Olin lukemassa tämän foorumin kaikkia juttuja.
Olin 90 prosentin pimeässä huoneessa.
Minua alkoi pikkuhiljaa pelottamaan hieman.
Yleensä säikähdän muutenkin helposti. Olin samana iltana kattonut semmosen videon mis on ihana rauhallinen maisema.. Ja iloinen musiikki ja sit semmone kuollu naine tulee siihe >:o Sit mua alko nii paljo pelottaa et laitoin tän keskustelun kiinni ja menin sänkyyn. Sit joku koputteli mun ikkunaa ja mun huoneen ovi meni ite kiinni. Sen jälkee oon nukkunu jo puol viikkoo vanhempien kaa samas huonees
patjalla.. Hui.
Säikähdin
4
840
Vastaukset
Ihmeellistä. Sitä se ihmisen mielikuvitus teettää. Itse luin juuri äsken jonkun jutun spiritismistä, missä joku selitti että se on yhtä sontaa kaikki. Oon siis koulussa ja sitten katon kuinka yks tietokone 2 metrin päässä menee päälle :D
HEHEEi!! Nyt käynnisty jo toinenkin kone. Onkohan näissä joku ajastin? No nyt käynnisty jo kolmas. Koulussa on kummitus joka käynnistelee tietokoneita 8 aikaan aamulla just joo.Älä tuu tänne vastailemaan, jos ei oo kerran enempää vastailua kun toi. >:( Toi Karkki-kissa on mun kamu ja mä ainakin uskon sitä!
Dreamy kirjoitti:
Älä tuu tänne vastailemaan, jos ei oo kerran enempää vastailua kun toi. >:( Toi Karkki-kissa on mun kamu ja mä ainakin uskon sitä!
Ei ollu tarkoitus v*ttuilla eikä mitään. Vaikea selittää...
Samoin voisit itse jättää turhat vastauksesi tuolta habbo-palstalta.
Tuo video... olikos kyseessä "Automainos", jossa kuvataan autoa, joka ajaa kesäisellä vuoristotiellä, kunnes ruudulle pamahtaa zombi tai vastaava hahmo karmeasti rääkyen?
Jos oli, niin katsoin tuon kuulokkeet päässä ja olin vielä lähellä, kun tuo ilmesty. Oli vähällä, etten huutanut ja tippunut tuolilta. Vielä, kun olin yksin illalla pimeässä talossa.
-Orson
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3005112Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.724968Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie403747Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2973531Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1243359Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.02170Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271998- 1051660
- 1721341
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA971195