Hmm, kiinnostaako teitä lepakkoja enemmän poikamaiset rekkamiestytöt, vaiko naiselliset ladyt? Tai millaiset naiset yleensä saavat katseenne kääntymään? (toisaalta aika henk koht asia) Ja näettekö päältä, kuka on tyttöihin päin kallistuva? Kiitos jo valmiiksi :)
galluppia
13
3633
Vastaukset
- pazazz
Henk koht riippuu täysin tapauskohtaisesti, kuka saa pään kääntymään.. Se voi olla söpö poikamainen, androgyynyi olemukseltaan, tai kaunis femme. Ihmisessä pitää olla se jokin, joka kääntää pään ja sitä jotakin en ole vielä saanut selville, että mikä se todella on. Jonkun kauniit silmät, hymy, olemus, kävelytyyli.. Nykyään tulee vähemmän katteltua ympärille, kun oma rakas on löytynyt ja hän kyllä oli tavatessamme kaunis ja ihastuttava, enemmän naisellinen kuin butsi.
- femmeli
Jep, kyllä mä oon huomannu olevani useimmin kiinnostunu tai ihastunu naisellisen ja poikamaisen välimaastoon sijottuvista neitokaisista. Ihan eka tyttöystävä tosin oli todella naisellinen, meikkaava blonditypy, joka kylläkin lähti sitten miehen mukaan... Ja pari muuta kumppania olleet tosi poikamaisia.
Eipä se niin selkeetä aina oo keneen ihastuu, kun lopulta se itse olemus ja luonne tekee sen viimesen vaikutuksen. Mut noin yleesä ottaen en kyllä jää kattelee tosi naisellisten naisten perään, mutta kai sitä ennakkoluulosesti olettaa heidän pitävän enemmän miehistä.. Taas näitä stereotypioita, mutta...
Ja toiseen kysymykseesi; en kyllä omaa hyvää tutkaa meikäläisten suhteen. Oon erehtyny muutamaa poikamaista tyttöä luulemaan lepakoksi. Ja tosi paljon on ns. hetskun oloisia lepakoitakin. Itse myös lukeudun heihin. Musta ei takuulla päällepäin huomaa suuntautumistani. - rva möykky
..nainen on mun makuun. Itsevarma ja itserakaskin. Kantaa kroppaansa ylpeydellä & ja tietää mitä tahtoo..
Kyl flirttailijat tunnistaa, on ne sitten lesboja tai bissejä.. - Pehmolepakko
Minut saa syttymään säkenöivällä katseella ja haastteellisella jutustelulla.
Olen seurustellut neljän naisen kanssa, ja kaikki ovat olleet tavallaan ulkoisesti toistensa vastakohtia. Yhdistävä tekijä on ollut se korvien välissä oleva terävyys. Tällä hetkellä tämä neljäs nainen saa minut aina välillä raivon partaalle koska osaa jujuttaa. - lepakko
Se riippuu ihan henkilöstä ja siitä, millä tavalla poikamaisuus ja feminiinisyys määritellään.
Mä ihailen niitä tyttöjä, joilla on paljon ns. feminiinisiä puolia henkisesti. Empaattisuutta, herkkyyttä, pientä lapsenomaisuutta jne.
Ihanneulkonäköä en osaa määritellä.
Varmaan samaa sarjaa kuin itsekin olen eli ei mikään joka sekunti itseään peilaileva tipu, mutta kuitenkin tarpeeksi feminiininen, että tunnistaa tytöksi =)
Niin, ja en näe päältä kuka on meikäläisiä ja kuka ei. Valitettavasti.- Gloomy girl
Ei sitä näe päältä päin että kuka on lesbo=)
- Michikan
Mua kiinnostaa sekä rekka tytöt ja femmet;)
Minua on aina kiinnostanut enemmän tai vähemmän poikamaiset tytöt..
saatan minä joskus naisellisia naisia katsoa, jos ovat kauniita mutta siihen se kiinnostus yleensä jää.
Ja ehkä sanoisin että tutka toimii aikas moitteettomasti. tälläi keväällä se tuntuu vaan käyvän vähän ylikierroksilla joten virheitäkin tulee. pitänee uudelleensäätää.. :)- hiiru
pääsääntöisesti naiselliset naiset...mut naisellisutta on monenlaista...
tutkaa ei ole minkäänlaista tai se on pois päältä;) - adalia2
Kaikki omat ihastukseni ovat olleet tähän mennessä tyttömäisiä tyttöjä.
Osasta luulen näkeväni, kuka on lesbo. - koomori
Minä ihastun aina yksilöihin, en koskaan heidän edustamiinsa piirteisiin. Yleensä ulkonäkö tulee minulla ihastumisissa vasta myöhemmin, ne ovat ne sisäiset piirteet, jotka minuun vetoavat kenessä vain. Joten minun ihastukseni voi olla ulkonäöltään melkein millainen vain, kunhan nyt on suhteellisen siisti jne. Tietenkin jotkut naiset kääntävät pääni, mutta heistäkään ei voi sanoa, että he jotain tiettyä tyyppiä edustaisivat. Yksilöitä, yksilöitä. Usein jotenkin kuitenkin tietyllä tavalla poikamaiset tytöt herättävät huomioni siinä mielessä, että mielessä herää tällöin usein kysymys, että olisikohan mahdollisesti...
Tällä hetkellä ihastuksen kohteenani on aikas maskuliininen - tai ehkä ennemmin androgyyni - nainen urheilullinen, lyhyttukkainen... Ihana. *huokaa* Vaalea, vaikka luulin tummatukkaisten ennemmin vetoavan minuun. Mutta kuten sanoin, ei sillä ulkonäöllä minulle nyt niin suurta merkitystä loppupeleissä ole.
Minä en yleensä osaa sanoa päältäpäin, kuka on lepakko, kuka ei, ellei kyseessä ole yksilö, joka sen tieten tahtoen tuo jotenkin esille. Alan epäillä, että tutkani on epäkunnossa. - dia82
Luulin osaavani huomata ainakin joistain asioista kuka on lepakko ja kuka ei. Nyt asuttuani Brysselissä nämä viimeiset 8 kuukautta olen kuitenkin huomannut, että en tiedä mistään mitään :)
- Exotikki
Yllättävän hyvin toimii tutkani! Olen feminiininen, ja myös tykkään naisellisista naisista. Kaikki, kenen kanssa olen ollut, on ollut naisellisia. Tummat ovat ehdottomasti kauniinpia. Muodokas kaunis tumma nainen, jossa on sitä jotakin. Lisäksi hänen tulee olla aito ja tapauskohtainen persoonallinen viisaus viehättää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3462369Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944202351- 1121361
- 411062
- 56803
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo61788Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26781Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39775Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi116721En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30679