Viime kerrasta jo 17 vuotta.

Anonyymi

Kovasti mietityttää uskaltaisiko vielä vanhoilla päivillä lemmenlomalle. Olen viihtynyt erään mukavan miehen seurassa, ihan vaan koiraharrastuksen ja lenkkeilyn merkeissä, tavattiin viime syksynä sienimetsässä ja sen jälkeen lähes viikottain jossain ulkosalla. Nyt mies haluaisi lähteä kanssani risteilylle, oli ostanut ystävänpäivälahjaksi maaliskuulle meille yhteisen matkan Tukholmaan. Alkoi nyt kovasti arveluttamaan, kun huomasin hänen varanneen Junior sviitin ja nettitiedon mukaan siellä on poreamme huoneessa. En ole kehdannut kysyä haluaako hän muutakin kuin pelkkää ystävyyttä. Jos nyt jänistän, niin menetänkö ulkoilukaverin?

43

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos jänistää niin tuskinpa menetät kaverii, jos menetät niin se ei sitte todellinen kaveri ollut.... mee ihmeessä laivalle....

    • Anonyymi

      Jos hän haluaa jotain, mitä et ole valmis antamaan, tee asia selväksi. Oikea ystävä kyllä ymmärtää ja jatkaa ulkoilukaverinasi. Mutta anna mennä, jos toiveenne samat. Ei noita mahdollisuuksia lemmenlomaan enää tässä iässä liiemmin tarjoudu. Be happy, don't worry.

    • Anonyymi

      Mene ihmeessä. Minullakin on tavallaan varaemäntä, joka alkaisi seurustelemaan kanssani paljon vähemmällä.

      • Anonyymi

        Mitä vaimosi tykkää varaemännästäsi ???


    • Anonyymi

      Mene vain risteilylle, kyllä siellä selviää, mitä hän haluaa. Todennäköisesti jotain lähempää tuttavuutta, voipi olla seksiäkin. Mikäpä siinä, ihanat puitteet pore-ammeineen. Et siinä mitään häviä. Jos herrasmies, ymmärtää , jos et halua seksiä. Vaan miksi et haluaisi?

    • Anonyymi

      Tulipa ihana juttu tästä mieleen. Kun aloin miesystävän kanssa aikanaan seurustelemaan, hän pyysi tilapäiseen vuokrayksiöönsä avioeronsa lomassa. Me olimme yhden ihmisen kylpyammeessa yhdessä. Pienikokoisten etuja.
      Nyt on edellisestä seksistä kolmisen vuotta ja on uusi hiihtokaveri. Katsotaan mihin johtaa.
      Oikein antoisaa ja kokemusrikasta kylpyläreissua aloittelijalle.

    • Anonyymi

      Ilman muta menet.Tartut hetkeen ja alat elää.Mitä pelotavaa tai värää asiassa on? Anna palaa.Sihen lopuu kehon säryt,kuin mielen säryt ja alat näkee reisun jälken mahtavaa elämää. juuri naiset joilla ei miestä ja yli 55v.ovat sairaita,katkeria, valittajia,juoruavat aina pahaa.ties mitä.Miehistä saa voimaa ja virtaa kaiken ikäiset naiset eläkeläkin. Itä-Helsinki

    • Anonyymi

      Hän on varannut teille yhteisen lomamatkan kysymättä sopiiko matka sinulle?Ja vielä yhteiseen majoitukseen jonka laatu selviää sinulle vasta netistä stalkkaamalla?
      Ilmeisesti hän odottaa ja olettaa suhteeltanne enemmän kuin sinä. Puhutteko yleensä asioista va olettamuksiinko "ystävyytenne" perustuu.
      Siilivain

      • Anonyymi

        Puhutko sä lenkki- ja koiraharrastuskavereiden kanssa seksistä?


      • Anonyymi

        Kysytäänkö sinulta aina etukäteen sopiiko suunniteltu lahja sinulle, eikö sinua ole koskaan yllätetty ???
        Stalkkaaminen tarkoittaa vainoamista, eli en kyllä mitenkään pysty yhdistämään aloittajan netistä tutkimaa lahjaksi saamaansa matkaa stalkkaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytäänkö sinulta aina etukäteen sopiiko suunniteltu lahja sinulle, eikö sinua ole koskaan yllätetty ???
        Stalkkaaminen tarkoittaa vainoamista, eli en kyllä mitenkään pysty yhdistämään aloittajan netistä tutkimaa lahjaksi saamaansa matkaa stalkkaamiseen.

        Kyllä kysytään jos lahja on esimerkiksi yhteinen matka. Tai ainakin toivoisin kysyttävän ja jos epäselvyyttä suhteen tasosta en myöskään tykkäisi et varataan minun tietämättäni yhteinen majoitus jos muutoinkaan ei ole yhteisiä öitä vietetty. Minusta kysyminen olisi fiksua ja kohteliasta ja toisen huomioon ottamista.

        Itse luokittelen stalkkauksen vakoiluksi. Ja pää-asia oli se et aloittajan piti netistä vaklata et mimmoseen majoitukseen on menossa.
        Siilivain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kysytään jos lahja on esimerkiksi yhteinen matka. Tai ainakin toivoisin kysyttävän ja jos epäselvyyttä suhteen tasosta en myöskään tykkäisi et varataan minun tietämättäni yhteinen majoitus jos muutoinkaan ei ole yhteisiä öitä vietetty. Minusta kysyminen olisi fiksua ja kohteliasta ja toisen huomioon ottamista.

        Itse luokittelen stalkkauksen vakoiluksi. Ja pää-asia oli se et aloittajan piti netistä vaklata et mimmoseen majoitukseen on menossa.
        Siilivain

        Mitä stalkkeri tekee?
        Vainoaminen eli kansankielellä stalkkaus on toimintaa, jossa jotakuta toistuvasti seurataan, uhkaillaan tai tarkkaillaan jollain tavalla. Stalkkaus voi myös olla toistuvia yhteydenottoja, jotka ovat usein uhkaavia tai seksuaalissävytteisiä.
        Onko Stalkkaaminen rikos?
        Vainoaminen on rikos, johon syyllistyy henkilö, joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muulla näihin rinnastettavalla tavalla vainoaa toista. Vainoamisesta voidaan tuomita sakko- tai vankeusrangaistukseen enintään kahdeksi vuodeksi. ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä stalkkeri tekee?
        Vainoaminen eli kansankielellä stalkkaus on toimintaa, jossa jotakuta toistuvasti seurataan, uhkaillaan tai tarkkaillaan jollain tavalla. Stalkkaus voi myös olla toistuvia yhteydenottoja, jotka ovat usein uhkaavia tai seksuaalissävytteisiä.
        Onko Stalkkaaminen rikos?
        Vainoaminen on rikos, johon syyllistyy henkilö, joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muulla näihin rinnastettavalla tavalla vainoaa toista. Vainoamisesta voidaan tuomita sakko- tai vankeusrangaistukseen enintään kahdeksi vuodeksi. ...

        Nyrjähditkös nyt vähän aloittajan aiheesta syrjäpoluille?
        Siilivain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyrjähditkös nyt vähän aloittajan aiheesta syrjäpoluille?
        Siilivain

        kukakohan se nyrjähti kirjoittamaan aloittajan stalkkaavan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kukakohan se nyrjähti kirjoittamaan aloittajan stalkkaavan?

        No etkös kuitenkin asiayhteydestä hoksannu mitä tarkoitin. Onko noin vaikeaa päästää irti😂😂.
        Aloittajan aloitus ei anna aihetta stalkkauksen pohdinnan syvimpiin syövereihin. Jos jäit koukkuun tee aiheesta oma aloitus jookosta.
        Siilivain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko sä lenkki- ja koiraharrastuskavereiden kanssa seksistä?

        Mites se tähän liittyy? Riippunee kaverista ja mistä hän haluaa avautua.
        Siilivain


    • Anonyymi

      Mikä ettei voi mennä lemmenlomalle, se vain ettei laivoissa ole hyttejä junior sviitti nimityksellä.

      • Anonyymi

        Ai, mä oon kyllä matkustanut Junior sviitissä, taidetaan kirjoittaa Junior suite, ainakin Silja Serenadella oon ollut ja Aasian risteilylläkin oltiin Junior suitesssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mä oon kyllä matkustanut Junior sviitissä, taidetaan kirjoittaa Junior suite, ainakin Silja Serenadella oon ollut ja Aasian risteilylläkin oltiin Junior suitesssa.

        Anteeksi, niinpä näyttää olevan nimellä Junior Suite ja hytissä poreamme. Ihan kiva lemmenmatka siitä varmaan koituu. Turhaan meidän iässä enää ujostelee. Jos tulee erimielisyyttä, niin voi maksaa itse toisen hytin itselleen, niitä on useinmiten vapaana kuitenkin.


    • Anonyymi

      Kiva ketju, peukutan! suurin osa positiivisia kannustuksia, ei näytä kaikkien ikäryhmäläisten suu vielä tuohesta olevan, eikä kaikki muutkaan paikat.

    • Tee kuten itsestäsi hyvältä tuntuu.
      Älä ala mihinkään vain toisen mieliksi.

      • Anonyymi

        Tuo on juuri oikea neuvo. Jos pitää ihmisestä vain kaverina, ei välttämättä ole haluja harrastaa seksiä hänen kanssaan. Sitten on sellaisia, jotka voivat herättää mielenkiinnon romanttisessakin mielessä.


    • Anonyymi

      Anna palaa vaan! Onhan se kiva tietää, miltä lenkkikaveri näyttää ilkosillaan😂

    • Anonyymi

      Mielestäni olisi ollut kohteliasta ensiksi kysyä, että sopiiko ajankohta sinulle ja sopiiko se, että yövyttekö samassa hytissä vai tilaako hän erilliset hytit.
      Jos on erilliset hytit ens alkuun, niin voihan sitä kuitenkin matkalla muuttaa mielensä ja sujauttaa itsensä toisen hyttiin.

      Teet kuten parhaimmaksesi näet.

      Itse olen rohkeasti tavannut lomapaikassa miehen, mutta ilmoitin etukäteen, että vuokraan itselleni mökin ja hän voi mainiosti nukkua omassa asuntoautossaan.
      Meillä oli tosi kiva viikonloppu. Vieläkin ollaan yhteydessä. Korona on estänyt tapaamiset, mutta katsotaan ensi kesänä mikä tilanne on. Puhelimessa jutellaan pitkiä puheluita joka viikko. Hän asuu tuolla pohjoisemmassa suunnassa.

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Peukuttaa teitin kommentin 👍
        Siilivain


    • Anonyymi

      Ohoh, onpas päässyt hieman väliä kertymään edellisestä kerrasta.
      17 vuotta on kyllä senverran pitkä aikaa että "umpeen " jo kuroutunut?

      Olisiko aika ottaa käyttöön.

    • Anonyymi

      Hei! Kiitos kommenteista, olen lukenut kaikki ajatuksella ja sain rohkaisua lähtöpäätökselle. Päädyin ostamaan oman hytin, ja tänään aion kertoa sen matkakaverille, jos se ei häntä haittaa niin sitten lähdetään reissuun.
      Ajankohdan hän tiesi sopivan minulle, silloin on talvilomani ja olin pohtinut risteilyä yhtenä vaihtoehtona jo sovitun lumikenkäilykurssin lisäksi.

      • Anonyymi

        Alottaja tässä vielä, piti tulla heti kertomaan että olin käsittänyt lahjan hieman väärin. Se Junior suite olikin minulle ja lahjan antaja oli ottanut itselleen oman hytin, eli mennään sitten fiiliksen mukaan. Aika paljon jänskättää, vaatekaupoille tarvii varmaan lähteä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alottaja tässä vielä, piti tulla heti kertomaan että olin käsittänyt lahjan hieman väärin. Se Junior suite olikin minulle ja lahjan antaja oli ottanut itselleen oman hytin, eli mennään sitten fiiliksen mukaan. Aika paljon jänskättää, vaatekaupoille tarvii varmaan lähteä...

        Toihan oli hyvä uutinen. Herrasmies, olikin hankkinut itselleen oman hytin. Voipi sitten olla, miltä tuntuu ja nauttia joka tapauksessa risteilystä.
        Ihanaa risteilyä sinulle!


    • Anonyymi

      "tapasimme sienimetsällä....." kohtalokas sienireissu. Pitäisiköhän minun ottaa kesällä onki olalle ja mennä kiertelemään rantoja. Jos vaikka kohtaisi jonkun mukavan naisen istuvan kivellä onkimassa. Voisi lyöttäytyä seuraan, kaivaa kahvipullo repusta ja tarjota kahvit.

      • Anonyymi

        Parasta on löytää mielitietty, jolla mieleinen yhteinen harrastus. Kauhistus varmaan olisi kalamiehen muija joka ei kestä kalan hajua ;) muista laittaa reppuun myös tilkka maitoa ja muutama sokerin pala, jos vaikka kohdataan ;)))


    • Anonyymi

      Hyvää Matkaa Teille ! Toivotaan ettei Putinin pommit ole esteenä !!!

      Sven-Dufva

    • Anonyymi

      Tsemppiä aloittajalle ja mukavaa oloa risteilylle! Kerrothan sitten meille miten kävi? Minua ei muuten toisten seksit kiinnosta, mutta itsellä on viisitoistavuotta edellisestä rakastelusta! Nyt olen alkanut toivia josko jostain joku ihanaakin ihanampi uros seurakseni tulisi!

    • Anonyymi

      Olen aina sanonut että kissat ja koirat eivät kuulu parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      Mikä saa sinut ajattelemaan, että se on LEMMENLOMA?

    • Anonyymi

      On se kumma kun ei uskalleta puhua. Toivotaan ja toivotaan että toinen haluaisi samaa. Jos antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa on se virhe. Tottakai kannattaa heittäytyä jos kaikki menee kohteliaasti mutta voisi hoitaa asian jo kotona ennen matkaa.

    • Anonyymi

      Muistan 80 luvulla matkalla mustalle merelle sinkku50v löysivät toisensa jo linja -autossa ja viettivät koko loman yhdessä. Ennestään tuntemattomat mutta toistensa kanssa toimeentulevat. Seksi on kommunikointia pohjimmiltaan eikä sitä pidä liikaa selittää. Se on vaan kivaa. Toki pitää sopia molemmille ja olla kohteliasta. Olin ite sinkku mutta löysin sotsista naisia riittämiin. Ja poks.

    • Anonyymi

      ihanaa jos vielä saa muorin kikattamaan :)

      Lemmenkäinen

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja ketä kiinnostaa ? Ei liity mitenkään ketjun keskusteluun.


    • Anonyymi

      Risteilyreissu jouduttiin perumaan koronatartuntani vuoksi, ensin harmitti kovasti, mutta parin viikon mökkeily oli kuitenkin aika kivaa, kunhan aloin olemaan paremmassa kunnossa. Hyvin kaikki sujui, rauhallisemmin vaan kuin nuorempana :D
      Pääsiäisenä taas mökille ja risteilylle vasta kesällä ;)

    • Jospa ottaisit uimapuvun mukaan ja toimisit itse sen mukaan kuin tuntuu hyvältä ja oikealta.
      Voisitte tietysti keskustella yhdessä omista odotuksistanne ja toiveistanne. Miltä läheisyys tuntuu, houkuttaako vai kammottaa tms.

      Jospa mietit itseksesi ja voithan keskustella myös jonkun hyvän ystävän kanssa luottamuksellisesti, jos siltä tuntuu.

      Onnea matkaan ja onnekkaita kokemuksia, niin tai näin. ;)

    • Anonyymi

      Senkun menet pidät hauskaa seksualisutesi herää ja se kuuluu kaiken ikäisille miehille ja naisille.Ihan normaalia rakastelu.Piristyy ja pahaolokin lähtee,kuin kivut säryt ymm.Kyllä se niin on jos on nainen 59- 70v. Eikä rakastelua ei osata käytää omaa kättä onneen.Ovat yksin eläjiä ja pahimat valitajat kaikesta maan päällä ja selkän pukotajia,muita naisia kohtaan kun ei ole miestä ei suhdetta ei peti homia.tulevat ilkeiksi ihmisiksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe