Auttakaa minua

Anonyymi

En osaa päättää kumman laitteen ostaisin. Molemmat ovat huipputuotteita.

Samsung galaxy note 22 ultra on liian hyvä laite ollaksern totta. 200 mpix huippukamera ja silmiä hyväilevä muotoilu. Ainoa haitta on se, että laite ei vielä ole markkinoilla.

Samsung galaxy S22 ultra on loistolaite mutta siinä on vain 108 mpix kamera. Se olisi heti saatavissa.

Kandeeko odottaa muutama kuukausi?

16

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä osta vähillä rahoillasi mitättömiä leluja.
      Osta oikea kamera jos haluat valokuvata.

    • Anonyymi

      Note on parempi. Osta se vaikka on kallis.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kuulehan köyhä räkänokka, unohda lelut ja säästä vähistä rahoistasi oikean kameran sekä objektiivien ostamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan köyhä räkänokka, unohda lelut ja säästä vähistä rahoistasi oikean kameran sekä objektiivien ostamiseksi.

        Millä perusteella hän olisi köyhä?


    • Anonyymi

      "kandeeko"

      Kakaran käyttämät sanamuodot paljastavat aukotta sen, että kyse on todellisesta lapsellisesta ja typerästä keskenkasvuisesta märkäkorvasta, joka ei ole koskaan edes nähnyt oikeaa kameraa.

      • Anonyymi

        Mikä se oikea kamera on? Semmoinen kenkälaatikko jossa on paljon napukoita, pillejä ja viheltimiä jotka eivät tee oikeastaan mitään mutta pussihousut niitä tohkeissaan naplaavat ja olevat niin olevinaan "valokuvaajia"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se oikea kamera on? Semmoinen kenkälaatikko jossa on paljon napukoita, pillejä ja viheltimiä jotka eivät tee oikeastaan mitään mutta pussihousut niitä tohkeissaan naplaavat ja olevat niin olevinaan "valokuvaajia"?

        Räkänokka velliperseet eivät tiedä edes pillin ja viheltimen eroa, eivätkä ne surkimukset ymmärrä sitäkään, että nykyaikaiset peilittömät järkkärit eivät ole enää samaa kokoluokkaa kuin peilikamerat olivat. Pienimmät nykyaikaiset järkkärit eivät ole kovinkaan paljon suurempia kuin kännykkä lelukamerat, mutta ne ovat huomattavasti lelukameroita laadukkaampia ja ennen kaikkea niillä voi ottaa selkeästi parempia valokuvia kaikissa olosuhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se oikea kamera on? Semmoinen kenkälaatikko jossa on paljon napukoita, pillejä ja viheltimiä jotka eivät tee oikeastaan mitään mutta pussihousut niitä tohkeissaan naplaavat ja olevat niin olevinaan "valokuvaajia"?

        Sillä moittimallasi "kenkälaatikolla" on itse asiassa helpompi ottaa kuvia kuin hankalalla kännykällä, ja sillä saatavat kuvat on ennenkaikkea laadukkaampia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räkänokka velliperseet eivät tiedä edes pillin ja viheltimen eroa, eivätkä ne surkimukset ymmärrä sitäkään, että nykyaikaiset peilittömät järkkärit eivät ole enää samaa kokoluokkaa kuin peilikamerat olivat. Pienimmät nykyaikaiset järkkärit eivät ole kovinkaan paljon suurempia kuin kännykkä lelukamerat, mutta ne ovat huomattavasti lelukameroita laadukkaampia ja ennen kaikkea niillä voi ottaa selkeästi parempia valokuvia kaikissa olosuhteissa.

        Oletko jo saanut eläinseksiä tänä keväänä?


    • Anonyymi

      Odottaminen kannattaa tässä tapauksessa. Laatu palkitsee odotuksen taas moneksi vuodeksi.

    • Anonyymi

      Mikä se toinen vaihtoehto on? Kysyit, että "kumman"?

      • Anonyymi

        No se note 22.


    • Anonyymi

      Ostaminen on helppoa.

      Osta se
      a) jonka haluat,
      b) jota tarvitset tai
      c) johon sinulla on varaa

      Tuolla olen aina pärjännyt ja harvoin on b kohtaankaan tarvinut mennä.

    • Anonyymi

      Odota 5 vuotta ja osta jompikumpi, tai vaikka molemmat, kirpparilta kympillä.

    • Anonyymi

      Kyllä se on vaan tosiasia, että kinarit ovat historiaa. Kännykät ovat tulevaisuutta ja tätä päivää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe