Moi! Oon 11v tyttö ja olen 25% japanilainen. Ongelmana mulla on ollut se että mua haukutaan kiinalaiseksi. Oon lyhyt,japanilaiset silmät, liian laiha ja nuori ynnä muuta. Kaikista noista mua kiusataan. Oonko ruma tai huono jos näytän japanilaiselta vaikka onkin noin vähän Japanista.
Miksi juuri minä :(
4
923
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ole murheissasi, ole ylpeä itsestäsi sellaisena kuin olet, tule vahvemmaksi.
Sinua haukutaan koska olet erilainen ja kaunis, haukkujilla ollen ongelmaa itse itsensä kanssa. - Anonyymi
Et oo ruma! Oot varmana nätti <3
- Anonyymi
Suomalaisena varmasti tiedätkin, että kateus on suomalainen luonteenpiirre eikä luonnetta voi muuttaa. Helppoahan se on huudella, että älä välitä, mutta varmasti nimittely tuntuu nuorena pahalle. Kateus ja huonot käytöstavat selittävät miksi nimittelijä toimii noin. Vika on siis hänessä eikä sinussa.
- Anonyymi
Kiitos, että tulit oikein näyttämään esimerkin siitä mistä puhun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681797- 1361655
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321328MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581175
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923