Mist pystytysurakoitsija huhti-toukokuulle?

Anonyymi

Meillä menee pystytysurakoitsija ilmeisesti konkurssiin kun ukrainalaiset lähtevät kotimaahansa sotimaan. Mistä voisi kysellä porukkaa huhtikuun loppuun? Nettisivuja kahlattu läpi huonolla menestyksellä. Harkkotalo 180m2 kahdessa kerroksessa Espoossa. Perustukset ja talon runko vesikattovalmiuteen tai pidemmälle olisi tarjolla. Alkaa olla hätä =(

21

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö talotoimittajan pitäisi hoitaa uusi pystytysporukka? Ei kait tämä sinun huoli ole vaan talotehtailijan.

      • Anonyymi

        Ei taida olla talotehtaan asennus kyseessä. Nyt on pulaa tekijöistä. Suosiolla vain ensivuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla talotehtaan asennus kyseessä. Nyt on pulaa tekijöistä. Suosiolla vain ensivuoteen.

        Suomessa ei ole yhtään "kivitalotehdasta" on vain harkkojen valmistajia ja niitä myyviä. Poikkeuksena Jämerä joka ottaa myös vastuun talon suunnittelusta ja rungon asentamisesta vesikattovalmiuteen saakka. Muut ovat ainoastaan harkkojen myyjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole yhtään "kivitalotehdasta" on vain harkkojen valmistajia ja niitä myyviä. Poikkeuksena Jämerä joka ottaa myös vastuun talon suunnittelusta ja rungon asentamisesta vesikattovalmiuteen saakka. Muut ovat ainoastaan harkkojen myyjiä.

        Jaahas... Jämerä on alkanut mainostamaan täällä Suoli24:ssa. Isompi kysymys on miksi... Eikö hyvä tuote myy ilman keskustelupalstamainontaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas... Jämerä on alkanut mainostamaan täällä Suoli24:ssa. Isompi kysymys on miksi... Eikö hyvä tuote myy ilman keskustelupalstamainontaa?

        Minä en mainosta mitään, esitin vain yksinkertaisen totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en mainosta mitään, esitin vain yksinkertaisen totuuden.

        ... niin. Ja milläköhän intressillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas... Jämerä on alkanut mainostamaan täällä Suoli24:ssa. Isompi kysymys on miksi... Eikö hyvä tuote myy ilman keskustelupalstamainontaa?

        Minulla ei ole mitään tekemistä tuon kommentin tai Jämerän kanssa, mutta totuus on se, että rakennuspalikoita valmistavat eivät kalikohin koske enää sen jälkeen, kun ne on tontille toimitettu. Pääsevät näin kaikista rakentamisen vastuista.

        Varsinaiseen ongelmaan vastaus on: tee itse, Niin minäkin tein joka vaiheessa missä joku teki syystä tai toisesta oharin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... niin. Ja milläköhän intressillä.

        Annoinko mielestäsi väärää tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoinko mielestäsi väärää tietoa?

        Ja Jämerä mainostus senkun jatkuu vaan.


    • Anonyymi

      Sina voi kysua minjuvab sinne. Mina olen hjuva duunari. Osan nosta kivib paikalle ja leikata liha. hjyva talo hjarkko talo. Usko minua. mina tulen. kysyb lammi taib lakka myyjälta Sergei. Minä tuleb kyl.

      • Anonyymi

        Eli olet osaamaton suomalainen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet osaamaton suomalainen mies.

        Joo suomalaiset eivät osaa mitään, ulkomailta tulevat "töömeehet" varmasti osaavat, heistä jollakulla saattaa olla jokin koulutus kuten teurastaja tms. silläpä sitten "teurastavat" rakennuksia.


    • Anonyymi

      Pystymetsästä.

    • Anonyymi

      Olen keskustelun aloittaja. Olisi pitänyt arvata ettei tältä palstalta asiallisia vastauksia saa. Olemme keskeyttäneet rakennusprojektimme toistaiseksi. Olisi ehkä pitänyt sittenkin ostaa valmis puutalopaketti tai vähintään toimituspaketti johon olisi sisältynyt asennus. Mestarimme ja arkkitehtimme kuitenkin suosittelivat tekemään sopimuksen erikseen urakasta ja tässä sitä nut sitten ollaan kun kuuntelimme "asiantuntijoita"... jatkamme etsimistä. Mukavaa kevättä kaikille vaan.

      • Anonyymi

        Suattaa olla ettei täällä välttämättä ole ketään, joka olisi samassa tilanteessa. Pahoittelemme tapahtunutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suattaa olla ettei täällä välttämättä ole ketään, joka olisi samassa tilanteessa. Pahoittelemme tapahtunutta.

        Ei tässä vertaistukea kukaan ole etsinyt. Ihmetyttää vain että kukaan palstan lukija ei osaa vinkata ketään mahdollista urakoitsijaa tai kanavaa mistä sellaisen voisi löytää pikaisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä vertaistukea kukaan ole etsinyt. Ihmetyttää vain että kukaan palstan lukija ei osaa vinkata ketään mahdollista urakoitsijaa tai kanavaa mistä sellaisen voisi löytää pikaisesti?

        Tässä asiallinen vastaus:
        Etsimääsi urakoitsijaa et löydä pikaisesti etkä vähemmän pikaisesti.
        Hartiapankilla nuo talot on ennenkin pystytetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä vertaistukea kukaan ole etsinyt. Ihmetyttää vain että kukaan palstan lukija ei osaa vinkata ketään mahdollista urakoitsijaa tai kanavaa mistä sellaisen voisi löytää pikaisesti?

        On paha pyyntö, jos kukaan ei ole samassa tilanteessa tai tunne henkilökohtaisesti jotain yrittäjää. Harkkotaloja olen tehnyt ja rungon on aina tehnyt joku outo virolaisten tai vaikka kosovolaisten porukka. Huonot tekijät tekee rungon vinoon tai talon nurkan naapurin puolelle.


    • Anonyymi

      Mikä harkko?

    • Anonyymi

      Jos on vapaa pystytysporukka muutaman kuukauden varoitusajalla alkukesästä, niin itse suhtautuisin hieman kriittisesti. Miksei heillä ole töitä?

      • Anonyymi

        Jos on projekti peruuntunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe