Pinja Group Oy

Anonyymi

Ei hirveästi löydy tietoa kyseisestä firmasta mitä nyt palkkavertailuun oli melko kiitettäväsi merkattu palkkoja, mutta mites muuten, minkälainen työpaikkana?

Kiitokset vastauksista.

28

8947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä työnantaja. Ehdottomasti kannattaa hakea. Hyvät palkat ja hyvät duunit.

    • Anonyymi

      Todella hyvät edut ja hyvä porukka. Johto kannustaa ja antaa palautetta säännöllisesti. Devaajien toiveet ja ideat otetaan huomioon. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Helposti Suomen paras työpaikka

      • Anonyymi

        Höpöti höpöti, yksi alle riman kauppoja


    • Anonyymi

      Hain tuonne, mutta eivät tarvinneet Linux-osaajaa. Kuulemma Microsoftin teknologiat käytössä. Tuttavani on töissä siellä ja ilmeisesti viihtyy.

    • Anonyymi

      Miten Pinjan verkkokauppapuolella ollaan viihdytty? Maksetaanko oikeille senioreille riittävästi?

    • Anonyymi

      Useamman vuoden olen nyt viihtynyt. Monipuolisesti olen päässyt tekemään erilaisia projekteja, palkka on myös noussut hyvin kokemuksen myötä. Firma on toisaalta kasvanut tänä aikana myös paljon, ja tämä on tuonut mukanaan kulttuurin jäykistymistä ja byrokratiaa. Kaiken kaikkiaan on kuitenkin hyvä fiilis paikasta, työkaverit myös mukavia.

    • Anonyymi

      No jaa, ei nyt ihan noin

    • Anonyymi

      Kyllä ennemmin Linux kuin ms. Ms on hirveetä saissee

    • Anonyymi

      Velluuuuuu

    • Anonyymi

      Kertoo jo kaiken tarvittavan kun äkkiä tehdään titteleitä senior arkkitehtejä normi kavereista :-)

    • Anonyymi

      huono paikka oli

    • Anonyymi

      siellä tällä hetkellä kuulemma toimii enemmin devaajia, että pitää olla tietenkin javascript koodausta mm. react, nodejs tai yms.

    • Anonyymi

      Johto elää omassa kuplassa. Vaihtoon tasaisin väliajoin niin tapahtuu kehitystä.

    • Anonyymi

      Johto on hyväveli kerho ihan alkaen hr. Ei pärjäisi muulla moiset

    • Anonyymi

      Muistan kun siellä oli ja varmaan vieläkin top kouluttamattomia. Elämän koulun käyneitä

    • Anonyymi

      Yksi jonkun xxx tuotteen vastaavaja tai vetäjä oli niin pesunkestävä Nars....i

    • Anonyymi

      Kaikki ketkä sijoitti kuituosake voi kiittää nyt itseään

    • Anonyymi

      yritin hakea, mutta perus evätty ja en suosi, oiskin sama kuin innofactor ja muu konsulttifirmat. turha jäisin odottaa seuraavaa 6kk, mutta perus työnantaja ja rekrytoija ja esimies päättää, pätee myös oiskin konsultti tai ei niin se toimeksianto päättää asiansa.

    • Anonyymi

      Henkilöstö ongelmia, huono työpaikka.

    • Anonyymi

      Tiimit ovat ylikuormitettuja, ja työntekijöiltä odotetaan jatkuvaa venymistä ilman selkeitä tavoitteita tai tukea.

    • Anonyymi00027

      En suosittele kenellekkään

    • Anonyymi00028

      Saisko jotain perusteluja? Olin syksyllä mukana niiden rekryprosessissa ja sain tosi hyvää kohtelua ja mulla jäi hyvä kuva yrityksestä, vaikken tullu valituksi 🤔

      • Anonyymi00029

        Hain tuonne. En päässyt, kun en ollut tehnyt tietyllä ohjelmalla tarpeeksi. Jäi kuva, että onko heillä tiukka direktio-oikeus työvälineisiin eikä soveltavia arvosteta. Tai sitten asiakassegmentti vaatii tiettyjä teknologioita


    • Anonyymi00030

      Välttäisin tuonne hakemista.

    • Anonyymi00031

      En suosittele

    • Anonyymi00032

      Pelolla johtamista

    • Anonyymi00033

      Ei terve paikka, ehkä tämä oma kokemus vain. Oma esimies oli pesunkestävä narsisti

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe