Pinja Group Oy

Anonyymi

Ei hirveästi löydy tietoa kyseisestä firmasta mitä nyt palkkavertailuun oli melko kiitettäväsi merkattu palkkoja, mutta mites muuten, minkälainen työpaikkana?

Kiitokset vastauksista.

28

8947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä työnantaja. Ehdottomasti kannattaa hakea. Hyvät palkat ja hyvät duunit.

    • Anonyymi

      Todella hyvät edut ja hyvä porukka. Johto kannustaa ja antaa palautetta säännöllisesti. Devaajien toiveet ja ideat otetaan huomioon. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Helposti Suomen paras työpaikka

      • Anonyymi

        Höpöti höpöti, yksi alle riman kauppoja


    • Anonyymi

      Hain tuonne, mutta eivät tarvinneet Linux-osaajaa. Kuulemma Microsoftin teknologiat käytössä. Tuttavani on töissä siellä ja ilmeisesti viihtyy.

    • Anonyymi

      Miten Pinjan verkkokauppapuolella ollaan viihdytty? Maksetaanko oikeille senioreille riittävästi?

    • Anonyymi

      Useamman vuoden olen nyt viihtynyt. Monipuolisesti olen päässyt tekemään erilaisia projekteja, palkka on myös noussut hyvin kokemuksen myötä. Firma on toisaalta kasvanut tänä aikana myös paljon, ja tämä on tuonut mukanaan kulttuurin jäykistymistä ja byrokratiaa. Kaiken kaikkiaan on kuitenkin hyvä fiilis paikasta, työkaverit myös mukavia.

    • Anonyymi

      No jaa, ei nyt ihan noin

    • Anonyymi

      Kyllä ennemmin Linux kuin ms. Ms on hirveetä saissee

    • Anonyymi

      Velluuuuuu

    • Anonyymi

      Kertoo jo kaiken tarvittavan kun äkkiä tehdään titteleitä senior arkkitehtejä normi kavereista :-)

    • Anonyymi

      huono paikka oli

    • Anonyymi

      siellä tällä hetkellä kuulemma toimii enemmin devaajia, että pitää olla tietenkin javascript koodausta mm. react, nodejs tai yms.

    • Anonyymi

      Johto elää omassa kuplassa. Vaihtoon tasaisin väliajoin niin tapahtuu kehitystä.

    • Anonyymi

      Johto on hyväveli kerho ihan alkaen hr. Ei pärjäisi muulla moiset

    • Anonyymi

      Muistan kun siellä oli ja varmaan vieläkin top kouluttamattomia. Elämän koulun käyneitä

    • Anonyymi

      Yksi jonkun xxx tuotteen vastaavaja tai vetäjä oli niin pesunkestävä Nars....i

    • Anonyymi

      Kaikki ketkä sijoitti kuituosake voi kiittää nyt itseään

    • Anonyymi

      yritin hakea, mutta perus evätty ja en suosi, oiskin sama kuin innofactor ja muu konsulttifirmat. turha jäisin odottaa seuraavaa 6kk, mutta perus työnantaja ja rekrytoija ja esimies päättää, pätee myös oiskin konsultti tai ei niin se toimeksianto päättää asiansa.

    • Anonyymi

      Henkilöstö ongelmia, huono työpaikka.

    • Anonyymi

      Tiimit ovat ylikuormitettuja, ja työntekijöiltä odotetaan jatkuvaa venymistä ilman selkeitä tavoitteita tai tukea.

    • Anonyymi00027

      En suosittele kenellekkään

    • Anonyymi00028

      Saisko jotain perusteluja? Olin syksyllä mukana niiden rekryprosessissa ja sain tosi hyvää kohtelua ja mulla jäi hyvä kuva yrityksestä, vaikken tullu valituksi 🤔

      • Anonyymi00029

        Hain tuonne. En päässyt, kun en ollut tehnyt tietyllä ohjelmalla tarpeeksi. Jäi kuva, että onko heillä tiukka direktio-oikeus työvälineisiin eikä soveltavia arvosteta. Tai sitten asiakassegmentti vaatii tiettyjä teknologioita


    • Anonyymi00030

      Välttäisin tuonne hakemista.

    • Anonyymi00031

      En suosittele

    • Anonyymi00032

      Pelolla johtamista

    • Anonyymi00033

      Ei terve paikka, ehkä tämä oma kokemus vain. Oma esimies oli pesunkestävä narsisti

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe