A P U A!!!! Mitä teen? Oon 13v poika, mulla on ens viikolla uintia ja joudun käyttää vaippaa kastelun takia. Kukaan ei tiedä siitä, tai ainakaan toi toivottavasti. Voisin laittaa vaipan, mut mun pitäis sit siel pukkaris ottaa se pois. Mietin vaa mitä muut pojat ajattelee kun riisun ja paljastuu et housujen alla on hitto vaippa. En tiiä mitä teen. Jos jengi rupe nauraa tai jotai. Pls auttakaa. Btw. En voi olla sieltä pois
Vaipat 13v koulu-uinti
5
1829
Vastaukset
- Anonyymi
Hei 52-vuotias pervo, sulla ei ole uintia, joten rauhoitu.
- Anonyymi
:D olen 13v? Miten todistan tämän sinulle. Matikassa on tällä hetkellä allekkainlaskuja (jaa kerro vähennä pudota) ja historiassa amerikan historiaa
- Anonyymi
Tuleeko sinulta myös kakat vaippaan? Jos ei, laita uikkarit vaippojen päälle ja ota vaippa pois vessassa. Jos huolestuttaa olla se vähät aikaa ilman vaippaa mitä uikkarit on kuivat ennen suihkuun menoa, laita virtsankarkailusuoja uikkareihin ja käy heittään se suihkun jälkeen roskiin. Kukaan ei huomaa, jos pissaat märkiin uikkareihin. Uimisen jälkeen livahda mahdollisimman nopeesti vessaan ja laita siä vaipat.
Kannattaa myös laittaa liikkaopelle viestiä tilanteesta. Se kyl osaa järjestää asiat sulle sopiviks.
Ei kannata hankkia mitään uimavaippoja, jos vaan kastelet vaippasi. - Anonyymi
uimahallis menet vessaan ensiksi ja vaippa pois ja pesulle uikkarit päälle ja uimaan. sit kassis pidät puhtaan vaipan ja kun lähdette uimahallista. meet vessaan ja siellä vaippa ja päällihousut jalkaan.yksi vaihtoehto on että et mene uimaan vaan valitat esim.korvakipua tms ja jäät kotiin.jos tämä siis ei ole provo
- Anonyymi
Okei uskon sua . Eri tyyppä
Kun menette uimaan kun vaihdat uimaan pukua mene vessaan jos pystyt pidättää ota vaippa pois ja laita se kassiin laita uimapuku päälle ja mee uimaan jos et pysty pidättämään laita ohut vaippa ja siihen uima housut päälle ota mukaan toinen vaippa ja vaihda se lähtiessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215755Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744761884Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk211262Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111223Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64961
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59875Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24874