Bi henkilön haasteet treffimaailmassa

Anonyymi

Olen ollut pitkään sinkku. Nyt olisin kuitenkin valmis parisuhteeseen, naisen tai miehen kanssa. Tuntuu, että suhde naiseen kiinnostaisi enemmän, mutta bille se ei sitten näytä olevankaan kovin helppoa.
Treffipalstoilla saan paljon viestejä, yleensä kimppakivaan. Kerron jo kuvauksessa, etten hae seksisuhdetta tai pariskuntaa, vaan yhtä minulle oikeaa ihmistä.
Menin sitten tinderiin ja kyllähän niitä mätsejä tulee. Olen heti alkuun naisille kertonut olevani bi, että haluan olla rehellinen. En seikkaile, en etsi vaihtelua. Siinä kohtaa on ok, jos toinen tekee tiettäväksi, että sitten ei kiinnosta. Ymmärrän hyvin, että se on kynnyskysymys ja toivottelen hyvää jatkoa. Mutta mikä on se maailma, että sanotaan, että ok ja halutaan jatkaa juttua. Puhutaan töistä, harrastuksista yms. Ei seksistä. Sitten toinen yhtäkkiä nostaakin ongelmaksi sen, että olen bi, väittää ehkä jopa että etsin virikettä miehelleni (jota minulla ei siis ole). Jos etsisin virikettä,niin kai kyselisin seksistä tms.
Oletteko muut tällaiseen törmänneet? Tässäkin ymmärrän sen, ettei kiinnostakaan. Totta kai viestittelyssä voi huomata että ei kiinnosta. Mutta miksi pitää sitten vetää se bi kortti ja syyttely, eikö voi vaan sanoa ettei tämä taida edistyä, hyvät jatkot.
Onneksi alkaa päästä ulos tapahtumiin, ehkä siellä kohtaan sen kiinnostavan ihmisen, miehen tai naisen.

7

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokemukseni mukaan tinderissä on näitä naisia, jotka tuntuu haluavan vain juttuseuraa, jollekin jolle puhua/avautua/ kunhan joku korva on jota käyttää terapialinjana jne. Itselläni huonoja kokemuksia nimenomaan bi-naisista tällä saralla.
      Ehkäpä he eivät siis edes hae sinusta sen enempää?

      • Anonyymi

        No minä siis itse olen se bi, enkä mitään terapiointia etsi. Vaan haluan tutustua ihmisiin, löytääkseni parisuhteen. Luurankoja ei ole kaapissa, eikä selvittämättömiä asioita. Mutta ehkä sitten pitäisi suorempaan tehdä ehdotuksia, eikä pyrkiä tutustumaan, tietääkseen puolin ja toisin,olisiko sitä kemiaa.
        Enkä siis etsi myöskään mitään kokeilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä siis itse olen se bi, enkä mitään terapiointia etsi. Vaan haluan tutustua ihmisiin, löytääkseni parisuhteen. Luurankoja ei ole kaapissa, eikä selvittämättömiä asioita. Mutta ehkä sitten pitäisi suorempaan tehdä ehdotuksia, eikä pyrkiä tutustumaan, tietääkseen puolin ja toisin,olisiko sitä kemiaa.
        Enkä siis etsi myöskään mitään kokeilua.

        No rehellisyys on hyvä, sekä seksuaalisuuden että aikeiden suhteen. Itse en halua tuhlata kenenkään aikaa enkä höpötellä tinderissä tuntemattomien "en tiiä mitä haluun -naisten" kanssa. Onnea seuranhakuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No rehellisyys on hyvä, sekä seksuaalisuuden että aikeiden suhteen. Itse en halua tuhlata kenenkään aikaa enkä höpötellä tinderissä tuntemattomien "en tiiä mitä haluun -naisten" kanssa. Onnea seuranhakuun.

        Niin, olen nimenomaan ollut rehellinen. Mm kertonut heti naisille, että minulla on ollut menneisyydessä mies elämässäni. Mutta olen tosissani, vapaa ja en etsi seikkailua. Ja ymmärrän täysin, että osa silloin toteaa, että heippa. Siksi haluan olla rehellinen, että ymmärrän, ettei tuo kaikille ole ok. Mutta hämmästelen sitä, että ensin se on ok ja sitten se ei olekaan, vaan syytetään vaikka huijariksi tms. Itselle tulee mieleen, että toinen vaan leikittelee, saadakseen sitten osoittaa, että bi on vähempiarvoinen. Että eikö voi puolestaan olla reilu ja sanoa, että ein usko, että tästä tulee mitään. Miksi pitää aloittaa se bi mollaus? No, ehkä on ollut huonoa tuuria.. ja ei, en keskustelussa puhu ex miehestä muuta, kun totean, että sellainen on menneisyydessä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olen nimenomaan ollut rehellinen. Mm kertonut heti naisille, että minulla on ollut menneisyydessä mies elämässäni. Mutta olen tosissani, vapaa ja en etsi seikkailua. Ja ymmärrän täysin, että osa silloin toteaa, että heippa. Siksi haluan olla rehellinen, että ymmärrän, ettei tuo kaikille ole ok. Mutta hämmästelen sitä, että ensin se on ok ja sitten se ei olekaan, vaan syytetään vaikka huijariksi tms. Itselle tulee mieleen, että toinen vaan leikittelee, saadakseen sitten osoittaa, että bi on vähempiarvoinen. Että eikö voi puolestaan olla reilu ja sanoa, että ein usko, että tästä tulee mitään. Miksi pitää aloittaa se bi mollaus? No, ehkä on ollut huonoa tuuria.. ja ei, en keskustelussa puhu ex miehestä muuta, kun totean, että sellainen on menneisyydessä ollut.

        Huonoa käytöstähän tuo on niiden naisten osalta. Pakit voi tosiaan antaa jo alussa ja asiallisesti, oli syy sitten mikä tahansa.


    • Anonyymi

      Tinderit ym. deittisovellukset tuntuvat olevan aika hyödyttömiä. Suurin osa on varattuja lisäseuran etsijöitä, hengailuseuraa hakevia, tai muita haahulijoita. Parisuhdetta haluaviin ei juuri törmää. Turhaa ajanhukkaa, onneksi pian päästään taas livetapahtumiin.

      • Anonyymi

        Näinhän se taitaa olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe