Hei olen 13 -vuotias poika kun aloin vähän noin 45 minuuttia sitten nukkua mun 2v pikkusisko halusi tulla etsimään leluaa,sitten mun äiti tuli mun huoneeseen etsimään mun pikkusiskon lelua,mutta se ei ollut mun sängyn alla ja sitten mun äiti halusi tulla katsomaan mun sängystä mun pikkusiskon lelua mä sanoin sille että se ei ole sängyssä mutta hän ei ymmärtänyt ja mä nukuin silloin kalsarit päällä mun kalsarit alkoi putoamaan ja äiti halusi tietää että nukunko ilman kalsareita ja äiti alkoi vetää peittoa pois rajusti ja sen takia kalsarit putosi multa kokonaan.Haluaisin tietää että saako vanhemmat tehdä noin?Pls vastatkaa nopeasti
Vanhempi tirkistelee lasta
2
489
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se pessyt sun pepunkin, kun olit vauva ja kakat housussa. Äiti on luotto ihminen. Voit sanoa sille että ei tunnu susta kivalta kun tulee kurkkimaan peiton alle.
Ehkä se oli virhe koska tekeehän äiditkin virheitä. Puhu äidillesi. - Anonyymi
Äitis teki tyhmästi. Se on sun ihan oma valinta mitä pidät päällä ku nukut. Uskon että se on noloa jos mutsi tulee kattomaan ja tossa tulee mieleen että se halus tirkistellä onko sulla jo vehje ja karvat kasvanu. Se on vähän sekasin. Siis sulla oli lyhkäset kalsarit vai?
Sitte sää voit sanoo sun äitille että haluut nukkua eikä sua saa tulla herättämään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla722974Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "612568SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1062260Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851405Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341266Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o187952Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html88919Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m83893Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html145815Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52746