Gean Canaria on ruma paikka

Anonyymi

Ainakin Playa del ilngles on hirveä homopaikka. Arkkitehtuuri on kuin DDR:ssä. Vanha pitäjä. Homoja ja huumekauppiaita, Mitä muut ovat mieltä?

38

1685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Melkoisen oikea havainto.

    • Anonyymi

      Niitäkö sä täällä Inglesissä vain töllötit?! Keskittyisit johonkin muuhun kuin arvostelemaan ikävästi! Entä palmut ja aurinko? Meri ja vuoret? Huomasitko edes niitä. Yhtä katua eestaas tallannu ja töllänny negatiivista! Mikä moukka 🤭

      • Anonyymi

        Totta kait Minä näin ne positiivisetkin asiat, mutta en minä sokea voi olla. Ihmiskauppaa siellä on myös ja kyllä sen vain terve ihminen näkee, ikävä kyllä


    • Anonyymi

      Missä tämä Gean Canaria on? Onko joku uusi saari?

      • Anonyymi

        siinä Ahvenanmaan ja Korkeasaaren välissä näyttää olevan..googlemapsissa


      • Anonyymi

        Älykäs vastaus, kertoo vastaajasta......


      • Anonyymi

        Kanarian saaret käsittää kahdeksan eri saarta joilla seitsemällä on pysyvää asutusta, joten voitko hieman tarkentaa kysymystäsi?


    • Anonyymi

      Tämä on Gran Kanarian saarten osio. Ei muiden saarten juttuja tänne.

      • Anonyymi

        "Tämä on Gran Kanarian saarten osio."

        Montako näitä Gran Kanarian saaria on? Ovatko ne lähellä Gran Canaria -saarta?


      • Anonyymi

        Ovatko lähellä Kanarian saaria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko lähellä Kanarian saaria?

        Ovat toisella puolella maapalloa.


      • Anonyymi

        Mutta sinuako ei häiritse se ruma arkkitehtuuri ja lisääntynyt rikollisuus?


      • Anonyymi

        Minäkin valitsen nykyään aina Inglesin verhreän mies paratiisin ja Pepe Hringon tuokanravintolan sateisen puerton sijaan. Hieno paikka täynnä hienoja mies saaliita.

        T Antique


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin valitsen nykyään aina Inglesin verhreän mies paratiisin ja Pepe Hringon tuokanravintolan sateisen puerton sijaan. Hieno paikka täynnä hienoja mies saaliita.

        T Antique

        Oot sä antiikki ihan mahoton. Miehet vaan mielessä koko ajan. Ihan mahoton oot.


      • Anonyymi

        Onko teillä siellä homomja Ylen heti

        Petteri kok.


    • Anonyymi

      Simpsonit on hyviä. Meinaan katsoa kaksi jaksoa huomenna.

      • Anonyymi

        Ihan on mahdottoman hyvä. Mahdottoman hyvä on.


    • Anonyymi

      Sodoma ja komora ko tuollainen synnin pesäke?🤯

      • Anonyymi

        Mitä tapatu. Löysitkö elämäsi miehen ja sitten lerpahti isosti pieneksi.


      • Anonyymi

        Raamatullisesti tuo paikka on juuri sitä. Ruma paikka, joka ruokkii ihmisen rumaa sisintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatullisesti tuo paikka on juuri sitä. Ruma paikka, joka ruokkii ihmisen rumaa sisintä.

        Raamattu onkin suuri huijaus. Poika rakkaus taas ihanin nautinto maan ja taivaan välillä.


    • Anonyymi

      Niin samaa mieltä. Kerran kävin ja se riitti.

      Huvitti, kun paluulennolla vieruskaveri kertoi matkansa olleen 27:s ... :D

      • Anonyymi

        Kateellinen....? =D......


    • Anonyymi

      Minua poika rakkaus ja Osmo seksu alaiset nautinnot vetävät Inglesiin vuodesta toiseen. Mikään ei ole parempaa kuin kuuma kundi huohottaa korvan juuressa siementäessään minua. Ihanaa elämää ihana grani

    • Anonyymi

      Gran Kanarian saaret on tosiaan ruma paikka. Rumia homeisia rakennuksia rumia haisevia vanhuksia ja rumaa elämän tapaa kaikkialla. Siksi valitsen mielummin Thaimaan jossa tyylikkäät lady boit pitävät huolta tarpeistani ja kunnioittavat minua ihmisenä mikä olen. Siksi mielummin kaunis ja vehreä thaimaa kuin ruma ja kulahtanut Kanaria vaikka siellä poika rakkaus kukoistaakin

    • Anonyymi

      Puerto Rico oli mielestäni aika hyvä, kun kävin. Lämmintä oli ja Suomen kielelläkin pärjäsi hyvin.

      • Anonyymi

        Paljon parempi on Pattaya missä lady boin liha on halpaa ja sitä riittää koko loman ajaksi joka illaksi. Se on lomailua parhaimmillaan.


    • Anonyymi

      Kun pääsisit joskus käymään Gran Canarialla, niin et valittaisi sen rumuudesta. Se on sun krapulainen naamasi peilissä jota luulet Gran Canariaksi, kun et tiedä edes mitä setarkoittaa.

    • Anonyymi

      Aloittaja puhuu paskaa. Homoihin ja huumekauppiaisiin en ole törmännyt, vaikka olen Inglesissä käynyt ainakin kymmenesti. Tai jos heitä on, ainakin pitävät matalaa profiilia. Siitä hyvä paikka, että siellä on kaiken ikäisiä. Ei tosin aivan nuoria eli alle kaksikymppisiä. Arkkitehtuurista voi olla tietysti montaa mieltä.

      • Anonyymi

        Itse Inglesissä asuvana homo seksuaalina sanon, että sinä puhut paskaa. Inglesissä on satoja poika rakkaus pareja jotka uskaltavat näyttää herkän puolensa kaikelle kansalle. Että sikäli olet väärässä.


    • Anonyymi

      Mä katselen merta ja aurinkoa ei juurikaan kiljuvankirjavat ostoshärdellit kiinnosta maailma on niitä täynnä niitä, homppeleita varmaa on eipä haittaa

    • Anonyymi

      On totta että Las Palmas on yksi Espanjan rumimmista kaupungeista.

    • Anonyymi

      Las Palmas on masentava

    • Anonyymi

      Pihviravintola Karhu on kaunis paikka. Karhusta saa parhaat pihvit.

      • Anonyymi

        Totta. Näin on. Karhun maukkaat pihvit on Kanariansaarien tunnetuin juttu.
        Eilen viimeksi olin Karhun pihvien äärellä herkuttelemassa.

        T: Minna-Maria


    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe