Kuulkaas...!

Valitan, mutta mulla menee kohta hermot tämän palstan kanssa.

Eikö tällä palstalla voitaisi pitää rauha ja välttää mahdolliset kiroilut ja haukkumiset?
Kun olen tämän palstan valoja, niin arvatkaa onko minusta mukava tulla katsomaan tätä palstaa, kun on miljoona Haukkuma ja Kiroitu viestiä ja muita päättömyyksiä?
Tämän palstan hoitaminen on kyllä aika iso homma ja toivon että te voisitte auttaa minua välttämällä sellaisia viestejä.

Jos teitä ei kertakaikkiaan kiinnosta Habbo Hotel, niin älkää vaivautuko kirjoittamaan tänne Habbo Hotel palstalle haukkuma viestejä jne. Älkää edes viitsikö kehdatko tulla katsomaan tätä palstaa.

En usko teitä jos te tuletta tänne haukkumaan Habbo Hotellia. Jos sinulle ei ole mitään kiinnostusta sitä kohtaan et varmaan kehtaa edes kirjoittaa tänne viestiä.

Minua alkaa kertakaikkisesti hermostuttaa tämä teidän touhu. Toivon, että saadaan tämä asia korjatuksi mahdollisimman pian.

Parhain terveisin,

Blue-Tree, Valvojanne.

12

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adasdsd

Hommatkaa dreamy pois täältä, niin kaikki rauhottuu

• föföff

sori en jaska auttaa sua! pittöö mennä tekee läksyt ja sit pelaa pleikkarii! sorrrrrri!!

• veä käteen

Vedä käteen poika ja pidä turpa kiinni.

• aaa

Minusta vähän karkkoan sinua kun luin sinun ton noin sanotu "Profiilin" niin aloin vähä miettii et ootko 18-vuotta...

• Kalmakoira

Bluu on oikeessa! Muakin ärsyttää suunnattomasti, kun kaikki tulee vaan tänne kiroilemaan, haukkumaan ja kyselemään haksausohjelmia >:(. Painuisvat vaan sinne missä pippuri kasvaa ja pysyisvät siellä >:(!

• PASKA-Tree

PASKA-TREE ET SAATANA POISTA MUN VIESTEI VITUN RUNKKU

• u-u-n-o
        PASKA-Tree kirjoitti:

PASKA-TREE ET SAATANA POISTA MUN VIESTEI VITUN RUNKKU

jos luet tämän haiset paskalle witun -----naama

• Moi!

Hoi hoi Puu! tänne ei kuulu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Sartsariina

blue-tree, ihan ihmetteln miten jaksat sefuta tätä palstaa, heh! Ihan typerää kielenkäyttöä täällä, melkein asiasta kuin asiasta. Harvoin puhutaan mitään järkevää ja rakentavaa. Mun mielestä Habbo on kivaa ajanvietettä, ei siitä mun mielestä tarvitse pitää kauheaa meteliä puolesta tai vastaan. Kuka tykkää kuka ei.

• Kuullaan..

• u-u-n-o

SIIS SUST EI PIDÄ KETÄÄN VITUN
      PALLINAAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• burgga-ballo

Ahaan. Musta mikä blue-tree on ihan asiallinen kaveri. Toisin kuin eräät...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4989
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      189
      3901
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      194
      3784
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3359
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      3019
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2014
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2004
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      188
      1888
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1706
    10. HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ

Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus
      Kiuruvesi
      99
      1447
    Aihe