Moi! Oon 13 vuotias tyttö. Mulla on ollun nytten jo muutaman päivän keuhkokipua ja kipua yläselässä. Olen altistunun asbestille joskus, kun olen ollut asbestirakennuksessa n. 6-7 kertaa n. 30 min. Ja olen kokeillut tupakkaa 3 kertaa ja sähkötupakkaa kerran. Ja kumpaankin keuhkoon sattuu joskus mutta kipu tuntuu eniten vasemmassa keuhkossa ja vasemmalla ylä selässä.
Ja mulla on astma. Mun vanhemmat ei tupakoi.
Kiitos jo valmiiksi jos tähän vastaisi joku <3
Onko mulla syöpä????
6
286
Vastaukset
- Anonyymi
Enkä voi mennä esim terkkarille kun juuri alkoi loma ja en uskalla puhua iskälle tästä :( toivottavasti joku vastaisi <3
- Anonyymi
Ihan tavallista jomotusta. Ei vaarallista. Kasvukipuja ja ehkä joku jumi lihaksissa. Tuo voi purkautua siten että kipunöi joku paikka. Mulla kerran jumi helpotti ja silmissä asti kipinöi.
- Anonyymi
Aa okei. Kiitos paljon <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa okei. Kiitos paljon <3
Btw oletko aivan varma :D
Mulla on luottamusongelmii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Btw oletko aivan varma :D
Mulla on luottamusongelmiiKyllä sinun tarttee mennä terkkarille.
Ja elä kokeile enää tupakkaa, eläkä sähkötupakkaakaan!
Nyt näin alussa saat sen lopetettua helposti vielä, jatkossa et!
Ite aikonani kun lopetin, niin aina kun teki mieli, niin ostin jäätelön.
Parempi sekin.
Sitten se meni ohi.
Et arvaa miten hyvä kun saa lopetettua!
Aattele minkä verran rahaa menee ja TERVEYS!
Mene nyt kipin kapin koulun terveyshoitajalle!
Tässä linkki tupakan aiheuttamista keuhkoista:
https://www.google.com/search?q=tupakka keuhkot&tbm=isch&ved=2ahUKEwjQ5svqpN_2AhVI2xoKHQ8GAv8Q2-cCegQIABAA&oq=tupakka keuhkot&gs_lcp=CgNpbWcQAzIECAAQHjIGCAAQBRAeOgQIABBDOgUIABCABDoECAAQEzoICAAQCBAeEBM6BggAEB4QEzoICAAQBRAeEBM6BggAEAgQHjoECAAQGFC3B1juH2DuJGgAcAB4AIABP4gB7wOSAQE5mAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=Yaw8YpCyH8i2a4-MiPgP&bih=955&biw=1704&client=firefox-b-d
Kävitkö lääkärissä?
Mitä sanoi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041279
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60937
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681