Ostin lehden

Anonyymi

Mä lehden luin.
Missi miljonäärin mukaan lähti
Eikä tiedä kukaan onks ne tosissaan
Sillai kahdestaan

66

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      26.2.

      Siniset mandariini, edamjuusto, talouspaperirullat, sikanautajauheliha, äidinmaidonkorvike.

      Pitkin poikin aladobi, elise, gabon, tunteva, statoil, tekokuut, pitsasalami, punertaa, haahkaparvi, aistikas, meikki, lassie, rwttig, holmberg, praha, tulva, orkesteri, bonn, muualla, ajanvietot, isähahmot.

      • Anonyymi

        Rwttig=Rettig


    • Anonyymi

      Ihan vähän sakkaa keskialue. Liha/kala vihje ja sitten tuo ahaa/ heujo? Jos ihan rehellisiä ollaan, niin tai jäädä tajuamatta se nötiläkin.

      • Anonyymi

        Mureketta taitaa olla mahdollista valmistaa lihasta ja kalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mureketta taitaa olla mahdollista valmistaa lihasta ja kalasta.

        Kiitos. Olisko vielä ahaa/heujo tietäjiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Olisko vielä ahaa/heujo tietäjiä?

        Sain siihen rekanajo. En kyllä tajua miksi. Risteävistä tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain siihen rekanajo. En kyllä tajua miksi. Risteävistä tuli.

        Kiitti, saman vastauksen laitoin, eikä mitään käsitystä miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti, saman vastauksen laitoin, eikä mitään käsitystä miksi.

        Vnkiksii se, että yksi laatijoista on Skyttä ja tämä on Skytälle tyypillinen vihjetyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vnkiksii se, että yksi laatijoista on Skyttä ja tämä on Skytälle tyypillinen vihjetyyppi.

        Olet pyörtänyt pyhän lupauksesi kirjoittaa vain omalla nimellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vnkiksii se, että yksi laatijoista on Skyttä ja tämä on Skytälle tyypillinen vihjetyyppi.

        Taisit luvata, ettet ota osaa HP:n lankoihin ja sinullahan oli omasikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vnkiksii se, että yksi laatijoista on Skyttä ja tämä on Skytälle tyypillinen vihjetyyppi.

        Mistä päättelet, että Skyttä on vihjeen tekijä? Skytismejä on muuallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vnkiksii se, että yksi laatijoista on Skyttä ja tämä on Skytälle tyypillinen vihjetyyppi.

        Voisiko joku vääntää rautalangasta. Lienee r-ekana-jo, mutta mihin heu liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko joku vääntää rautalangasta. Lienee r-ekana-jo, mutta mihin heu liittyy?

        Ahaa = heu????

        Ei ole "ekana" tässä missään mielessä mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko joku vääntää rautalangasta. Lienee r-ekana-jo, mutta mihin heu liittyy?

        Sanan HEUREKA lopou on muutettu HEUJO:ssa REKA:NA JO.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet, että Skyttä on vihjeen tekijä? Skytismejä on muuallakin.

        Skyttä halunnee yhden skytismin ristikoihin, joita hän on laatimassa. Yleensä omissa ristikoissa on, mutta ei aina IJL-tiimin ristikoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit luvata, ettet ota osaa HP:n lankoihin ja sinullahan oli omasikin.

        Itse aloittamissani en paljasta ratkaisusanoja. Kun täällä on jo paljastettu, oin tarvittaessa selittää vihjeitä näissä säikeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pyörtänyt pyhän lupauksesi kirjoittaa vain omalla nimellä.

        Anonyyminä ei ärsytä toisia yhtä paljon. Voi jäädä huomaamattakin, että kirjoitan. Tosin kirjoitusvirheet usein kavaltavat, kun minulla niitä on keskimääräistä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyyminä ei ärsytä toisia yhtä paljon. Voi jäädä huomaamattakin, että kirjoitan. Tosin kirjoitusvirheet usein kavaltavat, kun minulla niitä on keskimääräistä enemmän.

        Sinä vakuutit, ettet kirjoita näihin lankoihin. Sanasi osoittautui arvottomaksi. Olet jonninjoutava tyhjänpuhuja. Vaadit toisia noudattamaan sinun sääntöjäsi, mutta itsellesi ei tulisi mieleenkään noudattaa niitä. Ethän olisi Keisari, jos jotkin säännöt sinua koskisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vakuutit, ettet kirjoita näihin lankoihin. Sanasi osoittautui arvottomaksi. Olet jonninjoutava tyhjänpuhuja. Vaadit toisia noudattamaan sinun sääntöjäsi, mutta itsellesi ei tulisi mieleenkään noudattaa niitä. Ethän olisi Keisari, jos jotkin säännöt sinua koskisivat.

        Jos esitän ratkojia auttavia kommentteja. keneltä se on pois?
        Toki ajatus oli olla näistä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos esitän ratkojia auttavia kommentteja. keneltä se on pois?
        Toki ajatus oli olla näistä pois.

        Tämä kertoo kaiken toiminnastasi. Olet mielesi vietävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos esitän ratkojia auttavia kommentteja. keneltä se on pois?
        Toki ajatus oli olla näistä pois.

        Sehän ei aina olekkaan se ongelma. Ongelma on se, että koskaan kukaan ei voi tietää mikä trikkeröi käytöstäsi.
        Mikä tahansa kommentti saattaa laukaista riitelysi ja jankkauksesi. Se voi olla jotain, mikä ei liity sinuun mitenkään, mutta ärsyynnyt silti.
        Siitä seuraa jankutusta, ilmoitus moderaattoreille ja lopuksi ketju poistetaan, koska sinua ärsyttää. Siksi voisit pysyä pois.
        Lisäksi ihan vaan tiedoksi, että jos paljasteluketjussa pyydetään apua, vastaus: se on skytismi ei juurikaan auta sunnuntairatkojaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän ei aina olekkaan se ongelma. Ongelma on se, että koskaan kukaan ei voi tietää mikä trikkeröi käytöstäsi.
        Mikä tahansa kommentti saattaa laukaista riitelysi ja jankkauksesi. Se voi olla jotain, mikä ei liity sinuun mitenkään, mutta ärsyynnyt silti.
        Siitä seuraa jankutusta, ilmoitus moderaattoreille ja lopuksi ketju poistetaan, koska sinua ärsyttää. Siksi voisit pysyä pois.
        Lisäksi ihan vaan tiedoksi, että jos paljasteluketjussa pyydetään apua, vastaus: se on skytismi ei juurikaan auta sunnuntairatkojaa.

        Yritän kuitenkin vain ja ainoastaan auttaa muita ratkojia. Aina välillä ärsyynnyn. Eikö sitä nyt voisi vähän enemmän sietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän ei aina olekkaan se ongelma. Ongelma on se, että koskaan kukaan ei voi tietää mikä trikkeröi käytöstäsi.
        Mikä tahansa kommentti saattaa laukaista riitelysi ja jankkauksesi. Se voi olla jotain, mikä ei liity sinuun mitenkään, mutta ärsyynnyt silti.
        Siitä seuraa jankutusta, ilmoitus moderaattoreille ja lopuksi ketju poistetaan, koska sinua ärsyttää. Siksi voisit pysyä pois.
        Lisäksi ihan vaan tiedoksi, että jos paljasteluketjussa pyydetään apua, vastaus: se on skytismi ei juurikaan auta sunnuntairatkojaa.

        Kerroin vihjeen rakenteen komm. 27.02.2022 13:17, koska se oli tarpeen.

        Kyllä minä sunnuntairatkojaakin vilpittömästi haluan auttaa ymmärtämään kovisvihjeitä.

        Skytismi on minusta sikäli huono vihjetyyppi, että toisille se on mysteeri ja toisille suuri helpotus. Jos vihjetyypin tunnistaa skytismiksi, pitää kokeilla, millä skytismityypillä saa järkevän sanan. Sanan alun sain heti, mutta loppua piti miettiä, koska sopiva tyyppi ei heti löytynyt.

        Suurin helpotus on tämän tapaisessabvihjeessä TRUTOILI -TRANA. Se on helpompi kuin AUTOILI - R'TRANA, koska vai yksi ratkaisusana toimii.

        Skytismejä on harvakseltaan enää nykyisin. Liian usein köytettynä mdnettävät helposti yllätyksellisyytensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän ei aina olekkaan se ongelma. Ongelma on se, että koskaan kukaan ei voi tietää mikä trikkeröi käytöstäsi.
        Mikä tahansa kommentti saattaa laukaista riitelysi ja jankkauksesi. Se voi olla jotain, mikä ei liity sinuun mitenkään, mutta ärsyynnyt silti.
        Siitä seuraa jankutusta, ilmoitus moderaattoreille ja lopuksi ketju poistetaan, koska sinua ärsyttää. Siksi voisit pysyä pois.
        Lisäksi ihan vaan tiedoksi, että jos paljasteluketjussa pyydetään apua, vastaus: se on skytismi ei juurikaan auta sunnuntairatkojaa.

        Yritän olla kirjoittamasta kommenteista, jotka eivät minua koske. Yksi tällainen oli paha virhe.

        Vaikka en pidä HP:n toimintapaa oikeana, en jaksa siitä enää jankata.

        Tähän säikeeseen osallistuin, koska katsoin, että minulla oli annettavaa toisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin vihjeen rakenteen komm. 27.02.2022 13:17, koska se oli tarpeen.

        Kyllä minä sunnuntairatkojaakin vilpittömästi haluan auttaa ymmärtämään kovisvihjeitä.

        Skytismi on minusta sikäli huono vihjetyyppi, että toisille se on mysteeri ja toisille suuri helpotus. Jos vihjetyypin tunnistaa skytismiksi, pitää kokeilla, millä skytismityypillä saa järkevän sanan. Sanan alun sain heti, mutta loppua piti miettiä, koska sopiva tyyppi ei heti löytynyt.

        Suurin helpotus on tämän tapaisessabvihjeessä TRUTOILI -TRANA. Se on helpompi kuin AUTOILI - R'TRANA, koska vai yksi ratkaisusana toimii.

        Skytismejä on harvakseltaan enää nykyisin. Liian usein köytettynä mdnettävät helposti yllätyksellisyytensä.

        Tuon yhtenä esinerkkiä ja lisää löytyy täältä:
        https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/ristikot/kovisristikoiden-oveluudet/skytismit/
        Noi kannattaa käydä lävitse vastaisen varalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän olla kirjoittamasta kommenteista, jotka eivät minua koske. Yksi tällainen oli paha virhe.

        Vaikka en pidä HP:n toimintapaa oikeana, en jaksa siitä enää jankata.

        Tähän säikeeseen osallistuin, koska katsoin, että minulla oli annettavaa toisille.

        Yleensä kun katsot, että sinulla on annettavaa toisille, niin erehdyt pahasti. Pysy siis poissa näistä HP:n säikeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä kun katsot, että sinulla on annettavaa toisille, niin erehdyt pahasti. Pysy siis poissa näistä HP:n säikeistä.

        Minulla on myös aika voimakas someaddiktio. Sitäkin voisi ymmärtää vähän paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä kun katsot, että sinulla on annettavaa toisille, niin erehdyt pahasti. Pysy siis poissa näistä HP:n säikeistä.

        Tällä kertaa olin ihan hyödyksi ja selitystäni kiitettiin.
        Anonyymi
        27.02.2022 13:30
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:
        Sanan HEUREKA lopou on muutettu HEUJO:ssa REKA:NA JO.

        Thank you very many!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä kertaa olin ihan hyödyksi ja selitystäni kiitettiin.
        Anonyymi
        27.02.2022 13:30
        UUSI

        Anonyymi kirjoitti:
        Sanan HEUREKA lopou on muutettu HEUJO:ssa REKA:NA JO.

        Thank you very many!

        Haluan kyllä vilpittömästi auttaa aloittelevia kovisratkojia. Minulla on auttamisesta kokemusta ja osaamistakin. Koin aidosti olevani tuossa hyödyksi jollekin ja olin hyödyksi, mitä kukaan ei voi kiistää.

        Joku ärsyyntyi täällä vain siitä, että minä autoin. Jotta ärsyyntymistä ei tulisi, kirjoitin anonyymisti selityksen. Kun joku kirjoitti, että minusts ei voisi olla hyötyä, kerroin että annoin tuon selityksen.

        Joku muistutti Ekin erään ristkon jankkauksesta. Jankkauksessa Ekin vihjeen muotoiluun osallistui toinen henkilö. Hän oli minua ärhäkkäämpi jankkaaja. Hän ei hyväksynyt mielipidettäni ja yritti saada minua muuttamaan mielipiteeni. Sillä kertaa minä yritin vastapuolta saada lopettamaan jankkauksen. Kumpikin osapuoli jankkasi turhan pitkään, sillä vastapuolella oli aina tarve saada sanottua se viimeinen sana. Vastaavalla tavalla joskus kävi myös Sanarisin foorumissa. Syyttäminen aina minua jankkauksesta ei ole reilua, jos vastapuolena on hyvin ärhäkäs toinen jankkaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kyllä vilpittömästi auttaa aloittelevia kovisratkojia. Minulla on auttamisesta kokemusta ja osaamistakin. Koin aidosti olevani tuossa hyödyksi jollekin ja olin hyödyksi, mitä kukaan ei voi kiistää.

        Joku ärsyyntyi täällä vain siitä, että minä autoin. Jotta ärsyyntymistä ei tulisi, kirjoitin anonyymisti selityksen. Kun joku kirjoitti, että minusts ei voisi olla hyötyä, kerroin että annoin tuon selityksen.

        Joku muistutti Ekin erään ristkon jankkauksesta. Jankkauksessa Ekin vihjeen muotoiluun osallistui toinen henkilö. Hän oli minua ärhäkkäämpi jankkaaja. Hän ei hyväksynyt mielipidettäni ja yritti saada minua muuttamaan mielipiteeni. Sillä kertaa minä yritin vastapuolta saada lopettamaan jankkauksen. Kumpikin osapuoli jankkasi turhan pitkään, sillä vastapuolella oli aina tarve saada sanottua se viimeinen sana. Vastaavalla tavalla joskus kävi myös Sanarisin foorumissa. Syyttäminen aina minua jankkauksesta ei ole reilua, jos vastapuolena on hyvin ärhäkäs toinen jankkaaja.

        Mistähän syystä noille kaikille mahdollisille historian hämäristä esiin kaivamillesi jankkaustapauksille on aina ollut yhteistä se, että sinä olet ollut niissä mukana. Kumma kun nuo muut "ärhäkkäät jankkaajat" eivät jankkaa toistensa kanssa, vaan ainoastaan sinun kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän syystä noille kaikille mahdollisille historian hämäristä esiin kaivamillesi jankkaustapauksille on aina ollut yhteistä se, että sinä olet ollut niissä mukana. Kumma kun nuo muut "ärhäkkäät jankkaajat" eivät jankkaa toistensa kanssa, vaan ainoastaan sinun kanssasi.

        Historiaa ovat kyllä muut kaivaneet (littana-lottana ainakin joku/jotkut anonyymi on useaan otteeseen nostanut historiasta).

        Joidenkin anonyymien historiasta nostama jankkaus muistuttaa viimeisintä ristikon vihjeitykseen liittyvää jankkausta. Yhteistä on se, että arvostelin Ekin ristikkoa. Jotkin eivät siedä juurikaan Ekin ristikoiden arvostelua, Eki itsekin joskus ottaa ns. herneen nenäänsä ristikkokritiikistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Historiaa ovat kyllä muut kaivaneet (littana-lottana ainakin joku/jotkut anonyymi on useaan otteeseen nostanut historiasta).

        Joidenkin anonyymien historiasta nostama jankkaus muistuttaa viimeisintä ristikon vihjeitykseen liittyvää jankkausta. Yhteistä on se, että arvostelin Ekin ristikkoa. Jotkin eivät siedä juurikaan Ekin ristikoiden arvostelua, Eki itsekin joskus ottaa ns. herneen nenäänsä ristikkokritiikistä.

        Sivuillani kävi nimimerkkiä Ilmari käyttänyt henkilö tänä vuonna trollaamassa. Samalla nimimerkillä vuonna 2018 oli kommentti, jossa luki suurin piirtein:
        "Miten sinä voi arvostella presidentin linnassa käynyttä arvostettua laatijaa."
        Kyse oli eräästä piiliksestä. Siitä käytiin mielipiteiden vaihtoa, mutta jankkauksen tasolle ei menty, vaikka eri mieltä oltiinkin. Siinä mielessä onnistunut keskustelu.

        Viittaamaani piilisjeskustelua kuten viittaamaani kommenttia ei enää ole, sillä tietokantani rikkoutui joskus ja tuo kommentti oli sellaisesta osasta tietokantaa, josta en saanut stietoa palautettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivuillani kävi nimimerkkiä Ilmari käyttänyt henkilö tänä vuonna trollaamassa. Samalla nimimerkillä vuonna 2018 oli kommentti, jossa luki suurin piirtein:
        "Miten sinä voi arvostella presidentin linnassa käynyttä arvostettua laatijaa."
        Kyse oli eräästä piiliksestä. Siitä käytiin mielipiteiden vaihtoa, mutta jankkauksen tasolle ei menty, vaikka eri mieltä oltiinkin. Siinä mielessä onnistunut keskustelu.

        Viittaamaani piilisjeskustelua kuten viittaamaani kommenttia ei enää ole, sillä tietokantani rikkoutui joskus ja tuo kommentti oli sellaisesta osasta tietokantaa, josta en saanut stietoa palautettua.

        Sinulle on tärkeää saada sellainen viesti perille, että Eki ei ole täydellinen, vaikka niin luuleekin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on tärkeää saada sellainen viesti perille, että Eki ei ole täydellinen, vaikka niin luuleekin?

        Jälleen kerran täällä jankuttaa Tapio, vaikka toistuvasti on pyydetty, että pysyisit pois HPn ketjuista. Ja jälleen kerran samoista asioista. Koko maailma on väärässä ja Tapio oikeassa.
        Tämä on juuri se tilanne, miksi olet ei toivottu. Jopa se hyvässä hengessä alkanut keskustelu kääntyy jankkaamiseksi.
        Ylempänä hyvä pointti, kun tarkastellaan muuttujia. Sinä Tapio olet aina ja kaikkialla se jankkaukseen yksi/toinen osapuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kerran täällä jankuttaa Tapio, vaikka toistuvasti on pyydetty, että pysyisit pois HPn ketjuista. Ja jälleen kerran samoista asioista. Koko maailma on väärässä ja Tapio oikeassa.
        Tämä on juuri se tilanne, miksi olet ei toivottu. Jopa se hyvässä hengessä alkanut keskustelu kääntyy jankkaamiseksi.
        Ylempänä hyvä pointti, kun tarkastellaan muuttujia. Sinä Tapio olet aina ja kaikkialla se jankkaukseen yksi/toinen osapuoli.

        Tapion taivas on rento keskustelu netissä. Me kaikki hänelle vastaavat täytämme hänen toiveensa. Mietitäänpä sitä seuraavan kerran kun Tapio ärsyyntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kerran täällä jankuttaa Tapio, vaikka toistuvasti on pyydetty, että pysyisit pois HPn ketjuista. Ja jälleen kerran samoista asioista. Koko maailma on väärässä ja Tapio oikeassa.
        Tämä on juuri se tilanne, miksi olet ei toivottu. Jopa se hyvässä hengessä alkanut keskustelu kääntyy jankkaamiseksi.
        Ylempänä hyvä pointti, kun tarkastellaan muuttujia. Sinä Tapio olet aina ja kaikkialla se jankkaukseen yksi/toinen osapuoli.

        Yritän olla jankkaamatta.

        Vaikka en HP:n toimintatavasta pidän, jos koen voivani jotakuta tässä säikeessä auttaa, teen sen anonyymisti.

        Jos en tee kirjoitusvirheitä, saattaa käydä, ettei kommenttia kirjoittamanani pidetä.Ja vaikka pidettäisiin, paras olla kommentoimasta vain siksi, että kirjoitin viestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän olla jankkaamatta.

        Vaikka en HP:n toimintatavasta pidän, jos koen voivani jotakuta tässä säikeessä auttaa, teen sen anonyymisti.

        Jos en tee kirjoitusvirheitä, saattaa käydä, ettei kommenttia kirjoittamanani pidetä.Ja vaikka pidettäisiin, paras olla kommentoimasta vain siksi, että kirjoitin viestin.

        Siis nyt on keskeisenä asiana - koko maailmassa? - että miten Huuhaa voisi kirjoittaa tänne niin, että kukaan ei tajuaisi, että se on Huuhaa? Voi hyvä taivas, onpa pakkomielle!

        Nyt kun Huuhaa olet ollut anonyymi, niin moni oma viestisi on vaikuttanut trollin viestiltä. Mitähän se kertoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän olla jankkaamatta.

        Vaikka en HP:n toimintatavasta pidän, jos koen voivani jotakuta tässä säikeessä auttaa, teen sen anonyymisti.

        Jos en tee kirjoitusvirheitä, saattaa käydä, ettei kommenttia kirjoittamanani pidetä.Ja vaikka pidettäisiin, paras olla kommentoimasta vain siksi, että kirjoitin viestin.

        Huuhaa: "Ja vaikka pidettäisiin, paras olla kommentoimasta vain siksi, että kirjoitin viestin."

        Uhkailetko sinä täällä muita? Niin kuin eräskin vanhuudenhöperö lähes seitsemänkymppinen melkein kalju papparainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huuhaa: "Ja vaikka pidettäisiin, paras olla kommentoimasta vain siksi, että kirjoitin viestin."

        Uhkailetko sinä täällä muita? Niin kuin eräskin vanhuudenhöperö lähes seitsemänkymppinen melkein kalju papparainen.

        Eikä tuo mainittu papparainenkaan halua muuta kuin kuin vilpittömästi auttaa. Saamaan natsit ja narkomaanit oikeuden eteen, pois kansaa murhaamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huuhaa: "Ja vaikka pidettäisiin, paras olla kommentoimasta vain siksi, että kirjoitin viestin."

        Uhkailetko sinä täällä muita? Niin kuin eräskin vanhuudenhöperö lähes seitsemänkymppinen melkein kalju papparainen.

        Ei tuo uhkaus ollut. Tarkoitus oli vain sanoa, että jos jättää pois turhan kommentoinnin, säie pysyy asiassa eikä pilaannu. Jokainen turha kommrntti heikentää säikeen laatua. Niin teki nyt 28.02.2022 12:28 ja tämä kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo uhkaus ollut. Tarkoitus oli vain sanoa, että jos jättää pois turhan kommentoinnin, säie pysyy asiassa eikä pilaannu. Jokainen turha kommrntti heikentää säikeen laatua. Niin teki nyt 28.02.2022 12:28 ja tämä kommentti.

