Moi! Oon 13 vuotias tyttö. Mulla on ollun nytten jo muutaman päivän keuhkokipua ja kipua yläselässä. Olen altistunun asbestille joskus, kun olen ollut asbestirakennuksessa n. 6-7 kertaa n. 30 min. Ja olen kokeillut tupakkaa 3 kertaa ja sähkötupakkaa kerran. Ja kumpaankin keuhkoon sattuu joskus mutta kipu tuntuu eniten vasemmassa keuhkossa ja vasemmalla ylä selässä.
Ja mulla on astma. Mun vanhemmat ei tupakoi.
Kiitos jo valmiiksi jos tähän vastaisi joku <3
Onko mulla syöpä????
6
201
Vastaukset
- Anonyymi
Enkä voi mennä esim terkkarille kun juuri alkoi loma ja en uskalla puhua iskälle tästä :( toivottavasti joku vastaisi <3
- Anonyymi
Ihan tavallista jomotusta. Ei vaarallista. Kasvukipuja ja ehkä joku jumi lihaksissa. Tuo voi purkautua siten että kipunöi joku paikka. Mulla kerran jumi helpotti ja silmissä asti kipinöi.
- Anonyymi
Aa okei. Kiitos paljon <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa okei. Kiitos paljon <3
Btw oletko aivan varma :D
Mulla on luottamusongelmii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Btw oletko aivan varma :D
Mulla on luottamusongelmiiKyllä sinun tarttee mennä terkkarille.
Ja elä kokeile enää tupakkaa, eläkä sähkötupakkaakaan!
Nyt näin alussa saat sen lopetettua helposti vielä, jatkossa et!
Ite aikonani kun lopetin, niin aina kun teki mieli, niin ostin jäätelön.
Parempi sekin.
Sitten se meni ohi.
Et arvaa miten hyvä kun saa lopetettua!
Aattele minkä verran rahaa menee ja TERVEYS!
Mene nyt kipin kapin koulun terveyshoitajalle!
Tässä linkki tupakan aiheuttamista keuhkoista:
https://www.google.com/search?q=tupakka keuhkot&tbm=isch&ved=2ahUKEwjQ5svqpN_2AhVI2xoKHQ8GAv8Q2-cCegQIABAA&oq=tupakka keuhkot&gs_lcp=CgNpbWcQAzIECAAQHjIGCAAQBRAeOgQIABBDOgUIABCABDoECAAQEzoICAAQCBAeEBM6BggAEB4QEzoICAAQBRAeEBM6BggAEAgQHjoECAAQGFC3B1juH2DuJGgAcAB4AIABP4gB7wOSAQE5mAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=Yaw8YpCyH8i2a4-MiPgP&bih=955&biw=1704&client=firefox-b-d
Kävitkö lääkärissä?
Mitä sanoi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846