Kuinka paljon purua hamsterin häkissä/terraariossa tulisi olla? 5-10cm? 15-20cm? Vai kenties enemmän?
Hamsterin purut
4
293
Vastaukset
- Anonyymi
Suositus on kai 15cm minimissään. Mietin että jos haluut tutustuu nii olis kiva. Mä täytän syyskuussa 12. Mulla on talvikko mummeli. Hani täyttää kesällä 3v. Mutta sitte ku Hanista on aika jättää mä mun kaks isosiskoo aiotaan hankkii kaks tai kolme roboa. Joten olis kiva tutustuu ja jutella hamsu jutuista! Mä oon siis tyttö.
- Anonyymi
Mun snäppi on muistaakseni ilona.bear ja jos ei oo tuo nii sitte on ilona.karhu
- Anonyymi
Mä oon kans tyttö, 13v. Mulla itellä on syrkki, haluuks jutella täällä?
T: keskustelun alottaja
- Anonyymi
Kääpiöt rakastaa kaivamista nii niillä vähintään se 15 cm, ja syrkeillä kannattaa kattoo kaivaako ne siellä, jos ei nii voi laittaa vähä vähemmän. Ja purua ei tarvii olla kaikkialla yhtä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 48683
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635