Työnnyin muutaman kerran mutta tytön pyynnöstä pitää paussia, vedin kaluni ulos. - Oota vähän setä houh...huhhuh...mä hoidan sut loppuun..kohta…. - Nauti nyt vaan kyydistä kuiskasin, suutelin kaulaa ja käänsin Jikon kyljelleen. Liukasti kalun kookosrasvalla ja työnnyin anukseen. Jiko makasi rentona, ynisi hieman, rentoutti pepun: - Pane vaan setä…..anna kyytiä mun anukselle….. Aloin työnnellä hitaasti, teki kipeää tytölle joka kuitenkin pyysi jatkamaan…. - Alista mua setä, hauku mua, dissaa….läpsi….Tein työtä käskettyä ja nostin hetken perästä tytön syliini, kantaen hänet pöydän eteen. Laskin alas, käskin kääntyä ja tartuin käsiinsä. Raudoitin ranteet, painon niskasta vasten pöytää ja annoin anukselle kyytiä.
Laukesimme yhdessä joiskin Jikon orgasmi oli jatkuvaa laatua. Kyrpäni oli tiukasti puristuksissa, pillu supisteli ja sai nuoren naisen sätkimään, päästäen outoja, korkeita kimityksiä, pulputtaen suomea ja japania sekaisin, laueten yhä uudestaan. Viimein hä äkisti levitti jalkansa, lantio työntyi ylös ja eteen, emätin hervahti rennoksi – huokaisten kivusta, helpotuksesta ja nautinnosta, vedin kalun ulos. Jäin nojaamaan eteensä, katsellen silmiä jotka olivat kuin hedelmäpelin kirsikat, pyöri ja pyöri, voitti ja voitti. Jiko squirttasi suoraan naamalleni kunnon suihkun pimpastaan. Rrepesin ehtken päästä, pudoten polvilleni ja kellistyen lattialla nauramaan. Hillitön hekotus tarttui ja hetken perästä Jukio nousi ja laskeutui viereeni, kainaloon ja suutelimme ja nauroimmi, hihitimme, hekotimme, kikatimme. Lopulta, aivan lääopästyneinä, nauru kaikkosi ja nukahdimme hetkeksi niille sijoille.
Heräsin kylmän henkäykseen ja vedin pöydän liinan opäällemme. Katselin nukkuvaa, hymyilevää ja ajoittain mutisevaa nuorukaista ja rakastuin. Lujaa.
- Voi Jumnalan puupyssy ja siihen panoksia… .
Elin mielenkiintoisia aikoja, tuumin kun sain erektion ja aloin herätellä Jikoa. - Voih setääh, hän sanoi punastuen avattuaan silmänsä: - olet juuri niin häpeämätön kuin äitini kertoi päiväkirjassaan sinun olevan. Ihanaa…..
Nousimme siirtyen suihkuun. Siellä painoin Jikon vasten kaakeleita: - Vai luetaan sitä äidin yksityisiä päiväkirjoja, sietäisit saada piiskaa, senkin pikku narttu, uteliaisuus kissan tappoi… .
- Voih setä, rankaise tottelematonta pikku narttua….. .
Euraasialainen kummityttö, osa 2
0
1706
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754