Olen etsimässä edullista mökkiä nyt kevääksi & viikonlopuksi. Itse kyllä kykenen olemaan ihan normimökillä, mutta ystäväni kaipaa tukea. Sauna mieluummin mökissä, semmonen pieni kelpaisi. Ja etelä-suomen alueelta, Lahden seutu kiinnostaa, mutta muualta etelä-suomesta saa myös laittaa vinkkejä. Olen netistä yrittänyt hakea. Viimeksi olimme Yli-Kaitalan Kotomökissä, mutta vaihtelu virkistäisi! Vihjeitä kaipaisin!
Mökkeilemään
2
266
Vastaukset
Jos vaikka omistaisit mökin, jonne päästäisiin viikonlopuksi tässä kevään aikana - laita viestiä. Olemme siistejä ja pystyn siivoamaan jälkemme. Ja jos onnistuisi koko viikko, se olisi jees!! Tietysti korvausta vastaan.
- Anonyymi
Kysy invalidiyhdistysten lomakylistä paikallisista invalidiyhdistyksistä.
Esim Hesassa voi vuokrata kohtuuhintaan merenranta mökkiä ja muilla paikkakunnilla varmasti on myös tarjontaa.
Kuulut varmaan Invalidiliittoon? Jos et niin kannattaa liittyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275353
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34687- 1561747
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551456Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141292Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike221122- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701013viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2091004- 37849