Onko tietoo miten voisi vahata muovimattoa,aineet ym..?
VAHAUS
10
5254
Vastaukset
- silja
kyl voi.Kaupast saa.Kato pesuaine puolelta tai tilaa ammattilainen.
- Likka 25v.
Nykyään ei tarvi uusia muovimattoja vahata. Niissä on jo valmiina kiiltävä ja kestävä pinta.Vahaus voi pilata lattian. Voi tulla epämiellyttävän laikukas.
Kannattaa kumminkin ammattilaiselta kysyä apua.- jatta
Entä jos o vanha lattia.Mitä maksaa ammattilaisella?
- Likka 25v.
jatta kirjoitti:
Entä jos o vanha lattia.Mitä maksaa ammattilaisella?
voi huoletta vahata. Kaupasta löytyy kyllä aineet. En tiedä mitä ammattilainen pyytää vahauksista.
- moppi
Olen vahannut vanhan muovimaton ja aineet löytyy kyllä kaupasta. Kiillolta löytyy sellanen aine joka pesee ja samalla jättää lattiaan kiiltävän pinnan. (en muista aineen nimeä)
- selanne
en tiedä mitä tilaaja tarkaalleen hakee, mutta moni on vähän vahauksen jälkeen huomannu miten kiilto tosiaan katoaa kulkuväyliltä. eli siivoustukusta mattavahaa tai praimeri (pohjustusvaha) ja sen päälle pintavaha. Nämä Kiillon ja Johnssonin vahat on mun mielestä vähän niin ja näin.. Ne nyt vaan on joka kaupassa..Jokelta löytyy Butseri-sarja jolla erinomaisia kesto-kiiltosuhteita..
muovimatolle ei sen liukkaudenvksi kosteana sovi useinkaan kiiltävä vaha,, tästä kannattaisi tinkiä, hakee enemmin polymeerivahaa joka suojaa ja tuo pitkää ikää lattialle. - jatta
selanne kirjoitti:
en tiedä mitä tilaaja tarkaalleen hakee, mutta moni on vähän vahauksen jälkeen huomannu miten kiilto tosiaan katoaa kulkuväyliltä. eli siivoustukusta mattavahaa tai praimeri (pohjustusvaha) ja sen päälle pintavaha. Nämä Kiillon ja Johnssonin vahat on mun mielestä vähän niin ja näin.. Ne nyt vaan on joka kaupassa..Jokelta löytyy Butseri-sarja jolla erinomaisia kesto-kiiltosuhteita..
muovimatolle ei sen liukkaudenvksi kosteana sovi useinkaan kiiltävä vaha,, tästä kannattaisi tinkiä, hakee enemmin polymeerivahaa joka suojaa ja tuo pitkää ikää lattialle.ai keltä jokelta?
- kiilto
Kyllä kaupan aineet käy mut ei pitkäikäinen.
- Sirpa
Fantastik lattiavahalla vahaat muovimatot, parketit, kaikki käsitellyt lattiapinnat helposti. Kestävä vaha, suosittelen!
tiedustelut: [email protected]- Ginger
Mites ihan noilla kaupan vahoilla vahatessa, voiko tehdä osioissa? Muuttoon oli varattu ihan kaikki 4 tuntia eli ennen ei kerennyt, ja nyt on tavaraa paikat täynnä eli pitäis tehdä niin että tyhjentää aina yhden alueen jonka vahaa ja sit kun kuivunut, siirtää sinne kamat jotta saa seuraavan alueen tyhjäks. Raivostuttavaa, mutta kun täällä on niin nihkeässä kunnossa olevat muovit ettei niit viitti kattella?!
Eli tuleeko raitoja tms jos vahaa osioittain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657