Voi ei!
En saa päähän, eikä pikaiselle etsimiselläkään löytyny tämän lännen tyhmimmän koiran rotua.
Siis, voisiko joku kertoa, Rantanplanin rotu?
Lucky Luken koiran Rantanplan rotu?
8
3088
Vastaukset
- Sologdin
Uderzon ja Goscinnyn kansallisuus ja kansallismielisyys (ranskalaisia) huomioonottaen Rantanplan on tietystikin saksanpaimenkoira, schäfer. Rantanplanin syntyvaiheista oli jossakin erillinen sarjakin, en nyt vain muista missä.
- huhhuh_
taitaa olla aika omituinen piirtäjä, jos saa sakemannista väännettyä sellasen... Luulis et se o seropi tai jotai. Ei oo tainnu nähä piirtäjä saksaria, ei ei ei...
- Sologdin
huhhuh_ kirjoitti:
taitaa olla aika omituinen piirtäjä, jos saa sakemannista väännettyä sellasen... Luulis et se o seropi tai jotai. Ei oo tainnu nähä piirtäjä saksaria, ei ei ei...
maailmankuulu Uderzo ja käsikirjoittaja vielä kuuluisampi René Goscinny. Kuten sanoin, he ovat itse piirtäneet Rantanplanin synnystä kertovan sarjakuvan. Rantanplanin esikuvana on ollut taannoinen televisiosarja Rin-Tin-Tin joka kertoi saksanpaimenkoiran seikkailuista villissä lännessä.
- ASIASTA TIETÄVÄ!!!!!
Sologdin kirjoitti:
maailmankuulu Uderzo ja käsikirjoittaja vielä kuuluisampi René Goscinny. Kuten sanoin, he ovat itse piirtäneet Rantanplanin synnystä kertovan sarjakuvan. Rantanplanin esikuvana on ollut taannoinen televisiosarja Rin-Tin-Tin joka kertoi saksanpaimenkoiran seikkailuista villissä lännessä.
Voi helkutti!
Lucky Lukea piirtää/piirsi Morris (nykyisin Achde)! Uderzo on Asterixin piirtäjä. Rantanplan on saksanpaimenkoira suuresta nenästään huolimatta. Vai väittääkö joku, että kyseisen sarjan ihmisetkään niin todellisen näköisiä ovat?
- Crankpin
Mutta kyllä siinä älyn puolesta voisi olla paljon Suomen ajokoiraa, niin viisas se on...
- Loskoipio
Kennelihmiset on kehittäny kiertoilmaisun X-rotu, muut puhuu sekarotusista. Minusta siinä on pikkusen espanjanvesikoiraa, pumia ja salukia. Saattaa taannehtivasta sukulinjasta löytyä lapintyöperäinenporokoirakin.
- sekarotuinen
se on seka sikiö saatana
Pekingeesi/kojootti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222844- 1121788
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue2311492- 191420
Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗851388- 2451338
Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh271239Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67983En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25982Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏16957