saa äitini mielestä sheivata niitä. Joskus kun ajattelen menkkoja ja niiden alkamista liikaa, niin jotenki varmaan mielikuvituksen ansiosta tunnen alaselässä tai vatsassa jonkinlaista kipua, mutta ei tuu menkkoja. Millon ne vois alkaa?

5

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne voi alkaa millä hetkellä tahansa. Toisaalta olet niin alipainoinen, että kuukautisten alkaminen todennäköisesti viivästyy tai kierto on ainakin aluksi hyvin epäsäännöllistä.

• Anonyymi

Mä olin 12 v kun mulla alko. Se oli vitosennja kutosen välinen kesä. Nyt oon kutosella, tissit b 70, pituutta 163cm ja painoo 48kg. Karvaa löytyy(kaikkialta:D)

Minä hetkenä tahansa voi alkaa, eli pidä vaikka sidettä koulussa.

• Anonyymi

Sun alipaino vaikuttaa siihen milloin sun menkat alkaa.Mä olisin huolissani sun alipainosta.Ihme ettei sun vanhemmat puutu tohon,Olet huomattavan alipainoinen.Sun iällä ja pituudella normaalipainon alue on 39.2 - 59.0 kg.Sä olet melkein 10 kiloa alipainoinen ja kukaan ei kiinnitä siihen huomiota.

Hormonien tuotanto ei lähde käyntiin alipainon aikana, jolloin kuukautisetkaan eivät tule. Murrosiän karvoitus johtuu suureksi osaksi muista hormoneista, joten karvoitus voi kehittyä, vaikka kuukautiset eivät ole alkaneet.

• Ööh moii, Oon huono puhuu kenellekkää tälläsist asioist mut Mul tulee siis ruskeet ns nestettä tuolt alhaalt jne ja sit se on ollu kaks kertaa veristä mut sit taas ruskeeta et onks ne menkat vai hähh??

• Anonyymi

Voi olla kahvia. Haiseeko kahville?
        Jonkinlaista kuukautisvuodon tapaista luultavasti kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      547
      7056
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      325
      2648
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      2025
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1236
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1183
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1138
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      87
      998
    8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      975
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      62
      944
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      41
      820
    Aihe