Vanhempi tirkistelee lasta

Anonyymi

Hei olen 13 -vuotias poika kun aloin vähän noin 45 minuuttia sitten nukkua mun 2v pikkusisko halusi tulla etsimään leluaa,sitten mun äiti tuli mun huoneeseen etsimään mun pikkusiskon lelua,mutta se ei ollut mun sängyn alla ja sitten mun äiti halusi tulla katsomaan mun sängystä mun pikkusiskon lelua mä sanoin sille että se ei ole sängyssä mutta hän ei ymmärtänyt ja mä nukuin silloin kalsarit päällä mun kalsarit alkoi putoamaan ja äiti halusi tietää että nukunko ilman kalsareita ja äiti alkoi vetää peittoa pois rajusti ja sen takia kalsarit putosi multa kokonaan.Haluaisin tietää että saako vanhemmat tehdä noin?Pls vastatkaa nopeasti

2

343

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se pessyt sun pepunkin, kun olit vauva ja kakat housussa. Äiti on luotto ihminen. Voit sanoa sille että ei tunnu susta kivalta kun tulee kurkkimaan peiton alle.
      Ehkä se oli virhe koska tekeehän äiditkin virheitä. Puhu äidillesi.

• Anonyymi

Äitis teki tyhmästi. Se on sun ihan oma valinta mitä pidät päällä ku nukut. Uskon että se on noloa jos mutsi tulee kattomaan ja tossa tulee mieleen että se halus tirkistellä onko sulla jo vehje ja karvat kasvanu. Se on vähän sekasin. Siis sulla oli lyhkäset kalsarit vai?

Sitte sää voit sanoo sun äitille että haluut nukkua eikä sua saa tulla herättämään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      392
      1553
    2. Vaskikello osaa asiakaspalvelun

Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc
      Pyhäjärvi
      46
      1420
    3. Eipäs sitten ryypätä kesälomalla

Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo
      Maailman menoa
      108
      1180
    4. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      17
      1036
    5. Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m
      Maailman menoa
      221
      855
    6. Pysyä yhdessä vai ei

En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p
      Parisuhde
      55
      825
    7. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      30
      712
    8. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      47
      701
    9. En halua sua enää

joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha
      Ikävä
      37
      588
    10. Mietin tässä aikani kuluksi

Mitenköhän sinä vietät juhannusta? Ja minkähänlainen juhannus se olisi, jos joskus viettäisimme sen yhdessä?
      Ikävä
      35
      562
    Aihe