Olen lähdössä kesällä Alanyaan,ja haluaisin tietää siellä kävijöiden mielipiteitä paikasta...
Hyvä vai huono?Rannat?Turistialue?Lämpötilat?Paikalliset? y.n.m...kaikki tieto kelpaa :)
ALANYA
4
1469
Vastaukset
- hyvä
Tai ainakin minun mielestä. Kolmatta kertaa ollaan heinäkuussa lähdössä. Rannoista valitsisin Kleopatra-rantsun. Lämpöä riittää vaikka kotiin tuomiseksi(jos sitä voisi kuljettaa). Paikalliset mukavia, joskin kaupustelijat innokkaita. Kannattaakin shoppailu jättää loppu lomaan, jotta rusketustakin on hiukan enemmän... eivät ole niin päällekäyviä. En tiedä mitä tarkoitat turistialueella, minusta koko kaupunki on sitä. Yöelämää riittää ja samoin baareja. Selaileppa noita vanhoja viestejä niin löydät varmaan lisää vastauksia kysymyksiisi:). Mukavaa lomaa!!!!
- monta kertaa käynyt
Olen matkustanut aika paljon rantalomilla sekä euroopan kohteissa että jenkeissä. Vuonna -96 menin ekaa kertaa Alanyaan ja sen jälkeen en ole juuri muualla käynytkään. Ihastuin paikallisten vieraanvaraisuuteen, iloiseen tunnelmaan ja hyvään palveluun. Hinnatkin ovat vielä suhteellisen edulliset. Alanya muuttuu koko ajan, kasvaa isommaksi, uusia hotelleja rakennetaan koko ajan, mutta se on kuitenkin toimiva kaupunki, jossa paikalliset tekevät ostoksiaan, käyvät syömässä, elävät normaalia elämää, jota turistina on mukava seurata. Aidon turkkilaisen tunnelman tavoittaa kyllä jos ruokailee muualla kuin sataman turistiravintoloissa. Ilmasto on mitä parhain ja Kleopatra ranta palveluineen erittäin hyvä. Tekemistä riittää kaikenikäisille, on vesipuisto, purjelentoa, sukellusta ym. Lapset saavat aina huomiota paikallisilta ja heitä kohdellaan hyvin jokapaikassa. Olen matkustanut bilelomalla ja perhelomalla ja molemmat onnistuvat loistavasti. OStospaikkoja on paljon, markkinat kokemisen arvoiset. Lähellä hyviä retkipaikkoja esim. Dimcay-joki ja Ulas-ranta. Itse kaupungissa upea linnoitus, tippukiviluola yms. Parasta matkaa sinulle!
- -Sun Shine-
Nyt voi mennä rauhallisin mielin kun tietää tai kuulemma paikka on hyvä!:) todella paljon kiitoksia teille! Ja hywwee kesääää!:D
- nippe
tultiin sieltä eilen.. oli kyllä niin haikeeta lähtee.. :( kleopatra ranta on upea, tosin ei kovin hienohiekkainen.. lämmintä oli koko 2vkoa 30 eikä pilvistä lähes tietoakaan.. ja satama alueen diskot, ihan mielettömiä.. paras meno missään tähän astisissa paikoissa... niin ja turkkilaisista miehistä olet varmaan jo saanutkin tietoa, tietävät kyllä miten turistitytöt lämpenevät ;b ihanaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161