Puhuvat niin paljon, että muoviset vedenkeittimet laskevat jotain myrkkyä.
Pitkään olen harkinnut lasiswn ostamista, - ja nyt lopulta tänään ostin sen.
Näkyy veden pulppuaminen läpi. kertoivat kaupassa.
Huomenna kokeilen ensi kertaa.
Lasinen vedenkeitin, lopultakin
5
970
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin jokuvuosi sitten pienen teräksisen kahvipannun jolla keitän veteni.
- Anonyymi
Sinulla on sitten terveet vakaat kädet? Itse en voi käytää lasisisia vuokia,en riskerasi lasisen veden keitinkään.Koska pehmut kudosreuma kulumat työperäiset käsissä olkapäissä.Kädet pettää varoitamatta. Joten en ostaisi. Ikää tulee 69 v,Mittarin ensiviikolla,myrkyistä en välitä.Kahvin keitin systä kannu lasia. Halpoja keitimiä,koska kun käsi petää kannu hajoo.Ei tuota vaikeus ostaa usi halpis ketin tilalle. Kaikessahan nimenomaan lisälaitet maksaa. Mokka masterin laski kannu kallis ja jos alvariin hajotaa on tappio.Ravinosta pois. Naisen työeläke kuin pienempi kuin miehen.Huomaa yskin asuvana.Kun ei lesken eläkettäkään.
- Anonyymi
Rupesin kokeilemaa tänään.
Ei saanut kunnolla kantta auki, pieni rako olis mistä veden saisi sisälle.
Meen kauppaan vaihtamaan sen, en oo käyttänyt vielä.
On 30 päivän vaihto-oikeus.
Katson paremmin, että minkälaisen ostais.
Tänään taas entisellä keittelin vettä.
Mitä merkkiä ja mallia suosittelette? Anonyymi kirjoitti:
Rupesin kokeilemaa tänään.
Ei saanut kunnolla kantta auki, pieni rako olis mistä veden saisi sisälle.
Meen kauppaan vaihtamaan sen, en oo käyttänyt vielä.
On 30 päivän vaihto-oikeus.
Katson paremmin, että minkälaisen ostais.
Tänään taas entisellä keittelin vettä.
Mitä merkkiä ja mallia suosittelette?"Anonyymi"
Eikös tässä ole jo mainostettu?
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519