Oisko menkat tulossa?

Anonyymi

Mä oon 13v ja mun äidillä alko menkat myös 13 vuotiaana. Painan jotain 30kg ja oon lähes 160cm pitkä. Oon tosi alipainonen, mutta mun molemmat vanhemmat oli myös lapsena ja nuorena alipainosia. Mulla on ollu ehkä 2v valkovuotoo, rinnat on vähän kasvanu (Ehkä a kuppi?) Ja mulla on karvoitusta alapäässä. Hiki haisee ja käsissä ja jaloissaki on aika reilusti karvoja, mutta en saa äitini mielestä sheivata niitä. Joskus kun ajattelen menkkoja ja niiden alkamista liikaa, niin jotenki varmaan mielikuvituksen ansiosta tunnen alaselässä tai vatsassa jonkinlaista kipua, mutta ei tuu menkkoja. Millon ne vois alkaa?

5

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne voi alkaa millä hetkellä tahansa. Toisaalta olet niin alipainoinen, että kuukautisten alkaminen todennäköisesti viivästyy tai kierto on ainakin aluksi hyvin epäsäännöllistä.

• Anonyymi

Mä olin 12 v kun mulla alko. Se oli vitosennja kutosen välinen kesä. Nyt oon kutosella, tissit b 70, pituutta 163cm ja painoo 48kg. Karvaa löytyy(kaikkialta:D)

Minä hetkenä tahansa voi alkaa, eli pidä vaikka sidettä koulussa.

• Anonyymi

Sun alipaino vaikuttaa siihen milloin sun menkat alkaa.Mä olisin huolissani sun alipainosta.Ihme ettei sun vanhemmat puutu tohon,Olet huomattavan alipainoinen.Sun iällä ja pituudella normaalipainon alue on 39.2 - 59.0 kg.Sä olet melkein 10 kiloa alipainoinen ja kukaan ei kiinnitä siihen huomiota.

Hormonien tuotanto ei lähde käyntiin alipainon aikana, jolloin kuukautisetkaan eivät tule. Murrosiän karvoitus johtuu suureksi osaksi muista hormoneista, joten karvoitus voi kehittyä, vaikka kuukautiset eivät ole alkaneet.

• Ööh moii, Oon huono puhuu kenellekkää tälläsist asioist mut Mul tulee siis ruskeet ns nestettä tuolt alhaalt jne ja sit se on ollu kaks kertaa veristä mut sit taas ruskeeta et onks ne menkat vai hähh??

• Anonyymi

Voi olla kahvia. Haiseeko kahville?
        Jonkinlaista kuukautisvuodon tapaista luultavasti kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7444
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3173
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2410
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      6
      2051
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      28
      1981
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1918
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1643
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52
      1588
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18