Kanada sulkee satamat venäläisiltä laivoilta .
Kokkolan satama
15
84
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Kokkolan satama Kanadassa?
- Anonyymi
Kotkan satama hiljeni 70% .
- Anonyymi
onko sota jo täällä?
- Anonyymi
Tällä palstalla on jatkuva sota päällä!
- Anonyymi
Ryssä keskittyy nyt siihen Ukrainaan ensin ja siksi juuri itämerikin meni hiljaiseksi vähäksi aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla on jatkuva sota päällä!
Totta. Yhdeksän kymmenestä sotii (hyökkää) jatkuvasti ressua, Kokkolan Kingsiä vastaan, kun eivät voi enää periaatteestakaan perääntyä, vaikka tietävät olevansa väärässä, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Yhdeksän kymmenestä sotii (hyökkää) jatkuvasti ressua, Kokkolan Kingsiä vastaan, kun eivät voi enää periaatteestakaan perääntyä, vaikka tietävät olevansa väärässä, hah hah haaa!!!...
Tuohan oli ihan kuin Putinin suusta🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan oli ihan kuin Putinin suusta🙄
Ihanko totta, olen otettu, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosikymmeniä jo joutoukkona vain jatkuvasti hölisemässä joutavia. Täysin ymmärrettävästi häiritsevää tuollainen hullu käytös, mihin tottakai helposti reagoidaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vaan Putinin miehiä ihan selkeästi. Varmaan nuolisi saappaatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinua yhtä mielisairaana pidetään!
- Anonyymi
Montakohan Venäläistä laivaa Kokkolan satamassa käy vuodessa? Kyllä nämä transitoliikentaan laivat ovat kaikki mukavuuslippujen alla. Pysäytetään mieluummin Venäläinen transito tavara Suomen ulkorajalle, jos tosissamme halutaan ilkeitä olla. Puhutaan kerrankin asiaa, eikä ruveta virkaheiton kapiaisen kanssa sanailemaan. Ennen loppuu koiralta kusi, kuin tältä hölmöltä typerä sanottava.
- Anonyymi
Ressun piomeerijutut pysäyttää sodat
- Anonyymi
Kaikk on niin hiljaa .Vain lokin rääkky kuuluu .
- Anonyymi
Onhan siellä 4 laivaa nytkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia112929- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662