Lucky Luken koiran Rantanplan rotu?

roacher

Voi ei!
En saa päähän, eikä pikaiselle etsimiselläkään löytyny tämän lännen tyhmimmän koiran rotua.

Siis, voisiko joku kertoa, Rantanplanin rotu?

8

3281

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sologdin

Uderzon ja Goscinnyn kansallisuus ja kansallismielisyys (ranskalaisia) huomioonottaen Rantanplan on tietystikin saksanpaimenkoira, schäfer. Rantanplanin syntyvaiheista oli jossakin erillinen sarjakin, en nyt vain muista missä.

• huhhuh_

taitaa olla aika omituinen piirtäjä, jos saa sakemannista väännettyä sellasen... Luulis et se o seropi tai jotai. Ei oo tainnu nähä piirtäjä saksaria, ei ei ei...

• Sologdin
        huhhuh_ kirjoitti:

taitaa olla aika omituinen piirtäjä, jos saa sakemannista väännettyä sellasen... Luulis et se o seropi tai jotai. Ei oo tainnu nähä piirtäjä saksaria, ei ei ei...

maailmankuulu Uderzo ja käsikirjoittaja vielä kuuluisampi René Goscinny. Kuten sanoin, he ovat itse piirtäneet Rantanplanin synnystä kertovan sarjakuvan. Rantanplanin esikuvana on ollut taannoinen televisiosarja Rin-Tin-Tin joka kertoi saksanpaimenkoiran seikkailuista villissä lännessä.

• ASIASTA TIETÄVÄ!!!!!
        Sologdin kirjoitti:

maailmankuulu Uderzo ja käsikirjoittaja vielä kuuluisampi René Goscinny. Kuten sanoin, he ovat itse piirtäneet Rantanplanin synnystä kertovan sarjakuvan. Rantanplanin esikuvana on ollut taannoinen televisiosarja Rin-Tin-Tin joka kertoi saksanpaimenkoiran seikkailuista villissä lännessä.

Voi helkutti!

Lucky Lukea piirtää/piirsi Morris (nykyisin Achde)! Uderzo on Asterixin piirtäjä. Rantanplan on saksanpaimenkoira suuresta nenästään huolimatta. Vai väittääkö joku, että kyseisen sarjan ihmisetkään niin todellisen näköisiä ovat?

• Crankpin

Mutta kyllä siinä älyn puolesta voisi olla paljon Suomen ajokoiraa, niin viisas se on...

• Loskoipio

Kennelihmiset on kehittäny kiertoilmaisun X-rotu, muut puhuu sekarotusista. Minusta siinä on pikkusen espanjanvesikoiraa, pumia ja salukia. Saattaa taannehtivasta sukulinjasta löytyä lapintyöperäinenporokoirakin.

• sekarotuinen

se on seka sikiö saatana

• Pekingeesi/kojootti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1305
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      901
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      875
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      779
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      707
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      581
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      576
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      547
    10. 48
      537
    Aihe