VAHAUS

Jatta

Onko tietoo miten voisi vahata muovimattoa,aineet ym..?

10

5254

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silja

kyl voi.Kaupast saa.Kato pesuaine puolelta tai tilaa ammattilainen.

• Likka 25v.

Nykyään ei tarvi uusia muovimattoja vahata. Niissä on jo valmiina kiiltävä ja kestävä pinta.Vahaus voi pilata lattian. Voi tulla epämiellyttävän laikukas.

Kannattaa kumminkin ammattilaiselta kysyä apua.

• jatta

Entä jos o vanha lattia.Mitä maksaa ammattilaisella?

• Likka 25v.
        jatta kirjoitti:

Entä jos o vanha lattia.Mitä maksaa ammattilaisella?

voi huoletta vahata. Kaupasta löytyy kyllä aineet. En tiedä mitä ammattilainen pyytää vahauksista.

• moppi

Olen vahannut vanhan muovimaton ja aineet löytyy kyllä kaupasta. Kiillolta löytyy sellanen aine joka pesee ja samalla jättää lattiaan kiiltävän pinnan. (en muista aineen nimeä)

• selanne

en tiedä mitä tilaaja tarkaalleen hakee, mutta moni on vähän vahauksen jälkeen huomannu miten kiilto tosiaan katoaa kulkuväyliltä. eli siivoustukusta mattavahaa tai praimeri (pohjustusvaha) ja sen päälle pintavaha. Nämä Kiillon ja Johnssonin vahat on mun mielestä vähän niin ja näin.. Ne nyt vaan on joka kaupassa..Jokelta löytyy Butseri-sarja jolla erinomaisia kesto-kiiltosuhteita..

muovimatolle ei sen liukkaudenvksi kosteana sovi useinkaan kiiltävä vaha,, tästä kannattaisi tinkiä, hakee enemmin polymeerivahaa joka suojaa ja tuo pitkää ikää lattialle.

• jatta
        selanne kirjoitti:

en tiedä mitä tilaaja tarkaalleen hakee, mutta moni on vähän vahauksen jälkeen huomannu miten kiilto tosiaan katoaa kulkuväyliltä. eli siivoustukusta mattavahaa tai praimeri (pohjustusvaha) ja sen päälle pintavaha. Nämä Kiillon ja Johnssonin vahat on mun mielestä vähän niin ja näin.. Ne nyt vaan on joka kaupassa..Jokelta löytyy Butseri-sarja jolla erinomaisia kesto-kiiltosuhteita..

muovimatolle ei sen liukkaudenvksi kosteana sovi useinkaan kiiltävä vaha,, tästä kannattaisi tinkiä, hakee enemmin polymeerivahaa joka suojaa ja tuo pitkää ikää lattialle.

ai keltä jokelta?

• kiilto

Kyllä kaupan aineet käy mut ei pitkäikäinen.

• Sirpa

Fantastik lattiavahalla vahaat muovimatot, parketit, kaikki käsitellyt lattiapinnat helposti. Kestävä vaha, suosittelen!
      tiedustelut: [email protected]

• Ginger

Mites ihan noilla kaupan vahoilla vahatessa, voiko tehdä osioissa? Muuttoon oli varattu ihan kaikki 4 tuntia eli ennen ei kerennyt, ja nyt on tavaraa paikat täynnä eli pitäis tehdä niin että tyhjentää aina yhden alueen jonka vahaa ja sit kun kuivunut, siirtää sinne kamat jotta saa seuraavan alueen tyhjäks. Raivostuttavaa, mutta kun täällä on niin nihkeässä kunnossa olevat muovit ettei niit viitti kattella?!
        Eli tuleeko raitoja tms jos vahaa osioittain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      193
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33