Pakko kommentoida tätä poikien kahinaa, vaikka se taitaa saada ammatti-itseensäottajisa kuorolaulua aikaan.
Oletteko tosiaan sitä mieltä että tuo kisailu on kokonaan Vladin syytä - onko teidän mielestä nato, eu ja usa kokonaan syyttömiä tilanteeseen? Ainakin minä olen lukenut useamman viime kuukauden aikana Venäjän vaatimista turvatakuista lukemattomia kertoja, joihin länsi on yksiselitteisesti vastannut ettei anna turvatakuita vaikka Vladi selvästi kerta toisensa jälkeen sanoi että menee ukkilaan. Eli eiköhän länsimaat ole vähän kuin hakeneet tällaista konfliktia, koska eivät suostuneet minkäänlaisiin kompromisseihin. Mielestäni tätä voi verrata siihen tilanteeseen että kaveri panee muijaasi. Eiköhän se ole aika selvä siitä suuttuu kun ei edes anteeksi pyydä.
rainanukosta
Anonyymi
3
349
Vastaukset 3
- Anonyymi
No jo on Vittusaatana, kun ei saa putiinia Kyrvänsyyläksi kehua!!
- Anonyymi
Nysse Putinki on tuhonnu antonov 225., maailman suurimman lentokoneen. Mitä pahaa se kone ryssiille on teheny?
- Anonyymi
Riitaan tarvitaan aina kaksi osapuolta.
Kyllä länsi on lähes yhtä syyllinen kuin itäkin ja eniten verta on ukrainalaisen koomikon käsissä joka kuvittelee näyttelevänsä elämänsä suurinta roolia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan67686- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli50649Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33573Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7556En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.33554- 51503
- 77474
- 33435