Pakko kommentoida tätä poikien kahinaa, vaikka se taitaa saada ammatti-itseensäottajisa kuorolaulua aikaan.
Oletteko tosiaan sitä mieltä että tuo kisailu on kokonaan Vladin syytä - onko teidän mielestä nato, eu ja usa kokonaan syyttömiä tilanteeseen? Ainakin minä olen lukenut useamman viime kuukauden aikana Venäjän vaatimista turvatakuista lukemattomia kertoja, joihin länsi on yksiselitteisesti vastannut ettei anna turvatakuita vaikka Vladi selvästi kerta toisensa jälkeen sanoi että menee ukkilaan. Eli eiköhän länsimaat ole vähän kuin hakeneet tällaista konfliktia, koska eivät suostuneet minkäänlaisiin kompromisseihin. Mielestäni tätä voi verrata siihen tilanteeseen että kaveri panee muijaasi. Eiköhän se ole aika selvä siitä suuttuu kun ei edes anteeksi pyydä.
rainanukosta
Anonyymi
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
No jo on Vittusaatana, kun ei saa putiinia Kyrvänsyyläksi kehua!!
- Anonyymi
Nysse Putinki on tuhonnu antonov 225., maailman suurimman lentokoneen. Mitä pahaa se kone ryssiille on teheny?
- Anonyymi
Riitaan tarvitaan aina kaksi osapuolta.
Kyllä länsi on lähes yhtä syyllinen kuin itäkin ja eniten verta on ukrainalaisen koomikon käsissä joka kuvittelee näyttelevänsä elämänsä suurinta roolia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368