Olen tällä hetkellä 14-vuotias ja ens vuonna olisi aika hakea jatko-opiskelemaan. Oon miettiny tota ib lukiota, koska toiveena ois lukion jälkeen lähteä ulkomaille opiskelemaan. Se kuitenki tarkottais, että mun pitäisi muuttaa pois kotoa toisella paikkakunnalle, koska täällä ib lukio mahdollisuutta ei ole. Olen kuitenkin ib lukiosta kiinnostunut ja haluaisin ehkä hakea sinne. Joten voisiko joku ib lukion käynyt/tällä hetkellä käyvä kertoa omia kokemuksiaan? Kuinka hyvä kielitaito pitää olla? Onko ib niin rankkaa, kuin väitetään?
Ib lukioon?
Anonyymi
1
198
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka väittää ib-lukion olevan rankkaa? Toisaalta ihan normilukiokin on osalle lukiolaisista rankkaa tai jopa liian rankkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298