Olen kiinnittänyt huomiota siihen ettei pojan toinen esikoulu opettaja puhu mulle juuri mitään, monesti tuntuu siltä kun haen niin ei ole huomaavinaan mua ja kun kumminkin menen juttelemaan tälle nii aika vähän puhuu mun kanssa verrattuna mitä oon kuunnellut muiden kanssa keskustelevan pitkästi. Itse olen loukkaantunut tuosta ja kerran kun satuin yhden toisen lapsen äidin kanssa viemään poikaa niin musta tuntui että jutteli hänelle kun mulle.
Voiko olla niin kun tämä ei ole pojan oma hoitaja, näitä on kaksi opettajaa ja toinen kumminkin juttelee. Pidän itse outona tilannetta
Typerää käytöstä hoitajalta
Anonyymi
0
198
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564