Ei hirveästi löydy tietoa kyseisestä firmasta mitä nyt palkkavertailuun oli melko kiitettäväsi merkattu palkkoja, mutta mites muuten, minkälainen työpaikkana?
Kiitokset vastauksista.
Pinja Group Oy
28
9121
Vastaukset 28
- Anonyymi
Hyvä työnantaja. Ehdottomasti kannattaa hakea. Hyvät palkat ja hyvät duunit.
- Anonyymi
Todella hyvät edut ja hyvä porukka. Johto kannustaa ja antaa palautetta säännöllisesti. Devaajien toiveet ja ideat otetaan huomioon. Suosittelen.
- Anonyymi
Helposti Suomen paras työpaikka
- Anonyymi
Höpöti höpöti, yksi alle riman kauppoja
- Anonyymi
Hain tuonne, mutta eivät tarvinneet Linux-osaajaa. Kuulemma Microsoftin teknologiat käytössä. Tuttavani on töissä siellä ja ilmeisesti viihtyy.
- Anonyymi
Miten Pinjan verkkokauppapuolella ollaan viihdytty? Maksetaanko oikeille senioreille riittävästi?
- Anonyymi
Useamman vuoden olen nyt viihtynyt. Monipuolisesti olen päässyt tekemään erilaisia projekteja, palkka on myös noussut hyvin kokemuksen myötä. Firma on toisaalta kasvanut tänä aikana myös paljon, ja tämä on tuonut mukanaan kulttuurin jäykistymistä ja byrokratiaa. Kaiken kaikkiaan on kuitenkin hyvä fiilis paikasta, työkaverit myös mukavia.
- Anonyymi
No jaa, ei nyt ihan noin
- Anonyymi
Kyllä ennemmin Linux kuin ms. Ms on hirveetä saissee
- Anonyymi
Velluuuuuu
- Anonyymi
Kertoo jo kaiken tarvittavan kun äkkiä tehdään titteleitä senior arkkitehtejä normi kavereista :-)
- Anonyymi
huono paikka oli
- Anonyymi
siellä tällä hetkellä kuulemma toimii enemmin devaajia, että pitää olla tietenkin javascript koodausta mm. react, nodejs tai yms.
- Anonyymi
Johto elää omassa kuplassa. Vaihtoon tasaisin väliajoin niin tapahtuu kehitystä.
- Anonyymi
Johto on hyväveli kerho ihan alkaen hr. Ei pärjäisi muulla moiset
- Anonyymi
Muistan kun siellä oli ja varmaan vieläkin top kouluttamattomia. Elämän koulun käyneitä
- Anonyymi
Yksi jonkun xxx tuotteen vastaavaja tai vetäjä oli niin pesunkestävä Nars....i
- Anonyymi00036
Ainakin tämä IBM:n entisen softan puolesta puhuva oli sellainen jolla toksisia piirteitä
- Anonyymi
Kaikki ketkä sijoitti kuituosake voi kiittää nyt itseään
- Anonyymi
yritin hakea, mutta perus evätty ja en suosi, oiskin sama kuin innofactor ja muu konsulttifirmat. turha jäisin odottaa seuraavaa 6kk, mutta perus työnantaja ja rekrytoija ja esimies päättää, pätee myös oiskin konsultti tai ei niin se toimeksianto päättää asiansa.
- Anonyymi
Henkilöstö ongelmia, huono työpaikka.
- Anonyymi
Tiimit ovat ylikuormitettuja, ja työntekijöiltä odotetaan jatkuvaa venymistä ilman selkeitä tavoitteita tai tukea.
- Anonyymi00027
En suosittele kenellekkään
- Anonyymi00028
Saisko jotain perusteluja? Olin syksyllä mukana niiden rekryprosessissa ja sain tosi hyvää kohtelua ja mulla jäi hyvä kuva yrityksestä, vaikken tullu valituksi 🤔
- Anonyymi00029
Hain tuonne. En päässyt, kun en ollut tehnyt tietyllä ohjelmalla tarpeeksi. Jäi kuva, että onko heillä tiukka direktio-oikeus työvälineisiin eikä soveltavia arvosteta. Tai sitten asiakassegmentti vaatii tiettyjä teknologioita
- Anonyymi00030
Välttäisin tuonne hakemista.
- Anonyymi00031
En suosittele
- Anonyymi00032
Pelolla johtamista
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711196
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️47920- 69792
- 82791
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?14762- 149736
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80709- 64703
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37695Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19595Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m120593Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202586- 52549
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115535- 90518
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18500Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet164499Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline116487YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25456Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65451