Ainakin Playa del ilngles on hirveä homopaikka. Arkkitehtuuri on kuin DDR:ssä. Vanha pitäjä. Homoja ja huumekauppiaita, Mitä muut ovat mieltä?
Gean Canaria on ruma paikka
38
1746
Vastaukset
- Anonyymi
Melkoisen oikea havainto.
- Anonyymi
Niitäkö sä täällä Inglesissä vain töllötit?! Keskittyisit johonkin muuhun kuin arvostelemaan ikävästi! Entä palmut ja aurinko? Meri ja vuoret? Huomasitko edes niitä. Yhtä katua eestaas tallannu ja töllänny negatiivista! Mikä moukka 🤭
- Anonyymi
Totta kait Minä näin ne positiivisetkin asiat, mutta en minä sokea voi olla. Ihmiskauppaa siellä on myös ja kyllä sen vain terve ihminen näkee, ikävä kyllä
- Anonyymi
Missä tämä Gean Canaria on? Onko joku uusi saari?
- Anonyymi
siinä Ahvenanmaan ja Korkeasaaren välissä näyttää olevan..googlemapsissa
- Anonyymi
Älykäs vastaus, kertoo vastaajasta......
- Anonyymi
Kanarian saaret käsittää kahdeksan eri saarta joilla seitsemällä on pysyvää asutusta, joten voitko hieman tarkentaa kysymystäsi?
- Anonyymi
Tämä on Gran Kanarian saarten osio. Ei muiden saarten juttuja tänne.
- Anonyymi
"Tämä on Gran Kanarian saarten osio."
Montako näitä Gran Kanarian saaria on? Ovatko ne lähellä Gran Canaria -saarta? - Anonyymi
Ovatko lähellä Kanarian saaria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko lähellä Kanarian saaria?
Ovat toisella puolella maapalloa.
- Anonyymi
Mutta sinuako ei häiritse se ruma arkkitehtuuri ja lisääntynyt rikollisuus?
- Anonyymi
Minäkin valitsen nykyään aina Inglesin verhreän mies paratiisin ja Pepe Hringon tuokanravintolan sateisen puerton sijaan. Hieno paikka täynnä hienoja mies saaliita.
T Antique - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin valitsen nykyään aina Inglesin verhreän mies paratiisin ja Pepe Hringon tuokanravintolan sateisen puerton sijaan. Hieno paikka täynnä hienoja mies saaliita.
T AntiqueOot sä antiikki ihan mahoton. Miehet vaan mielessä koko ajan. Ihan mahoton oot.
- Anonyymi
Onko teillä siellä homomja Ylen heti
Petteri kok.
- Anonyymi
Simpsonit on hyviä. Meinaan katsoa kaksi jaksoa huomenna.
- Anonyymi
Ihan on mahdottoman hyvä. Mahdottoman hyvä on.
- Anonyymi
Sodoma ja komora ko tuollainen synnin pesäke?🤯
- Anonyymi
Mitä tapatu. Löysitkö elämäsi miehen ja sitten lerpahti isosti pieneksi.
- Anonyymi
Raamatullisesti tuo paikka on juuri sitä. Ruma paikka, joka ruokkii ihmisen rumaa sisintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatullisesti tuo paikka on juuri sitä. Ruma paikka, joka ruokkii ihmisen rumaa sisintä.
Raamattu onkin suuri huijaus. Poika rakkaus taas ihanin nautinto maan ja taivaan välillä.
- Anonyymi
Niin samaa mieltä. Kerran kävin ja se riitti.
Huvitti, kun paluulennolla vieruskaveri kertoi matkansa olleen 27:s ... :D- Anonyymi
Kateellinen....? =D......
- Anonyymi
Minua poika rakkaus ja Osmo seksu alaiset nautinnot vetävät Inglesiin vuodesta toiseen. Mikään ei ole parempaa kuin kuuma kundi huohottaa korvan juuressa siementäessään minua. Ihanaa elämää ihana grani
- Anonyymi
Gran Kanarian saaret on tosiaan ruma paikka. Rumia homeisia rakennuksia rumia haisevia vanhuksia ja rumaa elämän tapaa kaikkialla. Siksi valitsen mielummin Thaimaan jossa tyylikkäät lady boit pitävät huolta tarpeistani ja kunnioittavat minua ihmisenä mikä olen. Siksi mielummin kaunis ja vehreä thaimaa kuin ruma ja kulahtanut Kanaria vaikka siellä poika rakkaus kukoistaakin
- Anonyymi
Puerto Rico oli mielestäni aika hyvä, kun kävin. Lämmintä oli ja Suomen kielelläkin pärjäsi hyvin.
- Anonyymi
Paljon parempi on Pattaya missä lady boin liha on halpaa ja sitä riittää koko loman ajaksi joka illaksi. Se on lomailua parhaimmillaan.
- Anonyymi
Kun pääsisit joskus käymään Gran Canarialla, niin et valittaisi sen rumuudesta. Se on sun krapulainen naamasi peilissä jota luulet Gran Canariaksi, kun et tiedä edes mitä setarkoittaa.
- Anonyymi
Aloittaja puhuu paskaa. Homoihin ja huumekauppiaisiin en ole törmännyt, vaikka olen Inglesissä käynyt ainakin kymmenesti. Tai jos heitä on, ainakin pitävät matalaa profiilia. Siitä hyvä paikka, että siellä on kaiken ikäisiä. Ei tosin aivan nuoria eli alle kaksikymppisiä. Arkkitehtuurista voi olla tietysti montaa mieltä.
- Anonyymi
Itse Inglesissä asuvana homo seksuaalina sanon, että sinä puhut paskaa. Inglesissä on satoja poika rakkaus pareja jotka uskaltavat näyttää herkän puolensa kaikelle kansalle. Että sikäli olet väärässä.
- Anonyymi
Mä katselen merta ja aurinkoa ei juurikaan kiljuvankirjavat ostoshärdellit kiinnosta maailma on niitä täynnä niitä, homppeleita varmaa on eipä haittaa
- Anonyymi
On totta että Las Palmas on yksi Espanjan rumimmista kaupungeista.
- Anonyymi
Las Palmas on masentava
- Anonyymi
Pihviravintola Karhu on kaunis paikka. Karhusta saa parhaat pihvit.
- Anonyymi
Totta. Näin on. Karhun maukkaat pihvit on Kanariansaarien tunnetuin juttu.
Eilen viimeksi olin Karhun pihvien äärellä herkuttelemassa.
T: Minna-Maria
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692291Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721762Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421383- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701185- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3381137