Kuka vetää pohjat? Halvin, jonka oon nähnyt oli n. 47 euroa vuodessa/5o Mt levytilaa
Missä halvin Domain nyt?
14
6174
Vastaukset
- Cres
No ainakin Futuronilla on tällainen hosting:
Extra Mini 20€/vuosi:
Oma domain osoite (.com, .net, .org, .info, .us, .biz)
50MB kotisivutilaa
Ei liikennöintirajoitusta
5 sähköpostiosoitetta
2 sähköpostilistaa
1 MySQL -tietokanta
Hallintapaneeli
Sähköpostiosoitteita
Domainparkki
24/7/365 tuki
Varmuuskopiointi (vko)
FTP ja SHELL
PHPMyAdmin
Hotlink-suojaus
Oma backup mahdollisuus
Omat virhesivut
Cronjobs
Salasanasuojaus
POP3 ja IMAP4
SMTP-palvelin
Edelleenohjaus
E-mail aliakset
Automaattivastaajat
Catch All -osoitteet
Spam-esto ja virustorjunta
BoxTrapper
Sähköpostilistoja
MySQL -tietokantoja
PHP4 safemode off
Perl 5
FrontPage -laajennukset
Oma cgi-bin
Uudelleenohjaukset
Statistiikat
Fantastico- Hip Hip Hurraa
Kiitos tuosta Futuron-vinkistä.
Mutta kuka osaisi (ja jaksaisi) selittää nuo kaikki "ominaisuudet"?
En esim. ymmärrä miksi on halvepi vuosimaksu, kun on "Ei liikennöintirajoitusta". Ja pykälää kalliimmassa on jo rajoitus. Menee omasta mielestä niinkuin päinvastoin.......
- Tiina
http://www.shnetworks.net , 80 Mt levytilaa domain 25 euroa/vuosi ja valmiita nettisivupohjia kaupan päälle, aika halpaa.
- Anonyymi
www.webol.fi
- Juupe
hostingpalvelu (www.hostingpalvelu.fi) myy .fi domainia 43 egee 3 vuotta (muut tunnukset on kyl reilusti vielä halvempia jotai 4.90 vuos löyty). Halvin kotisivutila tais olla 2.90 egee kuus ja siihen sai jo 100 megaa tilaa ja ilmasen kotisivukoneen. Mä ainakin tykkäsin tosta.
- kingsley kane
osoite.com saa 1euron/vuosi webhotellin johon kuuluu 1000mb kotisivutilaa. pakettiin kuuluu:
* Oma .eu/.com/.net/.org/.info/.biz/.name
* Sähköpostiosoite: sina@sinundomaini
* 5 sähköpostitunnusta ja 5 POP3
* Webmail
* 1000 Mt:n FTP-tila
* ASP- ja/tai PHP-tuki
* Oma CGI-bin
löysin hesarissa linkin www.osoite.com/hs- halpa?
Paketin normaalihinta on 7,98 euroa/kk (95,76 euroa/vuosi). Normaalihinta veloitetaan toisesta sopimusjaksosta alkaen.
- Juupe
hostingpalvelu (www.hostingpalvelu.fi) myy .fi domainia 43 egee 3 vuotta (muut tunnukset on kyl reilusti vielä halvempia jotai 4.90 vuos löyty). Halvin kotisivutila tais olla 2.90 egee kuus ja siihen sai jo 100 megaa tilaa ja ilmasen kotisivukoneen. Mä ainakin tykkäsin tosta.
- ei aina ymmärrä
Mitä mieltä olette, voiko tuon domainin ostaa ite ja mennä sitten sen kanssa hotelliin? Vai pitääkö se aina tilata tuon hotellin kautta ja kenen se sitten on? Eli jos ostan domainin hotellin kautta vaikka kolmeksi vuodeksi ja haluankin vuoden päästä vaihtaa webhotellia niin onko domain minun ja voinko viedä sen mukanani uuteen hotelliin? Informoikaa pöljää pliis.
- Domster
ei aina ymmärrä kirjoitti:
Mitä mieltä olette, voiko tuon domainin ostaa ite ja mennä sitten sen kanssa hotelliin? Vai pitääkö se aina tilata tuon hotellin kautta ja kenen se sitten on? Eli jos ostan domainin hotellin kautta vaikka kolmeksi vuodeksi ja haluankin vuoden päästä vaihtaa webhotellia niin onko domain minun ja voinko viedä sen mukanani uuteen hotelliin? Informoikaa pöljää pliis.
Hotellin pitää aina rekisteröidä domain asiakkaansa nimiin ja hyvässä hotellissa siirto myös onnistuu kätevästi. .fi domainien kaa siirto on aina helppoa, koska asiakas saa valtuutusavaimen aina postitse jolla voi sitten vaihtaa hotellia.
Esimerkiksi toi Juupen mainitsema Hostingpalvelu.fi mitä kanssa itse käytän hoitaa homman asiallisesti.
- lähtee
Esimerkiksi 5e/kk saat RAJOITTAMATTOMAN levytilan ja siirron, ILMAISEN domainin, ja 50$ google ja yahoo mainostusta. Lue lisää:
http://webhosts4you.info/finnish.html - Anonyymi
Vanha mutta "aiheellinen" aihe nykyäänkin.
Domain pitäisi siirtää nykyiseltä (31 eur/v) halvempaan. Minkä verran maksaa .fi–domain arvon vuonna 2024 vähiten? Ei tarvitse olla mitään erikoispalveluja. Riittää että saa dns-tietueet konffattua,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379