Olen ollut pitkään sinkku. Nyt olisin kuitenkin valmis parisuhteeseen, naisen tai miehen kanssa. Tuntuu, että suhde naiseen kiinnostaisi enemmän, mutta bille se ei sitten näytä olevankaan kovin helppoa.
Treffipalstoilla saan paljon viestejä, yleensä kimppakivaan. Kerron jo kuvauksessa, etten hae seksisuhdetta tai pariskuntaa, vaan yhtä minulle oikeaa ihmistä.
Menin sitten tinderiin ja kyllähän niitä mätsejä tulee. Olen heti alkuun naisille kertonut olevani bi, että haluan olla rehellinen. En seikkaile, en etsi vaihtelua. Siinä kohtaa on ok, jos toinen tekee tiettäväksi, että sitten ei kiinnosta. Ymmärrän hyvin, että se on kynnyskysymys ja toivottelen hyvää jatkoa. Mutta mikä on se maailma, että sanotaan, että ok ja halutaan jatkaa juttua. Puhutaan töistä, harrastuksista yms. Ei seksistä. Sitten toinen yhtäkkiä nostaakin ongelmaksi sen, että olen bi, väittää ehkä jopa että etsin virikettä miehelleni (jota minulla ei siis ole). Jos etsisin virikettä,niin kai kyselisin seksistä tms.
Oletteko muut tällaiseen törmänneet? Tässäkin ymmärrän sen, ettei kiinnostakaan. Totta kai viestittelyssä voi huomata että ei kiinnosta. Mutta miksi pitää sitten vetää se bi kortti ja syyttely, eikö voi vaan sanoa ettei tämä taida edistyä, hyvät jatkot.
Onneksi alkaa päästä ulos tapahtumiin, ehkä siellä kohtaan sen kiinnostavan ihmisen, miehen tai naisen.
Bi henkilön haasteet treffimaailmassa
7
702
Vastaukset
- Anonyymi
Kokemukseni mukaan tinderissä on näitä naisia, jotka tuntuu haluavan vain juttuseuraa, jollekin jolle puhua/avautua/ kunhan joku korva on jota käyttää terapialinjana jne. Itselläni huonoja kokemuksia nimenomaan bi-naisista tällä saralla.
Ehkäpä he eivät siis edes hae sinusta sen enempää?- Anonyymi
No minä siis itse olen se bi, enkä mitään terapiointia etsi. Vaan haluan tutustua ihmisiin, löytääkseni parisuhteen. Luurankoja ei ole kaapissa, eikä selvittämättömiä asioita. Mutta ehkä sitten pitäisi suorempaan tehdä ehdotuksia, eikä pyrkiä tutustumaan, tietääkseen puolin ja toisin,olisiko sitä kemiaa.
Enkä siis etsi myöskään mitään kokeilua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä siis itse olen se bi, enkä mitään terapiointia etsi. Vaan haluan tutustua ihmisiin, löytääkseni parisuhteen. Luurankoja ei ole kaapissa, eikä selvittämättömiä asioita. Mutta ehkä sitten pitäisi suorempaan tehdä ehdotuksia, eikä pyrkiä tutustumaan, tietääkseen puolin ja toisin,olisiko sitä kemiaa.
Enkä siis etsi myöskään mitään kokeilua.No rehellisyys on hyvä, sekä seksuaalisuuden että aikeiden suhteen. Itse en halua tuhlata kenenkään aikaa enkä höpötellä tinderissä tuntemattomien "en tiiä mitä haluun -naisten" kanssa. Onnea seuranhakuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No rehellisyys on hyvä, sekä seksuaalisuuden että aikeiden suhteen. Itse en halua tuhlata kenenkään aikaa enkä höpötellä tinderissä tuntemattomien "en tiiä mitä haluun -naisten" kanssa. Onnea seuranhakuun.
Niin, olen nimenomaan ollut rehellinen. Mm kertonut heti naisille, että minulla on ollut menneisyydessä mies elämässäni. Mutta olen tosissani, vapaa ja en etsi seikkailua. Ja ymmärrän täysin, että osa silloin toteaa, että heippa. Siksi haluan olla rehellinen, että ymmärrän, ettei tuo kaikille ole ok. Mutta hämmästelen sitä, että ensin se on ok ja sitten se ei olekaan, vaan syytetään vaikka huijariksi tms. Itselle tulee mieleen, että toinen vaan leikittelee, saadakseen sitten osoittaa, että bi on vähempiarvoinen. Että eikö voi puolestaan olla reilu ja sanoa, että ein usko, että tästä tulee mitään. Miksi pitää aloittaa se bi mollaus? No, ehkä on ollut huonoa tuuria.. ja ei, en keskustelussa puhu ex miehestä muuta, kun totean, että sellainen on menneisyydessä ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, olen nimenomaan ollut rehellinen. Mm kertonut heti naisille, että minulla on ollut menneisyydessä mies elämässäni. Mutta olen tosissani, vapaa ja en etsi seikkailua. Ja ymmärrän täysin, että osa silloin toteaa, että heippa. Siksi haluan olla rehellinen, että ymmärrän, ettei tuo kaikille ole ok. Mutta hämmästelen sitä, että ensin se on ok ja sitten se ei olekaan, vaan syytetään vaikka huijariksi tms. Itselle tulee mieleen, että toinen vaan leikittelee, saadakseen sitten osoittaa, että bi on vähempiarvoinen. Että eikö voi puolestaan olla reilu ja sanoa, että ein usko, että tästä tulee mitään. Miksi pitää aloittaa se bi mollaus? No, ehkä on ollut huonoa tuuria.. ja ei, en keskustelussa puhu ex miehestä muuta, kun totean, että sellainen on menneisyydessä ollut.
Huonoa käytöstähän tuo on niiden naisten osalta. Pakit voi tosiaan antaa jo alussa ja asiallisesti, oli syy sitten mikä tahansa.
- Anonyymi
Tinderit ym. deittisovellukset tuntuvat olevan aika hyödyttömiä. Suurin osa on varattuja lisäseuran etsijöitä, hengailuseuraa hakevia, tai muita haahulijoita. Parisuhdetta haluaviin ei juuri törmää. Turhaa ajanhukkaa, onneksi pian päästään taas livetapahtumiin.
- Anonyymi
Näinhän se taitaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983