No voiko siitä vitun koirasta tehdä
Voiko mäyräkoirasta tehdä boxerit
4
729
Vastaukset
- Anonyymi
Voi
- Anonyymi
Nyt on aloittajalla paska huumori kun ei tämän parempaan pystynyt. Olisit edes keskinyt hienon tarinan kuinka olet nahottanut erilaisia koiria ja syönyt kaikki jäljeelle jääneet lihat. Miltä liha on maistunut minkäkin rotuisen koiran kohdalla ja kuinka hyvät vaatteet on tullut minkäkin rotuisesta koirasta.
Tee kansalle palvelus äläkä enään kirjoita näin paskaa paskaa, vaan kirjoita sitten kunnolla sitä paskaa paskaa.- Anonyymi
Kyllä 40. 50. Luvuilla evp koirasta tehtiin yleisesti esm. rukkaset.Jos olet pieni munainen niin siitä vaan😁😁😁
- Anonyymi
Koirasta tehdä mitä? Jäikö lause kesken, vai enkö osaa käyttää tietokonetta? Näen lauseen " tehdä" asti. Ainakin alku on kirjoittajalta kyllä todella kaukana normi kommentoinnista... Me saimme keväällä pitkäkarvaisen mäykky uroksen, n. 5 kk nuori. Sessu oli ollut enempi naisvaltaisessa perheessä ensimmäiset kuukaudet . Mielestäni nyt jo olen päässyt sessun kanssa väleihin, nimittäin sessu on ollut tähän asti enempi naisväen kanssa meillä tekemisissä, siis luottanut heihin enemmän. Eka mäykky meille, mutta nyt näyttää todella hyvältä. Äänekäs on, siis, jos kuuluu ylimääräisiä ääniä. Muuten, mahtava piski. Meillä on ollut saksan paimenkoiria, Bichon Frichee on vieläkin, Norjan harmaa on, ym. , Mutta, elämme mielenkiintoisia aikoja... ;) . Tuota kommenttia vaan ihmettelen, "No voiko siitä vitun koirasta tehdä" , että mitähän sillä tarkoitetaan??? Oikeille Koiraihmisille: Mukavaa syksyä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2762092- 431874
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1051772Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊641456Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?841353- 781274
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031263Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191153- 571145
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1731004