Joko Saarijärvellä kudotaan villasukkia Ukrainan pakolaisille? Nyt ei taida olla niin paljon menekkiä koolle 44 kuin oli reilu viisi vuotta sitten.
Villasukkia
5
137
Vastaukset
- Anonyymi
Kelpaa tämäkin aihe Paikkakunta- palstan aktivointiin !
- Anonyymi
Mutta joko niitä kudotaan ja mitä kokoa?
Toki ymmärrän, että nyt asia ei sinua kiinnosta, kun tulevat pakolaiset ovat äitejä ja lapsia. - Anonyymi
Jopas alkoi "suvaitsevaista" siiderivalasta harmittamaan. Koetko markkinatilanteesi heikkenevän, jos Saarijärvelle saapuu tummasilmäisiä ja pitkäsäärisiä sotaleskiä lapsineen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopas alkoi "suvaitsevaista" siiderivalasta harmittamaan. Koetko markkinatilanteesi heikkenevän, jos Saarijärvelle saapuu tummasilmäisiä ja pitkäsäärisiä sotaleskiä lapsineen?
Näinpä. Kovin hiljaista on kun on kyse nuorista ukrainalaisnaisista lapsineen. Siiderivalas kun ei kelpaa muille kuin lähi-itä läisille sotilaskarkureille ja rikollisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Kovin hiljaista on kun on kyse nuorista ukrainalaisnaisista lapsineen. Siiderivalas kun ei kelpaa muille kuin lähi-itä läisille sotilaskarkureille ja rikollisille.
Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi valasta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329