Nordeapankki jumissa

2lesken

No niin, tänään on eläkkeenmaksupäivä.
Ja Nordeanpankin mobiili ei toimi.
Onkohan tällä jotain tekemistä tuon kamalan Ukrainan sodan kanssa.
Tai itseasiassa Venäjän pakotteiden kanssa.
Pitäisi lähteä parin tunnin päästä sairaalaan ja maksaa taksi.
Kortilla.

18

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harmillista, syytä ei tiedä, ainakaan vielä.
      Pidän itse aina käteistäkin lämiskässä kaiken varalta,
      koska kerran olen seissyt "tyhmänä" kassajonossa ruokakaupassa,
      kun yhteydet pankkiin oli poikki.
      Rahalla maksavat pääsivät liukkaasti ulos.
      Päätin, että toista kertaa en jonoon jumiin jää pankkikortin takia.

    • Anonyymi

      "Hitautta kirjautumisessa mobiili- ja verkkopankkiin

      Kirjautuessa verkko- tai mobiilipankkiin tai muiden palveluntarjoajien palveluihin, kuten Omakanta ja vero.fi, voi olla hitautta. Lisäksi hitautta voi olla verkkokaupan vahvassa tunnistautumisessa. Voit kuitenkin maksaa korteilla kaupan kassalla normaalisti. Jos et pääse palveluihin lainkaan, kannattaa yrittää kirjautumista hetken päästä uudelleen. Korjaamme ongelman mahdollisimman pian. Pahoittelemme ongelmasta aiheutuvaa haittaa."

      Tuollainen tieto oli Nordean verkkosivulla.

    • Anonyymi

      Aktian verkkopankissa pystyi hyväksymään laskut maksuun, joten siltä osin toimi ainakin minulla.

      • Mitä Aktia tähän kuuluu?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Mitä Aktia tähän kuuluu?

        Miten mobiili taksin maksamiseen liittyy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten mobiili taksin maksamiseen liittyy

        Ano 02.03
        Se kuuluu siten, että en pystynyt tekemään rahasiirtoa aamusella kotona.


    • Anonyymi

      Ei minulla mitään ongelmia ollut aamulla Nordean verkkopankin kanssa.
      Vuokran ja muidenkin laskujen maksu sujui ihan mallikkaasti.
      Tosin käytän perinteistä PC:tä....
      Älypuhelimiin ja ns. sovelluksiin en koske pitkällä tikullakaan.
      Puhelut ja tekstarit hoituu Nokia 6100:lla yhtä mallikkaasti.

      • Ei minullakaan laskujen kanssa ollut vaikeuksia. Suoraveloitus toimii.
        Etsin käteisvarojani ja löysin loppujen lopuksi 50 euroa.
        Riitti taksiin meno-paluu.


    • Anonyymi

      Ei ole mitän ongelmia rahan nosto tai laskujen maksaminen. Nordea vaihdoin S-Pankin ja en enää S-Pankki ottanut pankki tunuksia. Minulla ei velkaa.ei lesken eläkettä,ei miestä,ei sosiaali tukia.Naisen työeläke aina pienempi kuin miehen.Mutta s-panki maksaa peruslaskuni suoramaksuna ilman maksupalveluja: Vuora,kotivakutus,sähkä,puhelin/ netti.Koska olen 69 v.nainen voi hyvin tehdä ostokseni livenä.Tiedän heti mitä ostan ja Itä-Helsinki on kaikki likeet mitä ihminen ostoihin tarvitsee huonekaluja myöten.Käytän käteistä raha,jos nostan S-ketjun pankki automatit ei velotusta. 3-nosotoa mualta ei velotusta.Voin talentaa ,nostaa rahaa jokainen s-kejun kauppa. Panki palvelut on Prismat ja vuoro numero heti aamu tai ilta virkuille viellä ilta. Pääseet siis livenä panki virkalialle nopeasti kätevästi.Mahdolistaa kaiken kun ei velkaa,ei velan tarve ,pankin vaihdot ja ahlistsee rahan käytön.Itä_Helsinki 69 vuotias nainen.ei leski ,ei rouva. vapaa kuin taivaan lintu.

      • Oliko tällä stoorilla jotain tekemistä Nokian palveluhidastuksen kanssa?
        Asian vierestä pitkää tylsää selostusta.


    • Anonyymi

      Ulkopuolinen palvelunestohyökkäys! Että sellasta!

      • Anonyymi

        Niin, täytyi tyhjentää Putinin ja Lavrovin säästötilit Nordean pankista ja siihen meni koko päivä :)


      • Anonyymi

        Verkkosodankäynnin sivuvaikutuksia kenties.


    • Anonyymi

      Hakkerit ammutaan aamun valjetessa!😎😎

    • Anonyymi

      Eilen toimi ihan hyvin.. VErkkohyökkäys se oli. Niitä on kaikkiin pankkeihin ja tuhansiin muihin yrityksiin, paha tapaus oli "vastaamo".

    • Anonyymi

      Nordea vieläkin jumissa. Onneksi omat asiat OPssä, valitettavasti isän kuolinpesän asiat Nordeassa.

    • Anonyymi

      Nordea on pienessä nousussa ja tällä hetkellä mielestän kohtuu
      alhaalla eli antaa noin 7 prosentin tuoton osinkona mutta tätä
      varjostaa se että Sampo myy jossain vaiheessa Nokia pottinsa
      jos omistaa molempia Sampoa ja Nokiaa niin voittaa aina
      jos Sampo saa paljon sillä voittaa jos Sampo joutuu myymään
      halvalla Nokiaa voi ostaa ja voittaa

      Rauramoa haastateltiin usan kaupallisessa ongelmista Fortum

      olette valitettavasti menettäneet hyvin paljon putinistien tekojen takia
      päässä laskettuna laskennallisesti TEILTÄ ON KYNITTY PÄÄSSÄ LASKETTUNA
      450 x 11 = 5 000 miljoonaa eli 5 miljardia lyhyessä ajassa muutamassa kuukaudessa

      ja muut päälle Nokian renkaissa jne eli ehkä kuuden miljardin edestä

      Äänestitti kepua ja sosdemia jotta saatte sotea ja sairasturvaa ja saitte tappiota, matuja syömään pöydässänne ja lahjoituksia Italian veronmaksajille, ja käsittämättömän suuria sijoituksia Venäjälle, Fortum, Finnair, Fennovoima
      mutta ei kiinnosta teitä,

      eli uskotte että veroja rikkailta kiskomalla saadaan paikattua ja teille, ei koske teitä te vain käytte hoidoissa

      no tosiasiassa Suomeen ei tule enää edes turisteja Venäjän miehityspelon takia eikä ainakaan sijoittajia tai rikkaita

      Onhan teillä varaa hyvä näin edetään

      • Anonyymi

        eli panovirhe
        NORDEA pottinsa
        jos omistaa molempia Sampoa ja NORDEAA niin voi
        ... Sampo joutuu myymään
        halvalla NORDEAA voi ostaa ja voittaa

        tämä johtuu siitä että Nokia on niin paljon esillä aamusta iltaa kun on mobiilimessut
        bar cel ona
        ssa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe