Muistaako kukaan kyseistä pelaajaa? Pelasi Porissa varmaan joskus 80-luvulla. Mitä hänelle on tapahtunut jalkapallouran jälkeen?
Jorma "Piki" Heinonen
9
6699
Vastaukset
- blackmagictiger
PELASKO MAAOTTELUITA.MUISTELSIIN ETTÄ PELAS PPTEESSÄ < ELI JAZZIN EDELTÄJÄSSÄ.
- kim
Viina vei miehen.!
- Anonyymi
kim kirjoitti:
Viina vei miehen.!
Jorma Heinonen oli Suomen George Best tai Carrincha.
- blackmagictiger
Katsoin veikkausliigan tilastoja ja kaveri pelasi vielä 1990-luvullakin ed menneessä jazzizza.edusti mm Otpeeta pelaajana
- Jim
Muistaakseni piki Heinonen kuoli jokunen vuosi sitten
- blackmagictiger
OLISI SIIS 43-VUOTIAS NYKYÄÄN
- nro17
jeah..tais kuolla jo 90luvun lopussa. kuoli putkaan kunnei viina ja nitrot sopineet yhteen..
- Anonyymi
Olis pitäny vetää enemmän viivaa - ja vähemmän viinaa, niin kuolema olis ollu ehkä hitaampi...
- Anonyymi
Surullista. Autettiinko häntä tarpeeksi?
Hän kävi kaupassa, jossa olin töissä. Hän oli ujohko ja hauskan mäköinen kaveri. Itse olin niin kamalan ujo, etten saanut sanaa suustani, kun hän kävi kaupassa.(olin teini). Olisinko voinut itse kysyä; "mitä Sinulle kuuluu noin niinkuin ihmisenä?"
Mietin tehdäänkö meillä tarpeeksi näiden alkoholisti-urheilijoiden pelastamiseksi? Esimerkkejä lahjakkaista, liian varhain lähteneistä urheilijoista on liikaa: Tarmo Uusivirta, Mika Myllylä, Jarmo Alatensiö jne...
Palaan usein googlaamaan Pikin kuvaa...huokaisen...lepää rauhassa...missälienetkin...? Olisitko elossa, jos olisin avannut suuni ja auttanut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3223744Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283530Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42210- 1061584
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181488Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1211251Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136907Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99850Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77777- 85713