Kuulkaas...!

Valitan, mutta mulla menee kohta hermot tämän palstan kanssa.

Eikö tällä palstalla voitaisi pitää rauha ja välttää mahdolliset kiroilut ja haukkumiset?
Kun olen tämän palstan valoja, niin arvatkaa onko minusta mukava tulla katsomaan tätä palstaa, kun on miljoona Haukkuma ja Kiroitu viestiä ja muita päättömyyksiä?
Tämän palstan hoitaminen on kyllä aika iso homma ja toivon että te voisitte auttaa minua välttämällä sellaisia viestejä.

Jos teitä ei kertakaikkiaan kiinnosta Habbo Hotel, niin älkää vaivautuko kirjoittamaan tänne Habbo Hotel palstalle haukkuma viestejä jne. Älkää edes viitsikö kehdatko tulla katsomaan tätä palstaa.

En usko teitä jos te tuletta tänne haukkumaan Habbo Hotellia. Jos sinulle ei ole mitään kiinnostusta sitä kohtaan et varmaan kehtaa edes kirjoittaa tänne viestiä.

Minua alkaa kertakaikkisesti hermostuttaa tämä teidän touhu. Toivon, että saadaan tämä asia korjatuksi mahdollisimman pian.

Parhain terveisin,

Blue-Tree, Valvojanne.

12

876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adasdsd

Hommatkaa dreamy pois täältä, niin kaikki rauhottuu

• föföff

sori en jaska auttaa sua! pittöö mennä tekee läksyt ja sit pelaa pleikkarii! sorrrrrri!!

• veä käteen

Vedä käteen poika ja pidä turpa kiinni.

• aaa

Minusta vähän karkkoan sinua kun luin sinun ton noin sanotu "Profiilin" niin aloin vähä miettii et ootko 18-vuotta...

• Kalmakoira

Bluu on oikeessa! Muakin ärsyttää suunnattomasti, kun kaikki tulee vaan tänne kiroilemaan, haukkumaan ja kyselemään haksausohjelmia >:(. Painuisvat vaan sinne missä pippuri kasvaa ja pysyisvät siellä >:(!

• PASKA-Tree

PASKA-TREE ET SAATANA POISTA MUN VIESTEI VITUN RUNKKU

• u-u-n-o
        PASKA-Tree kirjoitti:

PASKA-TREE ET SAATANA POISTA MUN VIESTEI VITUN RUNKKU

jos luet tämän haiset paskalle witun -----naama

• Moi!

Hoi hoi Puu! tänne ei kuulu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Sartsariina

blue-tree, ihan ihmetteln miten jaksat sefuta tätä palstaa, heh! Ihan typerää kielenkäyttöä täällä, melkein asiasta kuin asiasta. Harvoin puhutaan mitään järkevää ja rakentavaa. Mun mielestä Habbo on kivaa ajanvietettä, ei siitä mun mielestä tarvitse pitää kauheaa meteliä puolesta tai vastaan. Kuka tykkää kuka ei.

• Kuullaan..

• u-u-n-o

SIIS SUST EI PIDÄ KETÄÄN VITUN
      PALLINAAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• burgga-ballo

Ahaan. Musta mikä blue-tree on ihan asiallinen kaveri. Toisin kuin eräät...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4123
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1362
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      76
      1059
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      916
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe