X boxilla on sitten h*lvetin kauniita pelejä kuten Dead or Alive tai Halo. Lisäliitäntänäkin saa DVD.n siihen hökötykseen. On Xb Ps2:sta parempi, ei mikään s*atanan musta laatikko.
Kumpi on parempi Nindendo gamecupe vai X box?
Ottakaa kantaa.
mp
kauneinta mitä olen ikuna näny
13
715
Vastaukset
- mä
Playstation 2 on paras,kaunein,virheetön, pelikone mitä on kukaan ikinä millään planeetalla valmistanut.
- Pepsi
PS2 on jo kuopattu...Sonylla on jo kiire saada uutta pleikkaa markkinoille.
Mutta mp kysyi kumpi on parempi Cube vai X-box?
Itelleni on tärkee toi DVD-toisto/tallennus kovalevylle->pienemmät latausajat, joten valitsen X-Boxin. - mä
Pepsi kirjoitti:
Itelleni on tärkee toi DVD-toisto/tallennus kovalevylle->pienemmät latausajat, joten valitsen X-Boxin.Ai,onko playstation 2 jo kuopattu.Sano minulle minne ne 30 miljoonaa ps2:sta on kuopattu?.Eikös sillä xboxilla mene huonosti,ainakin microsoftin mukaan menee koska luin jostakin että xboxin myynti oli odotettua huonompi.Ei voi muuta kuin sääliä niitä ihmisiä jotka rahoittavat billin imperiumia,hehheh.
- VesaJukka
Heraa veljeni yosta.Ps2 aika on ohi ja tulee olemaa.Katso Xpoxia ja ihmettele !!!vertaa ominaisuuksia siihen jo ilmestyttyaan vanhaan kapineeseesi ja tee viisasratkaisu ja myy se viela jossenjoku huolii.
- antti
mä kirjoitti:
Ai,onko playstation 2 jo kuopattu.Sano minulle minne ne 30 miljoonaa ps2:sta on kuopattu?.Eikös sillä xboxilla mene huonosti,ainakin microsoftin mukaan menee koska luin jostakin että xboxin myynti oli odotettua huonompi.Ei voi muuta kuin sääliä niitä ihmisiä jotka rahoittavat billin imperiumia,hehheh.
Olen PS:n omistaja, joka seuraavasta tilistä aikoo ostaa toisen sukupolven pelikonsolin.
X-boxia ja PS2:sta molempia aikani kokeiltuani tulin tulokseen, että X-box pätkii PS2:n grafiikan ja lähes kaikkien muiden ominaisuuksien suhteen. X-boxin hintakin tipahtaa kohta kolmanneksella. Miksi en siis osta X-boxia vaan PS2:n? Koska kaikki muutkin luottavat sokeasti tuttuun ja turvalliseen Sonyn kapistukseen. Olisi niitä pelejä kiva lainaillakin jostain... - PoxX
antti kirjoitti:
Olen PS:n omistaja, joka seuraavasta tilistä aikoo ostaa toisen sukupolven pelikonsolin.
X-boxia ja PS2:sta molempia aikani kokeiltuani tulin tulokseen, että X-box pätkii PS2:n grafiikan ja lähes kaikkien muiden ominaisuuksien suhteen. X-boxin hintakin tipahtaa kohta kolmanneksella. Miksi en siis osta X-boxia vaan PS2:n? Koska kaikki muutkin luottavat sokeasti tuttuun ja turvalliseen Sonyn kapistukseen. Olisi niitä pelejä kiva lainaillakin jostain..."luota sokeasti tuttuun ja turvalliseen". Esimerkiksi minä.
Nyt kun XBOX:in hinta tipahtaa samalle tasolle PS2:sen kanssa, niin on hauska nähdä mihin Sony ryhtyy. Luultavasti sen on pakko tiputtaa PS2:sen hintaa, sillä hölmöhän ihmisen täytyy olla jos ostaa samalla hinnalla PS2:sen kuin XBOX:in. Kerronpa teille kuvaavan esimerkin. Kuka ostaisi puolitoista vuotta vanhaa tekniikkaa sisältävän tietokoneen samalla hinnalla kuin nykyaikaisen. Luultavasti ei kukaan? Kaupassa, jossa pyydettäisiin vaikkapa 700 Mhz pentium 3:sesta samaa hintaa kuin naapurikaupan 2Ghz nelospenasta ei taitaisi ovi kovin tiheästi käydä. Valitettavasti (?) tietotekniikan alalla kehitys käy niin nopeasti, että puolitoista vuotta vanha aparaatti on jo Metusalemin ikäinen. Tilanne kuitenkin hiukan muuttuu omalta kohdaltasi jos omistat jo ennestään paljon PS1:sen pelejä (ja haluat välttämättä niitä pelata. Tosin, eihän se ykköspleikkarikaan sinulta mihinkään häviä?)
Tietysti teet niin kuin parhaaksi näet, mutta harkitse tarkkaan, ettei sitten myöhemmin kaduta. - mp
Pepsi kirjoitti:
Itelleni on tärkee toi DVD-toisto/tallennus kovalevylle->pienemmät latausajat, joten valitsen X-Boxin.Muute eiks toho x boxiin pidä hankkii erikseen toi DVD liitäntä.
- mp
mä kirjoitti:
Ai,onko playstation 2 jo kuopattu.Sano minulle minne ne 30 miljoonaa ps2:sta on kuopattu?.Eikös sillä xboxilla mene huonosti,ainakin microsoftin mukaan menee koska luin jostakin että xboxin myynti oli odotettua huonompi.Ei voi muuta kuin sääliä niitä ihmisiä jotka rahoittavat billin imperiumia,hehheh.
Se myynti on ollut vain Ranskassa ja Italiassa huonoa. Jenkeissä x box on menestynyt. suomessa sitä myytiin alunperinkin ylihinnoiteltuna.
Onhan se söpöä että joku vielä jaksaa "taistella" PS2:sen puolesta... - mp
Pepsi kirjoitti:
Itelleni on tärkee toi DVD-toisto/tallennus kovalevylle->pienemmät latausajat, joten valitsen X-Boxin.Sä tiiät itekki et PS 2 o history tajuutsä history... Se grafiikka o iha sieltä mihin aurinko ei paista! En ite tykkää x-boxista joukkohysterian takia... mutta mietihÄn miksi ite teet niin...? PS2 o vain semmone vanha pa*ka että ku toisilla o pakko olla itelläki! Niinkö?
Niinkö rakas Pepsi? - mp
Pepsi kirjoitti:
Itelleni on tärkee toi DVD-toisto/tallennus kovalevylle->pienemmät latausajat, joten valitsen X-Boxin.Jos ostat x-boxin pelkän DVD:n takia niin mikset sitten osta se sinun PS2:sesi seuraksi OIKEAA DVD härdeliä? Naurettavaa katoo DVD:eitä pelikoneelta KÖYHÄÄ KANSAA! HAH HAH!
- nappula
Suomenmaassa on aina ollut ja on aina oleva suuri huuto kun tulee jotain uutta mika on parempaa kuin vanha,kuin justiinsa nyt kun XPOX hakkaa jo ikaantyneen ps2 10-0.Se pitaisi ymmartaa etta ei silla ps1 maineella ratsasteta ikuisuuksiin...ps2 pelit ovat xpoxiin verrattuna lievastisanottuna kuraa...mutta ne ketka omistavat kyseisen pleikkarin eivat ymmarra,etta valta vaihtuu samanlailla kuin Sony nappasi sen joskus muinoin Segalta.
- mp
Pakko myöntää on minullakin PS mutta myönnän että x box on n: 100 kertaa ja vähän päälle loisteliaampi PS. PS2, en ymmärrä en edes kunnioita sitä, sama vanha PS se silti on. Vähän jotain uutta maustetta siellä sun täällä...
Älkää jääkö kiinni vanhaan kokeilkaa uutta.
- Anonyymi
kepun edellinen vaalitulos ja sdpn kannatuksen alamäki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu671970Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise1011443Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin771207Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019421175Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on461121- 581077
- 651073
Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne56950Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava
EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.161933Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä68908