Löytyiskö täältä luovuttajaa? Keskisuomi!

Uskaltauduin laittamaan viestiä tänne , koska huoasin täällä paljon samantyylisiä viestejä!

Kauan haaveillut omasta lapsesta. Löytyiskö täältä mahdollista "luovuttajaa" joka voisi auttaa toteuttamaan suuren haaveistani? Olen avoin kaikenmoisille diileille! Olethan terve, niin olen minäkin.
61245
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Olisihan täällä:)

Äänestä

Lapsen tulee saada terve ja tasapainoinen elämä. Kuka ikinä lapsen saakin, hänen on uhrattava oma elämänsä lapsen elämän alle, sillä lapsessa on tulevaisuus. Lapsi ei ole pyytänyt päästä maailmaan, mutta kun tulee, niin siitä on pidettävä tosi hyvää huolta 18 vuotta ainakin.
Jos se on selvää niin voisin auttaa.
Itse en kaipaa holhokkeja, mutta geenit ovat hyvät ja lapsi maailman parhaimmasta päästä.

Äänestä

Kaikkea sitä näkee. Et voi tietää mitä sairauksia jollain tuntemattomalla on....

Äänestä

Saiskos sun maili osoitteen niin jutellaan asiasta

Äänestä

Kik Kaleto88 no voidaan tutustua

Äänestä

Kik skimpaaja tai 0408528146 viestein löytyy luovuttaja kuusamosta

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Nainen28vuotta kirjoitti:

Uskaltauduin laittamaan viestiä tänne , koska huoasin täällä paljon samantyylisiä viestejä!

Kauan haaveillut omasta lapsesta. Löytyiskö täältä mahdollista "luovuttajaa" joka voisi auttaa toteuttamaan suuren haaveistani? Olen avoin kaikenmoisille diileille! Olethan terve, niin olen minäkin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu