Onko kaapeli Venäjälle katkennut, kun palstan provokaattori on vaiennut?
Rauhaisaa kevättä!
9
96
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjän trollitehdas on hiljentynyt ja painopiste siirtynyt muille palstoille. Maanviljelijöitä ehtii solvaamaan myöhemminkin....
- Anonyymi
Jopa komukalla paskat housis. Suomi ruualla jaksaa sotia.
- Anonyymi
nnnnniiiiiihhhhh,
kaikkien pittee elättää agrikommunisteja...
- Anonyymi
Jopa on jopa vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi
Kriisitietoisuus on vasta nostamassa päätään Euroopassa.
Energian ja lannoitteiden kalleudesta puhutaan, mutta viljatilanteeseen aletaan vasta herätä.
EU:lla ei ole ylimääräisiä varastoja eikä se pysty paikkaamaan, jos Ukraina ei kykene viemään viljaa niin paljon kuin on arvioitu.- Anonyymi
puolasta pittee ostoo,
kun tukijussi tuottaa vitosella euron rehut... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
puolasta pittee ostoo,
kun tukijussi tuottaa vitosella euron rehut...Onko trollitehdas taas auki?
- Anonyymi
Ei kun hän tarkoittaa että viljelijä pystyy myymään maataloustukien ansiosta rehuja eurolla vaikka tuotantokustannukset ovat viisi euroa.
- Anonyymi
Näin siis Puolassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882