Onko kaapeli Venäjälle katkennut, kun palstan provokaattori on vaiennut?
Rauhaisaa kevättä!
9
171
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjän trollitehdas on hiljentynyt ja painopiste siirtynyt muille palstoille. Maanviljelijöitä ehtii solvaamaan myöhemminkin....
- Anonyymi
Jopa komukalla paskat housis. Suomi ruualla jaksaa sotia.
- Anonyymi
nnnnniiiiiihhhhh,
kaikkien pittee elättää agrikommunisteja...
- Anonyymi
Jopa on jopa vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi
Kriisitietoisuus on vasta nostamassa päätään Euroopassa.
Energian ja lannoitteiden kalleudesta puhutaan, mutta viljatilanteeseen aletaan vasta herätä.
EU:lla ei ole ylimääräisiä varastoja eikä se pysty paikkaamaan, jos Ukraina ei kykene viemään viljaa niin paljon kuin on arvioitu.- Anonyymi
puolasta pittee ostoo,
kun tukijussi tuottaa vitosella euron rehut... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puolasta pittee ostoo,
kun tukijussi tuottaa vitosella euron rehut...Onko trollitehdas taas auki?
- Anonyymi
Ei kun hän tarkoittaa että viljelijä pystyy myymään maataloustukien ansiosta rehuja eurolla vaikka tuotantokustannukset ovat viisi euroa.
- Anonyymi
Näin siis Puolassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819