No voiko siitä vitun koirasta tehdä
Voiko mäyräkoirasta tehdä boxerit
4
723
Vastaukset
- Anonyymi
Voi
- Anonyymi
Nyt on aloittajalla paska huumori kun ei tämän parempaan pystynyt. Olisit edes keskinyt hienon tarinan kuinka olet nahottanut erilaisia koiria ja syönyt kaikki jäljeelle jääneet lihat. Miltä liha on maistunut minkäkin rotuisen koiran kohdalla ja kuinka hyvät vaatteet on tullut minkäkin rotuisesta koirasta.
Tee kansalle palvelus äläkä enään kirjoita näin paskaa paskaa, vaan kirjoita sitten kunnolla sitä paskaa paskaa.- Anonyymi
Kyllä 40. 50. Luvuilla evp koirasta tehtiin yleisesti esm. rukkaset.Jos olet pieni munainen niin siitä vaan😁😁😁
- Anonyymi
Koirasta tehdä mitä? Jäikö lause kesken, vai enkö osaa käyttää tietokonetta? Näen lauseen " tehdä" asti. Ainakin alku on kirjoittajalta kyllä todella kaukana normi kommentoinnista... Me saimme keväällä pitkäkarvaisen mäykky uroksen, n. 5 kk nuori. Sessu oli ollut enempi naisvaltaisessa perheessä ensimmäiset kuukaudet . Mielestäni nyt jo olen päässyt sessun kanssa väleihin, nimittäin sessu on ollut tähän asti enempi naisväen kanssa meillä tekemisissä, siis luottanut heihin enemmän. Eka mäykky meille, mutta nyt näyttää todella hyvältä. Äänekäs on, siis, jos kuuluu ylimääräisiä ääniä. Muuten, mahtava piski. Meillä on ollut saksan paimenkoiria, Bichon Frichee on vieläkin, Norjan harmaa on, ym. , Mutta, elämme mielenkiintoisia aikoja... ;) . Tuota kommenttia vaan ihmettelen, "No voiko siitä vitun koirasta tehdä" , että mitähän sillä tarkoitetaan??? Oikeille Koiraihmisille: Mukavaa syksyä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1243937Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä6183574- 1012079
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa251728Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821444Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501416- 1151283
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291217- 471199
- 921170