Mikä teitä turkulaisia vaivaa

Anonyymi

Airisto on täynnä ruumiita.

28

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uimataidon puute?

    • Anonyymi

      Sivistynyt tapa hoitaa epäkohtia, opetus saatu Venäläisiltä ja Ruotsalaisilta, täällä päin asuu Suomen alkuperäis kansa ja lapissa saamelaiset.

      Te muualla asuvat olette musakoita eli puna niska juntteja.

      Hieman kunnioitusta, kun tavataan vesillä, meillä on keinomme.

    • Anonyymi

      Jaa niinkö? No mainitse yksikin ruumis, kenen on ja mistä kohtaa Airistoa löytyy.

      • Anonyymi

        Hauta rauhaa ei sovi rikkoa, oletko negrofiili vai miksi sinua kiinostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauta rauhaa ei sovi rikkoa, oletko negrofiili vai miksi sinua kiinostaa?

        Kunhan osoitan p.skapuheeksi avauksen. Ei sen kummempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan osoitan p.skapuheeksi avauksen. Ei sen kummempaa.

        Niin, kuin miten, juttusi ovat kuin putten, naapurista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan osoitan p.skapuheeksi avauksen. Ei sen kummempaa.

        Tätä mieltä on Turun poliisi, kumpaa uskoa sinua vai virkamies asiantuntiaa.

        Ruumis löytyi vilkkaalta merialueelta
        Airistolta

        Meri kätkee pinnan alle hyvin paljon salaisuuksia, rikostarkastaja toteaa.

        Taitaa 💩 haista sun housuissa ja suussa.


    • Anonyymi

      Sanotaanko näin, että meillä on huippuluokan poliisi, merivoimat ja merenmittaus. Ne poijjaat ja tytöt vaan hakee laajasta Airiston alueesta tietyn ruumiin. Maailmanluokan veto, sanon minä !

      • Anonyymi

        Nappasivat ensin vahingossa väärän. Oliko 50/50?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nappasivat ensin vahingossa väärän. Oliko 50/50?

        Löysivät kuitenkin todella laajalta alueelta. Ja kaupan päälle -79 kadonneen omaiset saivat rauhan. Mun mielestä 110 % onnistuminen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysivät kuitenkin todella laajalta alueelta. Ja kaupan päälle -79 kadonneen omaiset saivat rauhan. Mun mielestä 110 % onnistuminen !

        Mitä on jäljellä 30 vuotta Airiston pohjassa olleesta ruumiista? Onhan tuolla varsin syviäkin alueita. Ehkä niissä ruumis säilyy jotenkin.

        Millä ihmeellä nuo löydetään? Vai oliko joku tieto rajatusta alueesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on jäljellä 30 vuotta Airiston pohjassa olleesta ruumiista? Onhan tuolla varsin syviäkin alueita. Ehkä niissä ruumis säilyy jotenkin.

        Millä ihmeellä nuo löydetään? Vai oliko joku tieto rajatusta alueesta?

        Tuolla aluella ovat merenmittausalukset pyörineet keväällä, kesällä ja syksyllä kuukausia, viikonloput ja kaikki. Näin itse niitä siellä usein ja kuvittelin että tekevät jotain tarkempaa pohjankartoitusta Airistolta. No, niinhän ne tekivätkin, ja voi olla että tekivät ruumiin etsintää normaalin kartoituksen ohessa. Oli miten oli, mutta uskon että kartoittivat poikkeavat kohteet pohjasta ja ilmoittivat ne viranomaisille. Näitä sitten ovat sukeltaneet ja bingo, sieltähän se tuli. Uskomatonta ! Voiko kukaan teistä skeptikoista kertoa maailmalta yhtään vastaavaa tapausta, jossa on tarkoituksella löydetty kymmenien neliökilometrien alueelta 28 vuotta sitten kadonnut niinkin pieni objekti kuin ruumis ? Joka kaiken lisäksi on vielä aika lahonnut tuossa kohti ja oletettavasti myös jonkin verran mudassa. Kaikki kunnioitus tämän tekijöille, eli merenmittaajille, puolustusvoimille ja poliisille. Ja poliisille erityisesti siitä,ettei antanut periksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla aluella ovat merenmittausalukset pyörineet keväällä, kesällä ja syksyllä kuukausia, viikonloput ja kaikki. Näin itse niitä siellä usein ja kuvittelin että tekevät jotain tarkempaa pohjankartoitusta Airistolta. No, niinhän ne tekivätkin, ja voi olla että tekivät ruumiin etsintää normaalin kartoituksen ohessa. Oli miten oli, mutta uskon että kartoittivat poikkeavat kohteet pohjasta ja ilmoittivat ne viranomaisille. Näitä sitten ovat sukeltaneet ja bingo, sieltähän se tuli. Uskomatonta ! Voiko kukaan teistä skeptikoista kertoa maailmalta yhtään vastaavaa tapausta, jossa on tarkoituksella löydetty kymmenien neliökilometrien alueelta 28 vuotta sitten kadonnut niinkin pieni objekti kuin ruumis ? Joka kaiken lisäksi on vielä aika lahonnut tuossa kohti ja oletettavasti myös jonkin verran mudassa. Kaikki kunnioitus tämän tekijöille, eli merenmittaajille, puolustusvoimille ja poliisille. Ja poliisille erityisesti siitä,ettei antanut periksi.

        Voisiko niillä olla joku väline "metallin paljastin" kaikuluotain, kun vinkkinä oli se ankkurin katoaminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko niillä olla joku väline "metallin paljastin" kaikuluotain, kun vinkkinä oli se ankkurin katoaminen?

        Onko olemassa joku tekniikka, joka tunnistaa pienen metalliesineen vedestä kymmenien metrien päästä? En usko, että sellaista on keksitty. Eikö edelleen kokonaisia hylkyjäkin etsitä viistokaikuluotauksella, vaikka pohjassa olisi teräksestä rakennettu laiva?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla aluella ovat merenmittausalukset pyörineet keväällä, kesällä ja syksyllä kuukausia, viikonloput ja kaikki. Näin itse niitä siellä usein ja kuvittelin että tekevät jotain tarkempaa pohjankartoitusta Airistolta. No, niinhän ne tekivätkin, ja voi olla että tekivät ruumiin etsintää normaalin kartoituksen ohessa. Oli miten oli, mutta uskon että kartoittivat poikkeavat kohteet pohjasta ja ilmoittivat ne viranomaisille. Näitä sitten ovat sukeltaneet ja bingo, sieltähän se tuli. Uskomatonta ! Voiko kukaan teistä skeptikoista kertoa maailmalta yhtään vastaavaa tapausta, jossa on tarkoituksella löydetty kymmenien neliökilometrien alueelta 28 vuotta sitten kadonnut niinkin pieni objekti kuin ruumis ? Joka kaiken lisäksi on vielä aika lahonnut tuossa kohti ja oletettavasti myös jonkin verran mudassa. Kaikki kunnioitus tämän tekijöille, eli merenmittaajille, puolustusvoimille ja poliisille. Ja poliisille erityisesti siitä,ettei antanut periksi.

        Eikös Airisto ole jäässä,muualta kuin väylältä


    • Anonyymi

      Juu mutta nyt löytyi se moottoripurjehtijalle sinne viety ja oli ankkuri laitettu painoksi.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ne ei löydä niitä kahta betoniin valettua.

    • Anonyymi

      Airisto on asianajajille juuri se sopiva paikka.

      • Anonyymi

        Siellähän ne kesäisin seilaa ökypaateillaan.


    • Anonyymi

      Nyt päästiin lopulta aloituksen henkeen kuuluviin postauksiin.

      • Anonyymi

        Omaan viestiinkö viittaat? Aloituksen hengen mukaista kommentointia on viljelty alusta asti mitä nyt välillä joku häröillyt jotain offtopiccia tutkimusmenetelmistä. Topicin mukaisesti pitäisi tutkia turkulaisia eikä Airistoa.


    • Anonyymi

      Valmistaako mikään kenkätehdas turkulaisille asianajajille tarkoitettuja asiallisia betonijalkineita?
      Entä teräksisiä?

      • Anonyymi

        Kaikki betoni menee kaupungeiksikin kutsuttujen keskitysleirien rakentamiseen.


      • Anonyymi

        Pikasementtiä 5kg sopivaan lastikkoon, jossa odottaa kohteen jalat, kaato, pieni odoitus ja kahdenjalan kenkä on valmis toimintaan.

        Voi muitakin reseptejä käyttää, vaikka kahvakuula ketjulla nilkkaan, niin kyllä toimii, uskoisin.

        Mielikuvitusta vaan, jos haluaa kadota tai kadottaa


    • Anonyymi

      Aika moni noilta Suomen laajoilta erämaa-alueilta on tullut tänne Turkuun katoamaan risteilylaivalta.

    • Anonyymi

      Ei meitä turkkulaisia asianajajia mikään muu vaivaa kuin tuo ankkurin kettinki joka hiertää nilkkaa.

    • Miten niin täynnä?
      Kyllä sinne vielä mahtuu.

      • Anonyymi

        Vieläkö harrastatte kimppaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe