Kuinka paljon purua hamsterin häkissä/terraariossa tulisi olla? 5-10cm? 15-20cm? Vai kenties enemmän?
Hamsterin purut
4
296
Vastaukset
- Anonyymi
Suositus on kai 15cm minimissään. Mietin että jos haluut tutustuu nii olis kiva. Mä täytän syyskuussa 12. Mulla on talvikko mummeli. Hani täyttää kesällä 3v. Mutta sitte ku Hanista on aika jättää mä mun kaks isosiskoo aiotaan hankkii kaks tai kolme roboa. Joten olis kiva tutustuu ja jutella hamsu jutuista! Mä oon siis tyttö.
- Anonyymi
Mun snäppi on muistaakseni ilona.bear ja jos ei oo tuo nii sitte on ilona.karhu
- Anonyymi
Mä oon kans tyttö, 13v. Mulla itellä on syrkki, haluuks jutella täällä?
T: keskustelun alottaja
- Anonyymi
Kääpiöt rakastaa kaivamista nii niillä vähintään se 15 cm, ja syrkeillä kannattaa kattoo kaivaako ne siellä, jos ei nii voi laittaa vähä vähemmän. Ja purua ei tarvii olla kaikkialla yhtä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain827671Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1293059- 1561923
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha741731Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311579Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1731511- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53784