Työnnyin muutaman kerran mutta tytön pyynnöstä pitää paussia, vedin kaluni ulos. - Oota vähän setä houh...huhhuh...mä hoidan sut loppuun..kohta…. - Nauti nyt vaan kyydistä kuiskasin, suutelin kaulaa ja käänsin Jikon kyljelleen. Liukasti kalun kookosrasvalla ja työnnyin anukseen. Jiko makasi rentona, ynisi hieman, rentoutti pepun: - Pane vaan setä…..anna kyytiä mun anukselle….. Aloin työnnellä hitaasti, teki kipeää tytölle joka kuitenkin pyysi jatkamaan…. - Alista mua setä, hauku mua, dissaa….läpsi….Tein työtä käskettyä ja nostin hetken perästä tytön syliini, kantaen hänet pöydän eteen. Laskin alas, käskin kääntyä ja tartuin käsiinsä. Raudoitin ranteet, painon niskasta vasten pöytää ja annoin anukselle kyytiä.
Laukesimme yhdessä joiskin Jikon orgasmi oli jatkuvaa laatua. Kyrpäni oli tiukasti puristuksissa, pillu supisteli ja sai nuoren naisen sätkimään, päästäen outoja, korkeita kimityksiä, pulputtaen suomea ja japania sekaisin, laueten yhä uudestaan. Viimein hä äkisti levitti jalkansa, lantio työntyi ylös ja eteen, emätin hervahti rennoksi – huokaisten kivusta, helpotuksesta ja nautinnosta, vedin kalun ulos. Jäin nojaamaan eteensä, katsellen silmiä jotka olivat kuin hedelmäpelin kirsikat, pyöri ja pyöri, voitti ja voitti. Jiko squirttasi suoraan naamalleni kunnon suihkun pimpastaan. Rrepesin ehtken päästä, pudoten polvilleni ja kellistyen lattialla nauramaan. Hillitön hekotus tarttui ja hetken perästä Jukio nousi ja laskeutui viereeni, kainaloon ja suutelimme ja nauroimmi, hihitimme, hekotimme, kikatimme. Lopulta, aivan lääopästyneinä, nauru kaikkosi ja nukahdimme hetkeksi niille sijoille.
Heräsin kylmän henkäykseen ja vedin pöydän liinan opäällemme. Katselin nukkuvaa, hymyilevää ja ajoittain mutisevaa nuorukaista ja rakastuin. Lujaa.
- Voi Jumnalan puupyssy ja siihen panoksia… .
Elin mielenkiintoisia aikoja, tuumin kun sain erektion ja aloin herätellä Jikoa. - Voih setääh, hän sanoi punastuen avattuaan silmänsä: - olet juuri niin häpeämätön kuin äitini kertoi päiväkirjassaan sinun olevan. Ihanaa…..
Nousimme siirtyen suihkuun. Siellä painoin Jikon vasten kaakeleita: - Vai luetaan sitä äidin yksityisiä päiväkirjoja, sietäisit saada piiskaa, senkin pikku narttu, uteliaisuus kissan tappoi… .
- Voih setä, rankaise tottelematonta pikku narttua….. .
Euraasialainen kummityttö, osa 2
0
1707
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176