En jaksa enään.

Anonyymi

En tiedä mihin voisin enään avautua tästä, joten päätin kirjoittaa tänne. Olen tuntenut mieheni noin pari vuotta ja hänen lapsensa noin 8 kuukautta. Lapset ovat enimmäkseen äidillänsä, mutta kun he tulevat tänne, on kuin minä lakkaisin olemasta, saattavat isältänsä kysyä missä olen jos en ole heidän näköpiirissään, muuten ei puhu minulle oikeastaan mitään. Kyse ei ole siitä, ettenkö olisi yrittänyt. Lapset ovat alle kouluikäisiä. Olen miehelleni yrittänyt kertoa miten ulkopuolinen olo minulla on, mutta aina kun asiasta mainitsen mies suuttuu. Lasten äiti ei noteeraa minua ollenkaan, tai on antanut olettaa ettei minua siedä.

Lasten takia, emme voi muuttaa yhteen, koska työt on eri paikkakunnilla, välimatka on noin 100 kilometriä. Mies on sanonut ettei voi moneen vuoteen muuttaa ja jos silloinkaan, vaikka hän pystyisi tekemään työtänsä missäpäin tahansa.

Tuntuu todella pahalta, koska rakastan miestäni, mutta tämä tilanne on liian haastava ja koen olevani todella loppu, koska koen olevani ulkopuolinen ja yksinäinen. Haluaisin myös omia lapsia, mutta mies ei enään haluaisi.

4

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö vielä ymmärrä??? Miksi rikoit ensinnäkin toisten perheen? Sen siitä saa kun hajottaa toisten onnen.

      Lapset ei kuulu sun arkeen ne ei tarvi sinunlaista perheenrikkojaa. Hyvä mies ei näyttäisi lapsiaan perheenrikojille. harmi että häneltä on lipsahtanut se että toi lapsensa sun nähtäväksi.

      Huomaatkos, olet ylimääräinen. Mihellle lapset ja eksä on tärkeimmät, sinä olet sijalla 90 jos sielläkään.

      Kannataisko nyt vaan lähtä ja etsiä mies joka ei ole perheellinen. Älä riko enää, saat aina siitä maksaaa ja onneksi saat maksaa.

      • Anonyymi

        HHAHHAAAAAAA.... ÄITIPUOLELLA?Mikä on puolikas äiti? Jalat vai kädet???? Ei kellään ole äiti puolta, sellasta ei ole.
        Lapsilla on äiti eikä puolikasta. Kuka on tämä puoikas, joku siivooja joka kuvittelee asuvansa lasten kotona ilmaiseksi. Heh... voi teitä puolikkaita ihmisiä, mullakin on autopuoli koira puoli, Miksi olette niin katkeria että kuvittelette olevansa muuta kuin kokki tai siivooja miehen elämässä. Lapsethan sairastuu jos puolikas ihminen ntulee taloon pakosti.


      • Anonyymi

        Niin mistä tästä nyt kävi ilmi, että kirjoittaja olisi rikkonut toisen perheen?? Vai lähtikö sinun oma puoliso toisen matkaan ja katkerana täällä kirjoittelet😆?

        Kirjoittajalle annan sellaisen ohjeen, että etsi itsellesi kunnon mies jolla ei ole lapsia. Kokemuksesta tiedän, että tilanne ei varmasti tule koskaan olemaan ideaali jos kyseessä on uusperhe. Olet itse lapseton niin etsi itsellesi myös lapseton mies. On aivan eri asia sitten jakaa lapsen saamisen onni sellaisen miehen kanssa joka ei ole jakanut tätä kokemusta jo toisen kanssa. Ja muutenkin saat paljon paremman elämän normaalissa perheessä kuin olemalla ikuinen kakkonen miehen exän ja lasten välissä.


    • Anonyymi

      Itsekkin koen olevani ulkopuolinen kun miehen lapset tulevat kylään. Välillä mieheni aina sanoo: pinoa sinä nämä puut kun minä menen pojan kanssa vaihtamaan sukset potkulautaan tai mene lämmittämään saunaa kun me lasten kanssa kävellään. Jopa meidän omat lapset joutuu ulkopuolisiksi. Ostin pojalle istuimen polkupyörään, että voimme pojan kanssa lähteä mukaan pyöräilemään. Kerran kuitenkin näin keittiön akkunasta kun kaikki muut pyöräilivät tiellä ja minä olin pojan kanssa sisällä. Turhaan tuli sitten sekin ostettua. Välillä tuntuu, ettei minun ajatella kuuluvan perheeseen. Jos kysyn, että voimmeko tehdä jotain, esim. siivota talon niin mieheni sanoo, että kyllä sitten kesällä. Monta kesää on jo mennyt ja talo on vieläkin siivoamatta. Jos poikapuoli kysyy, että voidaanko rakentaa puumaja niin mieheni rakentaa sen saman viikon aikana, poikapuoli ei ole kyllä sen jälkeen edes leikkinyt koko paikassa. Jos minä sanon, että olisi kiva saada vaikka joku hiiri tai sammakko lemmikiksi niin mieheni vastaa ettei luonnossa olevia eläimiä saa ottaa lemmikiksi. Tytärpuolen tarvii kysyä vain pari kertaa niin mieheni tuo hänelle akvaarion jonne voi laittaa sammakoita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe