Olen kiinnittänyt huomiota siihen ettei pojan toinen esikoulu opettaja puhu mulle juuri mitään, monesti tuntuu siltä kun haen niin ei ole huomaavinaan mua ja kun kumminkin menen juttelemaan tälle nii aika vähän puhuu mun kanssa verrattuna mitä oon kuunnellut muiden kanssa keskustelevan pitkästi. Itse olen loukkaantunut tuosta ja kerran kun satuin yhden toisen lapsen äidin kanssa viemään poikaa niin musta tuntui että jutteli hänelle kun mulle.
Voiko olla niin kun tämä ei ole pojan oma hoitaja, näitä on kaksi opettajaa ja toinen kumminkin juttelee. Pidän itse outona tilannetta
Typerää käytöstä hoitajalta
Anonyymi
0
140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei713348Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071772- 1061082
- 921042
- 60923
- 42826
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163820IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59762Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28725