        Ja jälleen kerran olet ohjeistamassa HPn ketjussa. Tässä yksi syy lisää sinulle pysyä pois täältä . Päsmäröit ketjua, missä on toistuvasti sinua pyydetty olemaan kommentoimatta. Nyt laadit tänne sääntöjä, että kommentointisi voisi jatkua. Tämä jos joku, on paradoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vnkiksii se, että yksi laatijoista on Skyttä ja tämä on Skytälle tyypillinen vihjetyyppi.

        Onko Skyttä muuttanut nimensä Liljeroosiksi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Skyttä muuttanut nimensä Liljeroosiksi??

        Skyttä on yksi kolmesta tiimin jäsenestä. Liljeroos viittaa Pekka Jousin sukuhistoriaan.


    • Anonyymi

      Mikä onkaan tuo ”vanha mies”? Mulle pukkaa siihen jotain ihan outoa. Samoin11.pätkä ja usonto yms. niillä haminoilla tuottaa outoutta. Jelppiä tarttis.

      • Anonyymi

        Oliskos patu vanha mies. Lehti taitaa olla roskissa.


    • Anonyymi

      Ei kai ole patu, vaan ikään kuin gara, gary, gare, gars....????

      • Anonyymi

        Joku noista se on. Huomaa sitaatit. Käännä "vanhamies" toiselle "kotimaiselle" kielelle.


      • Anonyymi

        Kyseessä on näyttelijä Gary Oldman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on näyttelijä Gary Oldman.

        Ärsyttää kun Suomalaisiin ristikoihin pakkosyötetään vieraita kieliä. Ketä tällainen palvelee? Elitistä touhua laatijoilta. Ärsyttää niin, että en taida kopioida iltiksen koviksia enää kirjastosta. Pitäkää koviksenne! Ärsyttää niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttää kun Suomalaisiin ristikoihin pakkosyötetään vieraita kieliä. Ketä tällainen palvelee? Elitistä touhua laatijoilta. Ärsyttää niin, että en taida kopioida iltiksen koviksia enää kirjastosta. Pitäkää koviksenne! Ärsyttää niin.

        Parodialla säikeen pilaaminen ei ole rakentavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttää kun Suomalaisiin ristikoihin pakkosyötetään vieraita kieliä. Ketä tällainen palvelee? Elitistä touhua laatijoilta. Ärsyttää niin, että en taida kopioida iltiksen koviksia enää kirjastosta. Pitäkää koviksenne! Ärsyttää niin.

        Näemmä tämä ärsöttäää ihan kaikkia. Mminäkin lopetan Iltisten dykkaamisen taloyhtion papeinkeräyslatikosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näemmä tämä ärsöttäää ihan kaikkia. Mminäkin lopetan Iltisten dykkaamisen taloyhtion papeinkeräyslatikosta.

        Tämä anonyymien parodia on jopa hauskaa.👍😂Jatkakaa paroduaanne vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä anonyymien parodia on jopa hauskaa.👍😂Jatkakaa paroduaanne vaan.

        Kirjotusvirheestä päätellen Keisari antoi luvan hassutteluun ketjussa, jossa häntä on toistuvasti pyydetty pysymään pois. Mutta anyhow. Saa keppostella Keisarin siunauksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näemmä tämä ärsöttäää ihan kaikkia. Mminäkin lopetan Iltisten dykkaamisen taloyhtion papeinkeräyslatikosta.

        Aika äärimmäisiin tekoihin olette valmiita. Mutta oppivathan olemaan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ärsyttää kun Suomalaisiin ristikoihin pakkosyötetään vieraita kieliä. Ketä tällainen palvelee? Elitistä touhua laatijoilta. Ärsyttää niin, että en taida kopioida iltiksen koviksia enää kirjastosta. Pitäkää koviksenne! Ärsyttää niin.

        Tämä on outo kommentti, koska kukaan kukaan ei ole kertonut ärsyyntyneestä vihjeestä eikä tässäkään ole oikea mielipide.

        Pseudoärsyyntyjä on tainut olla uuden feikkimielipidesäikeen luoja. Huvinsa kullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on outo kommentti, koska kukaan kukaan ei ole kertonut ärsyyntyneestä vihjeestä eikä tässäkään ole oikea mielipide.

        Pseudoärsyyntyjä on tainut olla uuden feikkimielipidesäikeen luoja. Huvinsa kullakin.

        Meitä on Venäjän armeijan verran täällä toisessa päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on Venäjän armeijan verran täällä toisessa päässä.

        Huonoa huumoria.


    • Katselin Sanarisin foorumin keskustelua. Siinä moni kokee ristikon jotkut vihjeet hankaliksi. Itsekin kaipaisin oikaisua pääkuvan idean kohdalla. Siinä siis kyse on siitä, että sana METSÄ on (muistiopettajien neuvoma) muistisääntö eli kauppalistan tuotteiden alkukirjaimet alkavat sanan METSÄ alkukirjaimilla.

      Itse hoksasin sen siten, että joku kertoi minun ymmärtäneen pääkuvan väärin. Kun sitten aloin käyvä sanoja jörjestyksessään lävitse, huomasin alkukirjainjutun. Aina minäkään en kaikkia jekkuja heti huomaa enkä aina myöhemminkään (niin käy joskus itseäni kauemmin koviksia ratkoneillekin).

      Voi kyllä auttaa ymmärtämään tämän ristikon vihjeitä. Vihjeet kannattaa ymmärtää, jos haluaa mahdollisimman itsenäisesti ratkoa ristikoita - senhän tulisi olla tavoitteena.

      Laitan tämän avun tarjoamisen tähän säikeeseen siksi, että en koe muussa säikeessä voivani olla avuksi. Kyllä minä oikeasti haluan toisia auttaa ha tätä suttamista teen joissakin ristikoissa paljonkin.

      • Anonyymi

        Tämä auttamistarjous hylätään. Tarjous hylätty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä auttamistarjous hylätään. Tarjous hylätty.

        Hylkääminen hylätty, koska kellään ei ole tähän valtuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hylkääminen hylätty, koska kellään ei ole tähän valtuuksia.

        Keisari on hylätty. Se ei voi enää hylätä mitään. Hylkään hylkäyksen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keisari on hylätty. Se ei voi enää hylätä mitään. Hylkään hylkäyksen!

        Hylkään tämän hylkäyksen. Moderaattorit ovat luvanneet, että minua ei voi hylätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hylkään tämän hylkäyksen. Moderaattorit ovat luvanneet, että minua ei voi hylätä.

        Tuo ei ollut kirjoittamani, mutta yksittäisellä kirjoittajalla ei ole mitään valtuutuksia hylätä ketään kirjoittajaa. Jos haluan auttaa ja sen joku kertoo hylkäävänsä, kyse on päsmäröinnistä. Jotkut anonyymit ovat ottaneet tehtäväkseen päsmäröinnin. Se ei ole heiltäkään oikein.

        Jos nyt lopetetaan vihanpito & keskinäinen päsmäröinti ja keskitytään siihen, mitä pitäisi, eli ristikohin.

        Olen melko varma, että ristikkoon jäi jollekulle kohtia, joiden logiikka jäi hämäräksi. Sanarisin foorumissa mainittiin AHAA! HEUJO! ohella VIMA TAI KUUE ja RIKILLÄ LEGENDAKSI. vihjeiksi, joiden logiikka joku ei ymmärtänyt.

        Jos haluaa oppia rstkomaan koviksia, vihjeiden logiikkaan kannattaa paneutua.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe