Pinja Group Oy

Anonyymi

Ei hirveästi löydy tietoa kyseisestä firmasta mitä nyt palkkavertailuun oli melko kiitettäväsi merkattu palkkoja, mutta mites muuten, minkälainen työpaikkana?

Kiitokset vastauksista.

28

8947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä työnantaja. Ehdottomasti kannattaa hakea. Hyvät palkat ja hyvät duunit.

    • Anonyymi

      Todella hyvät edut ja hyvä porukka. Johto kannustaa ja antaa palautetta säännöllisesti. Devaajien toiveet ja ideat otetaan huomioon. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Helposti Suomen paras työpaikka

      • Anonyymi

        Höpöti höpöti, yksi alle riman kauppoja


    • Anonyymi

      Hain tuonne, mutta eivät tarvinneet Linux-osaajaa. Kuulemma Microsoftin teknologiat käytössä. Tuttavani on töissä siellä ja ilmeisesti viihtyy.

    • Anonyymi

      Miten Pinjan verkkokauppapuolella ollaan viihdytty? Maksetaanko oikeille senioreille riittävästi?

    • Anonyymi

      Useamman vuoden olen nyt viihtynyt. Monipuolisesti olen päässyt tekemään erilaisia projekteja, palkka on myös noussut hyvin kokemuksen myötä. Firma on toisaalta kasvanut tänä aikana myös paljon, ja tämä on tuonut mukanaan kulttuurin jäykistymistä ja byrokratiaa. Kaiken kaikkiaan on kuitenkin hyvä fiilis paikasta, työkaverit myös mukavia.

    • Anonyymi

      No jaa, ei nyt ihan noin

    • Anonyymi

      Kyllä ennemmin Linux kuin ms. Ms on hirveetä saissee

    • Anonyymi

      Velluuuuuu

    • Anonyymi

      Kertoo jo kaiken tarvittavan kun äkkiä tehdään titteleitä senior arkkitehtejä normi kavereista :-)

    • Anonyymi

      huono paikka oli

    • Anonyymi

      siellä tällä hetkellä kuulemma toimii enemmin devaajia, että pitää olla tietenkin javascript koodausta mm. react, nodejs tai yms.

    • Anonyymi

      Johto elää omassa kuplassa. Vaihtoon tasaisin väliajoin niin tapahtuu kehitystä.

    • Anonyymi

      Johto on hyväveli kerho ihan alkaen hr. Ei pärjäisi muulla moiset

    • Anonyymi

      Muistan kun siellä oli ja varmaan vieläkin top kouluttamattomia. Elämän koulun käyneitä

    • Anonyymi

      Yksi jonkun xxx tuotteen vastaavaja tai vetäjä oli niin pesunkestävä Nars....i

    • Anonyymi

      Kaikki ketkä sijoitti kuituosake voi kiittää nyt itseään

    • Anonyymi

      yritin hakea, mutta perus evätty ja en suosi, oiskin sama kuin innofactor ja muu konsulttifirmat. turha jäisin odottaa seuraavaa 6kk, mutta perus työnantaja ja rekrytoija ja esimies päättää, pätee myös oiskin konsultti tai ei niin se toimeksianto päättää asiansa.

    • Anonyymi

      Henkilöstö ongelmia, huono työpaikka.

    • Anonyymi

      Tiimit ovat ylikuormitettuja, ja työntekijöiltä odotetaan jatkuvaa venymistä ilman selkeitä tavoitteita tai tukea.

    • Anonyymi00027

      En suosittele kenellekkään

    • Anonyymi00028

      Saisko jotain perusteluja? Olin syksyllä mukana niiden rekryprosessissa ja sain tosi hyvää kohtelua ja mulla jäi hyvä kuva yrityksestä, vaikken tullu valituksi 🤔

      • Anonyymi00029

        Hain tuonne. En päässyt, kun en ollut tehnyt tietyllä ohjelmalla tarpeeksi. Jäi kuva, että onko heillä tiukka direktio-oikeus työvälineisiin eikä soveltavia arvosteta. Tai sitten asiakassegmentti vaatii tiettyjä teknologioita


    • Anonyymi00030

      Välttäisin tuonne hakemista.

    • Anonyymi00031

      En suosittele

    • Anonyymi00032

      Pelolla johtamista

    • Anonyymi00033

      Ei terve paikka, ehkä tämä oma kokemus vain. Oma esimies oli pesunkestävä narsisti

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe