Pakko kommentoida tätä poikien kahinaa, vaikka se taitaa saada ammatti-itseensäottajisa kuorolaulua aikaan.
Oletteko tosiaan sitä mieltä että tuo kisailu on kokonaan Vladin syytä - onko teidän mielestä nato, eu ja usa kokonaan syyttömiä tilanteeseen? Ainakin minä olen lukenut useamman viime kuukauden aikana Venäjän vaatimista turvatakuista lukemattomia kertoja, joihin länsi on yksiselitteisesti vastannut ettei anna turvatakuita vaikka Vladi selvästi kerta toisensa jälkeen sanoi että menee ukkilaan. Eli eiköhän länsimaat ole vähän kuin hakeneet tällaista konfliktia, koska eivät suostuneet minkäänlaisiin kompromisseihin. Mielestäni tätä voi verrata siihen tilanteeseen että kaveri panee muijaasi. Eiköhän se ole aika selvä siitä suuttuu kun ei edes anteeksi pyydä.
rainanukosta
Anonyymi
3
348
Vastaukset
- Anonyymi
No jo on Vittusaatana, kun ei saa putiinia Kyrvänsyyläksi kehua!!
- Anonyymi
Nysse Putinki on tuhonnu antonov 225., maailman suurimman lentokoneen. Mitä pahaa se kone ryssiille on teheny?
- Anonyymi
Riitaan tarvitaan aina kaksi osapuolta.
Kyllä länsi on lähes yhtä syyllinen kuin itäkin ja eniten verta on ukrainalaisen koomikon käsissä joka kuvittelee näyttelevänsä elämänsä suurinta roolia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91829- 62746
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502