Suomen pitäisi

Anonyymi

liittyä Natoon, mitä pikimmiten, muuten olisimma samanlaisessa asemassa kuin Ukraina, saismme vain taistelu kypäriä Natimailta lahjaksi.

Ottakaapa eduskunta nyt asia ja nopeasti vireille!

14

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt pitäisi hyökätä Karjalaan ja Viipuriin
      3/4 putinistien maajoukoista on Ukrainassa

      Viipuri saataisin helposti takaisin nyt

      • Anonyymi

        HEEEHEEE!
        Parempikin asiantuntia ?! Miten meinaat sen valloittaa ?, kun Pietarista aika nopeasti vähintään 5-miljoonaa asukasta astelisi sinut maan rakoon. Myös, Viipurissa ja sen ympäristössä on oma puolustus, ja 204 408 asukkaan piiri (Tuo tieto vuodelta 2014).

        "25. maaliskuuta 2010 Dmitri Medvedev nimesi Viipurin " sotilaallisen kunnian kaupungiksi "."; Venäjällä kaupunki voi saada tällaisen arvonimen, jos kaupungissa tai sen lähellä on käyty kovaa taistelua ja jossa isänmaan puolustajat ovat Venäjän näkemyksen mukaan osoittaneet rohkeutta, sinnikkyyttä ja yleistä sankaruutta."

        Lähde: Wikipediasta

        Joten ei kun jatka sitä sinun mielikuvitus leikkiä, välillä on hyvä tulla ulos sieltä kuplastakin, niin voi saada oikeanlaista tietoa.


      • Anonyymi

        Elikä Natoon kiireellä, ennenkuin siirtävät joukot Suomen rajalle. Putin pelkkä LAVROVIN kanssa Natoa kuollaksee, eikä Kiinakaan lähde joutaviin vouhotuksiin mukaan.


    • Anonyymi

      olisi pitäny liittyä natoon jo silloin kun viro siihen liittyi,
      mikäs suomen liittymistä on estäny,,, tyhmyyskö,,

      • Anonyymi

        Mikä sen nyt estäisi?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Uhkailu liittymisellä tässä vaiheessa, Putin siirtää heti joukkoja suomen rajan läeisyyteen.

    • Anonyymi

      Ihan höpöhöpöä koko Nato-kiima. Vanhojen puolleiden suomalaisukkojen vaahtoamista.
      Kallista, kallista, kallista.
      Ei meidän itäraja merkkaisi N:lle mitään. Voisi tulla into kalistella maamme puolella.
      En tykkää.
      Ulkopuolella. Neuvottelumaa.
      Beng

      • Anonyymi

        Ei taida neuvottelut auttaa Ukrainaakaan.

        Pirre


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida neuvottelut auttaa Ukrainaakaan.

        Pirre

        Eikös länsi jo lokakuussa kertonut Venäjälle mitkä ovat askelmerkit, ja tuostahan neuvottelu tyylistä ei Putin pitänyt.
        Tuskin sinäkään, mikäli naapurisi alkaisi ohjeistamaan ja neuvomaan mitä hän määrittelisi yksin taloyhtiössä.


    • Kun johonkin asiaan syntyy/synnytetään uusi Aspekti.
      Hyvin usein alkaa maailman-laajuinenkin kohina.
      Esim. Corona ja Putina.
      -
      Nuokin käyvät aikanaan vanhoiksi ja väljehtyneiksi.
      Mikä tärkeintä, epä-kiinnostaviksi.
      -
      Joten, koskaan ei pitäisi nostaa pystyyn vanhaa Kauraa Vanhoin tarinoin.
      -
      Me elämme nyt tyttöjen aikaa, Poliittisestikin.
      Siinä sitä on Suomelle riittävästi pelättävää ja kammottavaa.
      -
      Meitä 70 ei asia voi enää kiinostaa.
      Olemmehan sitä Historiaa, emme sitä Tulevaisuutta.

      H.

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi liittyä natoon? Nythän saamme olla rauhassa .

    • Harmillista, sittenhän meidän pitäisi vaihtaa pääministeriä,
      pääministeri on todennut, ettei hänen aikanaan liitytä Natoon..
      Vallan kansainväliselle lehdistölle ilmineerasi.
      Ei kait hän sanojaan nsyö.

    • Anonyymi

      Persu on innoissaan hirviö Putinin sodasta ja halveeraa omaa pääministeriä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe