Mitä älypuhelinta suosittelisit?

Anonyymi

28

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      One Plus Nord puhtaan Androidin takia. Muissa on paljon roskaa mukana joita ei voi poistaa. Nämä hidastaa laitetta ja vievät turhaan tilaa.

      • Anonyymi

        Ylihintainen kiinalainen muovirimpula.


      • Anonyymi

        Akku saattaa rähjätää, onkohan niitä jo puolenkymmentä posahtanut, mahdollisuus on pieni että omasta räjähtää mutta se mahdollisuus on silti olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akku saattaa rähjätää, onkohan niitä jo puolenkymmentä posahtanut, mahdollisuus on pieni että omasta räjähtää mutta se mahdollisuus on silti olemassa.

        Se mahdollisuus on kaikissa li-lon ja Li-po laitteissa:)


      • Anonyymi

        Kokeilepa peittää älypuhelimen kameran linssi, niin mikään toiminto ei toimi.
        Siis, jatkuva kyttäys päällä ja vaikka kännykkäsi olisi suljettuna lähelläsi niin se kuuntelee, kokeile vaikka puhua peltikaton remontista ja sitten avaat kännykän, niin alkaa tulemaan peltikatto mainoksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilepa peittää älypuhelimen kameran linssi, niin mikään toiminto ei toimi.
        Siis, jatkuva kyttäys päällä ja vaikka kännykkäsi olisi suljettuna lähelläsi niin se kuuntelee, kokeile vaikka puhua peltikaton remontista ja sitten avaat kännykän, niin alkaa tulemaan peltikatto mainoksia.

        Ei mitään ongelmaa toiminnassa, oli sitten kameran linssit peitetty tai ei :)

        "kokeile vaikka puhua peltikaton remontista ja sitten avaat kännykän, niin alkaa tulemaan peltikatto mainoksia"

        Ei tätäkään ole tapahtunut. Mutta toisaalta en ole remonttireiska joten ilmeisesti algoritmit perustuu johonkin muuhun, esim. siihen mitä kiinnostuksia on ollut ja millaisilla sivuilla on käynyt viime aikoina.


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Ei mitään ongelmaa toiminnassa, oli sitten kameran linssit peitetty tai ei :)

        "kokeile vaikka puhua peltikaton remontista ja sitten avaat kännykän, niin alkaa tulemaan peltikatto mainoksia"

        Ei tätäkään ole tapahtunut. Mutta toisaalta en ole remonttireiska joten ilmeisesti algoritmit perustuu johonkin muuhun, esim. siihen mitä kiinnostuksia on ollut ja millaisilla sivuilla on käynyt viime aikoina.

        Juurikin tämä millä sivuilla on käynyt tai mitä on etsinyt. Jos on etsinyt Googlesta tunti sitten varavirtalähdettä voi nettisivujen mainoksissa tämän jälkeen näkyä eri varavirtalähteiden mainoksia.


      • Anonyymi

        Onko OxygenOS kuinka hyvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko OxygenOS kuinka hyvä?

        On parhain järjestelmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On parhain järjestelmä

        On se viellä jonkilainen mutta kunhan oppo alkaa kehittämään sitä omien mieltymysten mukaan niin katsotaan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilepa peittää älypuhelimen kameran linssi, niin mikään toiminto ei toimi.
        Siis, jatkuva kyttäys päällä ja vaikka kännykkäsi olisi suljettuna lähelläsi niin se kuuntelee, kokeile vaikka puhua peltikaton remontista ja sitten avaat kännykän, niin alkaa tulemaan peltikatto mainoksia.

        Ei minulla ole tullut ensimmäistäkään mainosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin tämä millä sivuilla on käynyt tai mitä on etsinyt. Jos on etsinyt Googlesta tunti sitten varavirtalähdettä voi nettisivujen mainoksissa tämän jälkeen näkyä eri varavirtalähteiden mainoksia.

        Miksi et estä mainoksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et estä mainoksia?

        Ei niitä voi estää:)


      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tämä on helppo. Iphone 13 promax 1gt tallennustilalla. Hinta 1700-1800€. Hullu maksaa vähempää!

    • Anonyymi

      Suosittelen mahdollisimman edullista, koska kalliiden puhelinten ostamisessa ei ole mitään järkeä. Lähes kaikilla puhelimilla voidaan tehdä samat asiat. Kun vertailin omaa alle 300 euron luuria 1200 euron luuriin, en löytänyt mitään sellaista, mikä olisi puoltanut kalliimman ostamista. Tällä nykyisellä halpisluurillani otan erinomaisia korkearesoluutiokuvia, jota voi ohjata joko manuaalisesti tai kehittyneellä AI-softalla. Lisäksi voin käsitellä dokumentteja, kommunikoida, tallentaa, siirtää jne. aivan kuten kalliillakin puhelimilla. Puhelimeni on nyt yli 4 vuotta vanha ja toimii edelleenkin kuin uusi.

      Mutta miksi niin monet ostaa kalliin puhelimen? Koska monelle puhelin on jopa asuste ja statusväline. Esim. nuorison parissa puhelimen brändillä ja hinnalla on väliä. Osa taas ajattelee menettävänsä jotain, jos ostaa halvemman. Osalle puhelin taas on näpelöintiväline, eli luurinörteille. Nykyaikana elektroniikassa jahdataan statusta, lisäarvoa, millisekuntien poistamista, hersejä, pikseleitä, aina parempia muotoja, mielikuvia jne. joita tarjoillaan houkuttavissa ja koukuttavissa mainoksissa, jotka saavat kokemaan sinut epäonnistuneeksi, jos joudut ostamaan halpisluurin.

      • Anonyymi

        Mahdollisimman edullinen tai äärettömän kallis on yhtä huonoja! Edullinen alle 200€ puhelin osoittaa kelvottomuutensa hyvin nopeasti eikä toisaalta yli tonnin puhelin enää tarjoa mitään suurta mitä 200-1000€ keskiarvo ei tarjoaisi! 350€-500€ välissä on ihan hyvä puhelin.

        Ihan turha tämä mitä nyt kirjoitan. Maailma on muuttunut vuosien 2011 ja 2021 välissä paljon. 2011 hankin ensimmäisen oikean älypuhelimen. Se oli Huawei X5 jonka hinta oli 75€. Puolessa vuodessa oli aivan jumissa ja nopeasti korvasin sen Nokia Lumia 720 puhelimella. Microsoft taas oli köyhä sovellusvalikoimalla. Kahden vuoden kuluttua 2013 hankin ihan perustason Sony Xperia V joka oli hyvin peruspuhelin, mutta huomattavasti toimivampi kuin huawei X5. Pari vuotta myöhemmin ekasta Sonysta hankin Sony M5 mallin joka tuhoutui omien mokien takia vuoden iässä. Seuraava puhelin oli parin vuoden ajan Huawei Honor 8 kakkosena samaan aikaan otettu Honor 7 lite. (Lite oli parempi). 2018-21 oli mielestäni paras anroid. One plus 6 josta kusin 550€. Nyt on iphone 12 mini.

        Ajassa on tapahtunut paljon! Kenenkään fiksun ihmisen ei pidä antaa toisille budjettia, mutta noissa ääri pisteissä olevat puhelimet kannattaa sulkea pois. Mielestäni nyt Samsung ja one plus on ne joita ekana miettisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisimman edullinen tai äärettömän kallis on yhtä huonoja! Edullinen alle 200€ puhelin osoittaa kelvottomuutensa hyvin nopeasti eikä toisaalta yli tonnin puhelin enää tarjoa mitään suurta mitä 200-1000€ keskiarvo ei tarjoaisi! 350€-500€ välissä on ihan hyvä puhelin.

        Ihan turha tämä mitä nyt kirjoitan. Maailma on muuttunut vuosien 2011 ja 2021 välissä paljon. 2011 hankin ensimmäisen oikean älypuhelimen. Se oli Huawei X5 jonka hinta oli 75€. Puolessa vuodessa oli aivan jumissa ja nopeasti korvasin sen Nokia Lumia 720 puhelimella. Microsoft taas oli köyhä sovellusvalikoimalla. Kahden vuoden kuluttua 2013 hankin ihan perustason Sony Xperia V joka oli hyvin peruspuhelin, mutta huomattavasti toimivampi kuin huawei X5. Pari vuotta myöhemmin ekasta Sonysta hankin Sony M5 mallin joka tuhoutui omien mokien takia vuoden iässä. Seuraava puhelin oli parin vuoden ajan Huawei Honor 8 kakkosena samaan aikaan otettu Honor 7 lite. (Lite oli parempi). 2018-21 oli mielestäni paras anroid. One plus 6 josta kusin 550€. Nyt on iphone 12 mini.

        Ajassa on tapahtunut paljon! Kenenkään fiksun ihmisen ei pidä antaa toisille budjettia, mutta noissa ääri pisteissä olevat puhelimet kannattaa sulkea pois. Mielestäni nyt Samsung ja one plus on ne joita ekana miettisin.

        Pääasiassa samaa mieltä, joskin on tapauksia myös joissa on järkevää mennä kalliimpaan.

        Erityisesti tilanteissa joissa ero hinnassa ei ole tuntuva (ostajalle, siis) ja tarvitsee esim. parempaa / suurempaa näyttöä ja parempilaatuista kameraa (erityisesti suuria eroja pimeäkuvauksessa halvempiin verrattuna). :)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos on terveystietoinen unohtaa iphone 12 ja 13

    • Anonyymi

      Itse suosittelen Samsung Galaxy A52s 5G -älypuhelinta. Tuo on erittäin hyvä älypuhelin ja liäksi kohtuullisen hintainen.Itselläni on tuo älypuhelin ja olen ollut oikein tyytyväinen tuohon. Tuo älypuhelin tuli myyntiin viime elokuussa ja se on sen jälkeen ollut jatkuvasti myydyimpien älypuhelinten joukossa ja se ei ole mikään ihme, koska kyseessä on tosiaan erittäin hyvä valinta.

      T. miksuh

      • Anonyymi

        Tökkivä laite. On työpuhelimena..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tökkivä laite. On työpuhelimena..

        Puhelimia tökitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelimia tökitään

        Vapunen nyt on sen laatuinen tyyppi, että puhelinkin tökkii takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapunen nyt on sen laatuinen tyyppi, että puhelinkin tökkii takaisin.

        uvaputken takaosan elektronitykki lähettää elektronisuihkun, jota poikkeutetaan tyhjiössä joko sähkökentän avulla (esimerkiksi oskilloskoopeissa) tai magneettikentän avulla (esim. kuvaputkitelevisioissa ja kuvaputkinäytöissä). Elektronisuihkun osuessa näyttöpinnan loisteaineeseen osumakohtaan syttyy valopiste, jonka kirkkaus riippuu suihkun voimakkuudesta.

        Värik


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uvaputken takaosan elektronitykki lähettää elektronisuihkun, jota poikkeutetaan tyhjiössä joko sähkökentän avulla (esimerkiksi oskilloskoopeissa) tai magneettikentän avulla (esim. kuvaputkitelevisioissa ja kuvaputkinäytöissä). Elektronisuihkun osuessa näyttöpinnan loisteaineeseen osumakohtaan syttyy valopiste, jonka kirkkaus riippuu suihkun voimakkuudesta.

        Värik

        Ymmärrätkö Vapunen kopioimasi kirjoituksen? Tuskin. Kopioi vastaisuudessa vaikka Joensuun paikallisledenjuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö Vapunen kopioimasi kirjoituksen? Tuskin. Kopioi vastaisuudessa vaikka Joensuun paikallisledenjuttuja.

        tyhjiössä joko sähkökentän avulla (esimerkiksi oskilloskoopeissa) tai magneettikentän avulla (esim. kuvaputkitelevisioissa ja kuvaputkinäytöissä). Elektronisuihkun osuessa näyttöpinnan loisteaineeseen osumakohtaan syttyy valopiste, jonka kirkkaus riippu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe