Oon 15-vuotias ysiluokalla oleva poika ja oon miettiny että mitä tytöt ajattelee kehostani.
Olen 172cm/n.100kg eli hieman pyöreä ja siitä johtuu pahin epävarmuus.
Hiukset on ruskeat ja puolväliin asti pystyssä ja sen jälkeen taittuneet, vaatetus on lähes aina vaaleanharmaat collegehousut ja mustahuppari.
Joten tytöt vastatkaa ja kysykää lisää jos haluatte tietää enemmän.
Tytöt, mitä mieltä olette kehostani/ulkonäöstäni
7
102
Vastaukset
- Anonyymi
Sun keho on just hyvä sellaisena, kun se on!! :D useimmat tytöt rakastuu pojan LUONTEESEEN eikä kehoon. Joten älä murehdi turhaan meidän tyttöjen mielipiteitä. Mut toki ois plussaa jos poika olisi normaalipainoinen :) ihan vaan terveyden takia, ei ulkonäön. Mut sun ikäisenä en alkaisi vielä pudottamaan painoa, koska kasvat :D ja uskon, että tytöt vaan huolestuis susta, jos näkisivät sun pudottavan painoa. Henkilökohtaisesti (sun ikäisenä tyttönä) mulle ei ole mitään merkitystä minkälainen pojan keho on, jos sen luonne on hyvä.
Mut hei jokainen tyttö on erilainen :) osa on enemmän ulkonäkökeskeisiä kuin toiset :) kuten myös jokainen yläaste on erilainen. Eri kouluissa eri ajatus siitä minkälainen on hyvännäköinen poika.- Anonyymi
kehitä vaan itsevarmuutta niin kaikki on hyvin :33
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Sun kirjoitus kyllä auttoi. Huolestuuko tytöt jo siitä että laihduttaisi sen verran että olisi normaalikokoinen, ja laihduttamisella en tarkoita että lopettasin syömisen tai vastaava vaan sitä että söisin terveellisemmin ja liikkuisin enemmän, oikeastaan sillä painolla ei ole väliä koska haluaisin vaan pienentyä en niinkään laihtua.
- Anonyymi
en oo tyttö mutta voin sanoo että tärkeintä on itsevarmuus, ei se että kuinka paljon painaa
- Anonyymi
ja jos haluut lisätä itsevarmuutta nii ala käymään salilla/ osta puntit tai jotain sellasta
- Anonyymi
Rehellisesti normaalipainoset pojat on miellyttämmän näkösiä, sama pätee tosin myös tyttöihin. En tiedä mistä johtuu mutta yleensä ihmiset on kauniimpia/komeampia jos ei ole ns ylimääräistä, joten jos saisit painon jotenkin _TERVEELLISESTI_ normaaliksi ja kävisit esim kuntosalilla niin voisit herättää enemmän huomiota, faktahan on kuitenkin se että ensin ihastutaan ulkonäköön ja sitten ihmiseen ;)
- Anonyymi
Sanoisin näin itse tyttönä, että se riippuu paljon ihmisestä. Yleensä tytöt tykkäävät eniten poikien persoonaalisuudesta ja jotkut tytöt enemmän ulkonäöstä. Mielestäni se on ihan normaalia olla vähän painavampi, koska olet kuitenkin aika pitkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1016547MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny535604Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.724386NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun834274Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja874026Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.811381- 791215
- 3281175
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?35968Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is306900