Lucky Luken koiran Rantanplan rotu?

roacher

Voi ei!
En saa päähän, eikä pikaiselle etsimiselläkään löytyny tämän lännen tyhmimmän koiran rotua.

Siis, voisiko joku kertoa, Rantanplanin rotu?

8

3275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sologdin

      Uderzon ja Goscinnyn kansallisuus ja kansallismielisyys (ranskalaisia) huomioonottaen Rantanplan on tietystikin saksanpaimenkoira, schäfer. Rantanplanin syntyvaiheista oli jossakin erillinen sarjakin, en nyt vain muista missä.

      • huhhuh_

        taitaa olla aika omituinen piirtäjä, jos saa sakemannista väännettyä sellasen... Luulis et se o seropi tai jotai. Ei oo tainnu nähä piirtäjä saksaria, ei ei ei...


      • Sologdin
        huhhuh_ kirjoitti:

        taitaa olla aika omituinen piirtäjä, jos saa sakemannista väännettyä sellasen... Luulis et se o seropi tai jotai. Ei oo tainnu nähä piirtäjä saksaria, ei ei ei...

        maailmankuulu Uderzo ja käsikirjoittaja vielä kuuluisampi René Goscinny. Kuten sanoin, he ovat itse piirtäneet Rantanplanin synnystä kertovan sarjakuvan. Rantanplanin esikuvana on ollut taannoinen televisiosarja Rin-Tin-Tin joka kertoi saksanpaimenkoiran seikkailuista villissä lännessä.


      • ASIASTA TIETÄVÄ!!!!!
        Sologdin kirjoitti:

        maailmankuulu Uderzo ja käsikirjoittaja vielä kuuluisampi René Goscinny. Kuten sanoin, he ovat itse piirtäneet Rantanplanin synnystä kertovan sarjakuvan. Rantanplanin esikuvana on ollut taannoinen televisiosarja Rin-Tin-Tin joka kertoi saksanpaimenkoiran seikkailuista villissä lännessä.

        Voi helkutti!

        Lucky Lukea piirtää/piirsi Morris (nykyisin Achde)! Uderzo on Asterixin piirtäjä. Rantanplan on saksanpaimenkoira suuresta nenästään huolimatta. Vai väittääkö joku, että kyseisen sarjan ihmisetkään niin todellisen näköisiä ovat?


    • Crankpin

      Mutta kyllä siinä älyn puolesta voisi olla paljon Suomen ajokoiraa, niin viisas se on...

      • Loskoipio

        Kennelihmiset on kehittäny kiertoilmaisun X-rotu, muut puhuu sekarotusista. Minusta siinä on pikkusen espanjanvesikoiraa, pumia ja salukia. Saattaa taannehtivasta sukulinjasta löytyä lapintyöperäinenporokoirakin.


    • sekarotuinen

      se on seka sikiö saatana

    • Pekingeesi/kojootti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe