Pinja Group Oy

Anonyymi

Ei hirveästi löydy tietoa kyseisestä firmasta mitä nyt palkkavertailuun oli melko kiitettäväsi merkattu palkkoja, mutta mites muuten, minkälainen työpaikkana?

Kiitokset vastauksista.

28

8945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä työnantaja. Ehdottomasti kannattaa hakea. Hyvät palkat ja hyvät duunit.

    • Anonyymi

      Todella hyvät edut ja hyvä porukka. Johto kannustaa ja antaa palautetta säännöllisesti. Devaajien toiveet ja ideat otetaan huomioon. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Helposti Suomen paras työpaikka

      • Anonyymi

        Höpöti höpöti, yksi alle riman kauppoja


    • Anonyymi

      Hain tuonne, mutta eivät tarvinneet Linux-osaajaa. Kuulemma Microsoftin teknologiat käytössä. Tuttavani on töissä siellä ja ilmeisesti viihtyy.

    • Anonyymi

      Miten Pinjan verkkokauppapuolella ollaan viihdytty? Maksetaanko oikeille senioreille riittävästi?

    • Anonyymi

      Useamman vuoden olen nyt viihtynyt. Monipuolisesti olen päässyt tekemään erilaisia projekteja, palkka on myös noussut hyvin kokemuksen myötä. Firma on toisaalta kasvanut tänä aikana myös paljon, ja tämä on tuonut mukanaan kulttuurin jäykistymistä ja byrokratiaa. Kaiken kaikkiaan on kuitenkin hyvä fiilis paikasta, työkaverit myös mukavia.

    • Anonyymi

      No jaa, ei nyt ihan noin

    • Anonyymi

      Kyllä ennemmin Linux kuin ms. Ms on hirveetä saissee

    • Anonyymi

      Velluuuuuu

    • Anonyymi

      Kertoo jo kaiken tarvittavan kun äkkiä tehdään titteleitä senior arkkitehtejä normi kavereista :-)

    • Anonyymi

      huono paikka oli

    • Anonyymi

      siellä tällä hetkellä kuulemma toimii enemmin devaajia, että pitää olla tietenkin javascript koodausta mm. react, nodejs tai yms.

    • Anonyymi

      Johto elää omassa kuplassa. Vaihtoon tasaisin väliajoin niin tapahtuu kehitystä.

    • Anonyymi

      Johto on hyväveli kerho ihan alkaen hr. Ei pärjäisi muulla moiset

    • Anonyymi

      Muistan kun siellä oli ja varmaan vieläkin top kouluttamattomia. Elämän koulun käyneitä

    • Anonyymi

      Yksi jonkun xxx tuotteen vastaavaja tai vetäjä oli niin pesunkestävä Nars....i

    • Anonyymi

      Kaikki ketkä sijoitti kuituosake voi kiittää nyt itseään

    • Anonyymi

      yritin hakea, mutta perus evätty ja en suosi, oiskin sama kuin innofactor ja muu konsulttifirmat. turha jäisin odottaa seuraavaa 6kk, mutta perus työnantaja ja rekrytoija ja esimies päättää, pätee myös oiskin konsultti tai ei niin se toimeksianto päättää asiansa.

    • Anonyymi

      Henkilöstö ongelmia, huono työpaikka.

    • Anonyymi

      Tiimit ovat ylikuormitettuja, ja työntekijöiltä odotetaan jatkuvaa venymistä ilman selkeitä tavoitteita tai tukea.

    • Anonyymi00027

      En suosittele kenellekkään

    • Anonyymi00028

      Saisko jotain perusteluja? Olin syksyllä mukana niiden rekryprosessissa ja sain tosi hyvää kohtelua ja mulla jäi hyvä kuva yrityksestä, vaikken tullu valituksi 🤔

      • Anonyymi00029

        Hain tuonne. En päässyt, kun en ollut tehnyt tietyllä ohjelmalla tarpeeksi. Jäi kuva, että onko heillä tiukka direktio-oikeus työvälineisiin eikä soveltavia arvosteta. Tai sitten asiakassegmentti vaatii tiettyjä teknologioita


    • Anonyymi00030

      Välttäisin tuonne hakemista.

    • Anonyymi00031

      En suosittele

    • Anonyymi00032

      Pelolla johtamista

    • Anonyymi00033

      Ei terve paikka, ehkä tämä oma kokemus vain. Oma esimies oli pesunkestävä narsisti

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      532
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      85
      505
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe