Tytöt, mitä mieltä olette kehostani/ulkonäöstäni

Anonyymi

Oon 15-vuotias ysiluokalla oleva poika ja oon miettiny että mitä tytöt ajattelee kehostani.

Olen 172cm/n.100kg eli hieman pyöreä ja siitä johtuu pahin epävarmuus.

Hiukset on ruskeat ja puolväliin asti pystyssä ja sen jälkeen taittuneet, vaatetus on lähes aina vaaleanharmaat collegehousut ja mustahuppari.

Joten tytöt vastatkaa ja kysykää lisää jos haluatte tietää enemmän.

7

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sun keho on just hyvä sellaisena, kun se on!! :D useimmat tytöt rakastuu pojan LUONTEESEEN eikä kehoon. Joten älä murehdi turhaan meidän tyttöjen mielipiteitä. Mut toki ois plussaa jos poika olisi normaalipainoinen :) ihan vaan terveyden takia, ei ulkonäön. Mut sun ikäisenä en alkaisi vielä pudottamaan painoa, koska kasvat :D ja uskon, että tytöt vaan huolestuis susta, jos näkisivät sun pudottavan painoa. Henkilökohtaisesti (sun ikäisenä tyttönä) mulle ei ole mitään merkitystä minkälainen pojan keho on, jos sen luonne on hyvä.

Mut hei jokainen tyttö on erilainen :) osa on enemmän ulkonäkökeskeisiä kuin toiset :) kuten myös jokainen yläaste on erilainen. Eri kouluissa eri ajatus siitä minkälainen on hyvännäköinen poika.

• Anonyymi

kehitä vaan itsevarmuutta niin kaikki on hyvin :33

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta. Sun kirjoitus kyllä auttoi. Huolestuuko tytöt jo siitä että laihduttaisi sen verran että olisi normaalikokoinen, ja laihduttamisella en tarkoita että lopettasin syömisen tai vastaava vaan sitä että söisin terveellisemmin ja liikkuisin enemmän, oikeastaan sillä painolla ei ole väliä koska haluaisin vaan pienentyä en niinkään laihtua.

• Anonyymi

en oo tyttö mutta voin sanoo että tärkeintä on itsevarmuus, ei se että kuinka paljon painaa

• Anonyymi

ja jos haluut lisätä itsevarmuutta nii ala käymään salilla/ osta puntit tai jotain sellasta

• Anonyymi

Rehellisesti normaalipainoset pojat on miellyttämmän näkösiä, sama pätee tosin myös tyttöihin. En tiedä mistä johtuu mutta yleensä ihmiset on kauniimpia/komeampia jos ei ole ns ylimääräistä, joten jos saisit painon jotenkin _TERVEELLISESTI_ normaaliksi ja kävisit esim kuntosalilla niin voisit herättää enemmän huomiota, faktahan on kuitenkin se että ensin ihastutaan ulkonäköön ja sitten ihmiseen ;)

• Anonyymi

Sanoisin näin itse tyttönä, että se riippuu paljon ihmisestä. Yleensä tytöt tykkäävät eniten poikien persoonaalisuudesta ja jotkut tytöt enemmän ulkonäöstä. Mielestäni se on ihan normaalia olla vähän painavampi, koska olet kuitenkin aika pitkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      348
      2641
    2. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      2632
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1353
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1110
    5. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      120
      1100
    6. 55
      984
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      418
      725
    8. Tänään puhutaan loukkauksista

(En huomioi sua röllikkä tänään, koska päänsärkyisenä ei huvita vääntää sun kans riitaa) Ihmisetkokee erilailla asioita. Toiset loukkaantuu pienemmis
      Ikävä
      118
      705
    9. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      23
      692
    10. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      217
      665
    Aihe