Tarjoan matematiikan yksityisopetusta kaikissa vaiheissa oleville opetettaville peruskoululaisista yliopisto-opiskelijoihin pääkaupunkiseudulla Espoossa ja Helsingissä (myös kemia ja fysiikka).
Olen kärsivällinen ja avulias kahden lapsen isä jolla on pitkä kokemus matematiikan, kemian ja fysiikan opetuksesta. Matematiikkaa ja kemiaa olen opiskellut Helsingin yliopistossa (FM) ja kasvatustiedettä Jyväskylän yliopistossa. Minulla on yli 25 vuoden kokemus yksityisopetuksesta ja olen opettanut myös valmennuskursseilla ja kouluissa.
Yksityisopetus sovitetaan aina opiskelijan osaamistason ja tempon mukaan. Opetus voidaan pitää joko oppilaan kotona tai sopimuksen mukaan. Oppituntien määrä ja opetusaika sovitaan myös aina opiskelijan toiveiden mukaan.
Etäopetus esim Skypen kautta on mahdollista. Minulle voi lähettää tehtäviä ratkaistavaksi sähköpostilla.
Opetan myös ruotsiksi tai englanniksi.
Hinta 55 euroa /70 min.
Ota yhteyttä niin annan mielelläni lisätietoja.
p. 0451208668 tai [email protected]
t. Henkka Metsälä
https://matematiikan-yksityisopetusta.webs.com/
https://matematiikanopetus2.wixsite.com/espoo
Matematiikanopetusta kokemuksella
Anonyymi
1
539
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti opettajat eivät viitsi pienellä palkalla kouluissa enää opettaa matikkaa, kun siitä voi näin tienatakin. Jos ei ole pistää rahaa , niin se näkyy tuloksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il213692- 2323532
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess522404Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik3021739Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe2301552Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie561523Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2391485- 961472
- 991358
Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu561245