Mulla on hyvin palvellut techncis SL-P170 cd -soitin. Nyt kuitenkin se on alkanut voimaan pahoin ja ei suostu soittamaan cd-levyjäni. Putsaus ei tuottanut tulosta. Onko kellään tietoa lukupäistä? Kannattaako vaihtotyö ja mistä apua?
mistä apua cd soitin rikki
4
2306
Vastaukset
- guapo-57
kiertoon vaan ja uusi dvd-soitin tilalle,se toistaa paljon enemmän levyjä kuin vanha rotjake,jota ei kannata korjata.
- saa
Mistäköhän mahtaisi hyviä cd-soittimia sit saada?
Technics olisi mieluinen mutta onko vielä valmistusta? Tämä vanha sarjani on väritykseltä rusehtva onko vielä tällä värityksellä mahdollista vai onko kaikki hopeaa? - päivitin
saa kirjoitti:
Mistäköhän mahtaisi hyviä cd-soittimia sit saada?
Technics olisi mieluinen mutta onko vielä valmistusta? Tämä vanha sarjani on väritykseltä rusehtva onko vielä tällä värityksellä mahdollista vai onko kaikki hopeaa?cd-soittimeni Marantzin cd 5400:lla joka oli hifilehden testivoittaja v.03, lehdessä n.11 se, on kyllä hopeinen. mutta hinta on kohdillaan 300€:roo itse olen ollut tyytyväinen, mp3:siahan se ei soita eikä tarvi soittaakaan, on sen vertaa hifisti minäkin ja jos tarvii 3:sia vinkuttaa niin dvd hoitaa sen rytkytyksen.
- itse päivitin
päivitin kirjoitti:
cd-soittimeni Marantzin cd 5400:lla joka oli hifilehden testivoittaja v.03, lehdessä n.11 se, on kyllä hopeinen. mutta hinta on kohdillaan 300€:roo itse olen ollut tyytyväinen, mp3:siahan se ei soita eikä tarvi soittaakaan, on sen vertaa hifisti minäkin ja jos tarvii 3:sia vinkuttaa niin dvd hoitaa sen rytkytyksen.
katsoin hiukan tarkemmin noita sinun kysymyksiäsi ja technis olisi mieluinen, herää kysymys miksi? esim suuret laite valmistajat ovat suurelta osin luopuneet cd-soittimista ja keskittyvät dvd-laitteisiin sama pätee 2:si kanavaisten vahvareiden kohdalla ja niimpä pienet valmistajat ovat rynnänneet markkinoille, itselläni on kiinan poikien consonacen vahvari voitti muuten hifi lehden testin numerossa 1/05. tyytyväinen olen ollut. mutta käytetyistä voisi tietenkin pienellä vaivan näöllä löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444288Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202744Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412502Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?851529Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161476- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965