Valitan, mutta mulla menee kohta hermot tämän palstan kanssa.
Eikö tällä palstalla voitaisi pitää rauha ja välttää mahdolliset kiroilut ja haukkumiset?
Kun olen tämän palstan valoja, niin arvatkaa onko minusta mukava tulla katsomaan tätä palstaa, kun on miljoona Haukkuma ja Kiroitu viestiä ja muita päättömyyksiä?
Tämän palstan hoitaminen on kyllä aika iso homma ja toivon että te voisitte auttaa minua välttämällä sellaisia viestejä.
Jos teitä ei kertakaikkiaan kiinnosta Habbo Hotel, niin älkää vaivautuko kirjoittamaan tänne Habbo Hotel palstalle haukkuma viestejä jne. Älkää edes viitsikö kehdatko tulla katsomaan tätä palstaa.
En usko teitä jos te tuletta tänne haukkumaan Habbo Hotellia. Jos sinulle ei ole mitään kiinnostusta sitä kohtaan et varmaan kehtaa edes kirjoittaa tänne viestiä.
Minua alkaa kertakaikkisesti hermostuttaa tämä teidän touhu. Toivon, että saadaan tämä asia korjatuksi mahdollisimman pian.
Parhain terveisin,
Blue-Tree, Valvojanne.
Kuulkaas...!
12
854
Vastaukset
- adasdsd
Hommatkaa dreamy pois täältä, niin kaikki rauhottuu
- föföff
sori en jaska auttaa sua! pittöö mennä tekee läksyt ja sit pelaa pleikkarii! sorrrrrri!!
- veä käteen
Vedä käteen poika ja pidä turpa kiinni.
- aaa
Minusta vähän karkkoan sinua kun luin sinun ton noin sanotu "Profiilin" niin aloin vähä miettii et ootko 18-vuotta...
- Kalmakoira
Bluu on oikeessa! Muakin ärsyttää suunnattomasti, kun kaikki tulee vaan tänne kiroilemaan, haukkumaan ja kyselemään haksausohjelmia >:(. Painuisvat vaan sinne missä pippuri kasvaa ja pysyisvät siellä >:(!
- PASKA-Tree
PASKA-TREE ET SAATANA POISTA MUN VIESTEI VITUN RUNKKU
- u-u-n-o
PASKA-Tree kirjoitti:
PASKA-TREE ET SAATANA POISTA MUN VIESTEI VITUN RUNKKU
jos luet tämän haiset paskalle witun -----naama
- Moi!
Hoi hoi Puu! tänne ei kuulu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Sartsariina
blue-tree, ihan ihmetteln miten jaksat sefuta tätä palstaa, heh! Ihan typerää kielenkäyttöä täällä, melkein asiasta kuin asiasta. Harvoin puhutaan mitään järkevää ja rakentavaa. Mun mielestä Habbo on kivaa ajanvietettä, ei siitä mun mielestä tarvitse pitää kauheaa meteliä puolesta tai vastaan. Kuka tykkää kuka ei.
Kuullaan..
- u-u-n-o
SIIS SUST EI PIDÄ KETÄÄN VITUN
PALLINAAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- burgga-ballo
Ahaan. Musta mikä blue-tree on ihan asiallinen kaveri. Toisin kuin eräät...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084