Ennen Helsinkiä minä ja liftari ehdimme kertoa toisillemme elämänhistoriamme. Kumpikin myönsi, että olimme ihan selvästi sielunkumppaneita. Täydensimme toistemme lauseitakin. Välillämme oli kipinää ja kemiaa. Kun liftari kysyi Munkkiniemen kohdalla, että tulisinko hänen vaimokseen, vastasin myöntävästi. Soitin tutulle naistenlehden toimittajalle ja kerroin tapahtuneesta. Nyt tarvittiin kansikuvajuttu viikonlopun lehteen, missä poseeraisin uuden mieheni kanssa. Vein elämäni liftarin kotiini ja kietouduimme toisiimme.
Aamulla olimme kumpikin valmiina huoltamaan kehojamme. Aloitimme pitkällä lenkillä, minkä lähetimme livenä someen. Seuraajilta tulvi onnitteluja. He näkivät heti kasvoiltani hehkuvan rakkauden. Liftari omaksui roolinsa rinnallani luonnollisesti. En ollut hakenut lapsilleni uutta isää, niitä heillä oli jo riittävästi. Olin etsinyt kumppania, joka olisi rinnallani myötä- ja vastoinkäymisissä. Sellaista, joka tulisi kanssani kansikuviin. Vihdoin se oli löytynyt.
Ravintohuollon jälkeen päätin muuttaa isompaan asuntoon missä olisi tilaa liftarillekin. Soitin tutulle välittäjälle, jolta asunto löytyikin heti. Tilasin muuttofirman pakkaamaan kaiken ja siirtämään tavarat uuteen asuntoon. Samalla päätin ostaa pienemmän sijoitusasunnon, mistä sovin kaupat iltapäiväksi. Viimeisen vuorokauden kuluessa olin raivonnut, rakastunut, vastannut kosintaan myöntävästi, muuttanut ja tehnyt sijoituksen. Ja kansikuvajuttukin oli tulossa. Näin toimii taistelija.
Taistelija-kirjan kolmas luku
Anonyymi
1
147
Vastaukset
- Anonyymi
Kuin moderni Marguerite Duras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257037Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451305Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291118- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49885Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96846Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753