Kuinka paljon purua hamsterin häkissä/terraariossa tulisi olla? 5-10cm? 15-20cm? Vai kenties enemmän?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Suositus on kai 15cm minimissään. Mietin että jos haluut tutustuu nii olis kiva. Mä täytän syyskuussa 12. Mulla on talvikko mummeli. Hani täyttää kesällä 3v. Mutta sitte ku Hanista on aika jättää mä mun kaks isosiskoo aiotaan hankkii kaks tai kolme roboa. Joten olis kiva tutustuu ja jutella hamsu jutuista! Mä oon siis tyttö.
- Anonyymi
Mun snäppi on muistaakseni ilona.bear ja jos ei oo tuo nii sitte on ilona.karhu
- Anonyymi
Mä oon kans tyttö, 13v. Mulla itellä on syrkki, haluuks jutella täällä?
T: keskustelun alottaja
- Anonyymi
Kääpiöt rakastaa kaivamista nii niillä vähintään se 15 cm, ja syrkeillä kannattaa kattoo kaivaako ne siellä, jos ei nii voi laittaa vähä vähemmän. Ja purua ei tarvii olla kaikkialla yhtä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502