Boikotti Ähtärin eläinpuistoa kohtaan alkaa !

Anonyymi

Älkää menkö Ähtäriin siellä eläinpuistossa on kommunistikarhut jotka ovat Kiinan propaganda välineitä. Kommunistien hyysääminen kannattaa lopettaa ennen kuin se on myöhäistä.

14

663

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella ränsistynyt paikka näkee että rahat meni pandoihin oikea eläinvankila.

    • Anonyymi

      Täältä etelästä on pitkä matka ähtäriin sillä mikä menee bensaan saa jo matkaliput ulkomaille niin edullsia tarjouksia lentoyhtiöt tekee.

    • Anonyymi

      Mennään koko perheen voimin! Mukava käydä

    • Anonyymi

      Mulla on viisi lasta me ei kyllä siellä pystytä käymään liian kallis reissu, mutta olen kuullut että on kuin eläinvankila, eikä oikein innosta tukea kommareita.

    • Anonyymi

      Mainio paikka sekä lapsiperheille että aikuisille.
      Suosittelen!!

      • Anonyymi

        Töykee palvelu on joka paikassa kuin virossa olis.


    • Anonyymi

      Se homeinen hotelli haisee ihan ryssälle.Naava talossa on ihan sika kuuma olla helteellä ei ilmastointia kuka idiootti on sen rakentanut oliko se joku huijari.

    • Anonyymi

      Viime kesän helteillä käytiin oli elukat kyllä kärsivän näköisiä ei mitään allasta ollut suurimalle osalle elukoita missä voi vilvoitella kuten luonnossa tekevät, silti puistoa mainostetaan luonnonmukaiseksi.

    • Anonyymi

      Poikotista huolimatta pitää pampua pandoille saada! T. Vuokko-täti.

    • Anonyymi

      Me ainakin lähdetään ulkomaille tänä kesänä halvempaa kuin autolla rynkyttää eri puolelle suomea. Pandat saa minun puolesta vaikka lopettaa, olis kiva viesti kinukeille kommareille.

    • Anonyymi

      Kannatan lopetusta lämpimästi.

    • Anonyymi

      Jep, nuo ovat pelkästään probagandavälineitä ja vielä Suomelle kalliita sellaisia. Ihan järjetöntä oli ottaa noita Suomeen. Ähtäri on meidän perheeltä tuon jälkeen boikotissa.

    • Anonyymi

      Mitä niissä on kahtomista ? En mene ikinä niitä katsomaan, ja yleensäkkin eläinpuisto on kyllä melkoinen loukko eläimille, se lintutarha on järkyttävä .

    • Anonyymi

      Miten voi viranomaiset hyväksyä tuon Zoon tavan pitää elukoita vankina vanhoissa aitauksissa jotka ovat kaukana lunnollisista elinoloista. Maailmalla eism. lumileopardille on tehty kiipeilykallio ähtärissä ei mitään ei ihme että sen pentu ja emä kuoli jokin aika sitten ja syy oli elinoloissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe