Jos siis pystyy tarjoamaan hyvät puitteet lapselle? Vakaan kodin ja taloudenhallinta on kunnossa?
Eikä kyseessä ole vaan se, että palkkio kiinnostaisi, vaan haluaisin todella ryhtyä sijaisvanhemmaksi. Teen vain tällähetkellä keikkatöitä joten vakituista paikkaa ei ole.
Siis hetkonen? Voiko työtön olla muka sijaisvanhempi?
6
947
Vastaukset
- Anonyymi
Up! Eikö kukaan haluaisi kertoa?
- Anonyymi
Ei voi olla - haluatko varastaa toisten lapset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla - haluatko varastaa toisten lapset
Siis hetkonen? Varastaminen on aika törkeä väite.
Olen sairastanut syövän, jonka takia en biologisia lapsia voi koskaan saada. Olen suruni jo surrut ja ajattelin, että tulevaisuudessa voisin tarjota kodin lapselle. Jonka vanhemmat eivät pysty antamaan sillä hetkellä parastaan.
Jos olet töissä oletko silti varastanut muiden lapset?
- Anonyymi
Up olisiko muuta lisätietoa asiasta?
- Anonyymi
Onko sulla työssäkäyvä puoliso?
- Anonyymi
👍🏻voit ryhtyä onnea,tulet auttamaan lapsia vaikeassa tilanteessa. Mutta muista että siihen liittyy suuri vastuu. Onnea! ❤️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423