Yleensä kun koodi optimoidaan käsin erilaisten ohjelmien avullla, nyt siihen on valjastettu superkone ja kvanttikone.
Alustavien tietojen mukaan savitetaan jopa 10-50% nopeampi tuote. ja paljon pienempi haavoituvuusmäärä.
Kiinalaisessa yliopistossa siivotaan koodia
14
171
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella koodaajalla oma kädenjäki, se on ongelma.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Mites kvanttikoneen koodaajalla?
Varmaan siinäkin.
- Anonyymi
Käsiala näkyy koodissakin.
- Anonyymi
Ja jokaisella on tapansa huonot ja hyvät tai hyvinhuonot!
- Anonyymi
Minä, kyborgi: Kuinka Iso-Britannia haluaa tehdä sotilaistaan "yli-inhimillisiksi"
Ison-Britannian puolustusministeriön järkyttävä raportti puoltaa ihmisten lisäämistä sodantaistelutarkoituksiin. - Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Ei kvanttikonetta koodata vaan kvantti tulkki jolla normaali kone asjaa kvanttiprosessoria.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Miten siis toillaisen intialaisen windows kurttauksen saa pois.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
- Anonyymi
avullla?
- Anonyymi
Hmmm.. K..... 01.03.2022 16:41
- Anonyymi
"Linux-järjestelmien ytimenä toimii Linux. ... Linus Torvalds johtaa edelleen Linux-ytimen kehitystä. Mikäli ytimen kehitystyön seuraaminen kiinnostaa, KernelNewbies-sivustolta löytyy paljon dokumentaatiota asiasta, mm. uusimpien ydinversioiden keskeiset muutokset selväkielisenä (sivulla LinuxChanges). "
Linux:ia kehitellään ympäri maailman - ei yksinomaan Kiinassa.- Anonyymi
Jakeluissa on muutakin kuin ydin! Siksi ei voi puha vain Linux nimen alla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakeluissa on muutakin kuin ydin! Siksi ei voi puha vain Linux nimen alla!
Eikä jakeluiden ydinkään ole aina samallainen.
- Anonyymi
Koodin siivoaminen on tärkeää vakauden ja nopeuden suhteen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086