Onko millainen?
Ajateltiin kysäistä kun harkitaan hääyön viettämistä siellä.
Kiitän vastauksistanne.
MELOODIAN
7
1522
Vastaukset
- sviitti
juu, onhan se hieno, mutta kallis..
- Töröttelijä
Se on tosi upee ja ylellinen, sopii hyvin hääparille.,
Mut on ne tavall. hytitkin kivoja.- tyttönen vain
Meloodian tavalliset hytit kivoja? En ole kaameammissa loukoissa ollut, enkä kuitenkaan ole kovin hienostelija! Seinästä kuuluu läpi jos joku naapurissa haukottelee, saati sitten muuta, niin että hauskaa hääyötä vain =)
Romantikan tavalliset hytit sen sijaan olivat aivan eri luokkaa, sellaisessa voisi kuvitellakin viettävänsä tärkeän yön. Ei silti, romanttisempaa vuodetta saattaisi häämatkalleen kaivata... tai mistäpä sen tietää, yhden hengen sängyssä on mukavan tiivis tunnelma. - Laivalla
tyttönen vain kirjoitti:
Meloodian tavalliset hytit kivoja? En ole kaameammissa loukoissa ollut, enkä kuitenkaan ole kovin hienostelija! Seinästä kuuluu läpi jos joku naapurissa haukottelee, saati sitten muuta, niin että hauskaa hääyötä vain =)
Romantikan tavalliset hytit sen sijaan olivat aivan eri luokkaa, sellaisessa voisi kuvitellakin viettävänsä tärkeän yön. Ei silti, romanttisempaa vuodetta saattaisi häämatkalleen kaivata... tai mistäpä sen tietää, yhden hengen sängyssä on mukavan tiivis tunnelma.Juu, olin viime kesänä käymässä Tallinnassa, menimme Meloodialla.. Hmm.. Mun mielestäni se laiva oli hieman kulahtanut, mutta meidän hytti ainakin oli siisti ja kaikin puolin hyvä.
Olimme C4-luokassa.
Emme kuulleet naapureiden jutustelua.. - ekku
tyttönen vain kirjoitti:
Romantikan tavalliset hytit sen sijaan olivat aivan eri luokkaa, sellaisessa voisi kuvitellakin viettävänsä tärkeän yön. Ei silti, romanttisempaa vuodetta saattaisi häämatkalleen kaivata... tai mistäpä sen tietää, yhden hengen sängyssä on mukavan tiivis tunnelma.Meloodian c-hytti oli tosiaan kauhein jossa olen koskaan ollut. Suihkuna oli esimerkiksi joku letku (!!) ja kuuntelin koko yön kauhuissani aaltojen hakkaamista parinkymmenen sentin päässä ja pelkäsin että milloin tulee läpi...
Baaritkin oli minusta aika kolkkoja ja kulahtaneita, eikä tunnelma mitenkään romanttinen missään vaiheessa. Tietty jos sieltä sviitistä ei jalallaan astu niin väliäkö sillä millainen suihku c-hytissä on tai minkälaista kauhu-karaokea juottolassa... :))
Onnellista hääpäivää ja hääyötä!
- Kokemusta on...
Oltiin mieheni kanssa viettämässä hääyötä juuri Meloodian sviitissä. Olihan se sviitti hieno ja näin, mutta muuten laiva on loppuunrääkätty, epäsiistihkö, henkilökunta yleisesti töykeää ja laivalla oli kumman kylmä...
Menkää siis vaikka Romantikan 22h-risteilylle ja varatkaa sieltä sviitti, niin johan on parempi! - suosittelen
Itse suosittelen todella lämpimästi Romantikalle menoa. Ottakaa vaikka joku hotellipaketti, et eka yö laivan hienossa sviitissä ja toinen yö hotellissa. On sit enemmän aikaa tutustua Tallinnaan, esim vanhaan kaupunkiin.
Me oltiin viikonloppuna Romantikan risteilyllä, oli tosi mukavaa. Hyttinä A-hytti kahdelle ylimmällä 9. kannella, ikkunallinen. Oli ihan hyvä. Sängyt siis eri puolilla hyttiä, mutta siinä yhdessäkin sängyssä mahtuu tekemään vaikka mitä... :) Meillä oli ainakin todella romanttista ja yökin meni todella ihanasti, mulla ei oo tähän mennessä ikinä ollut niin ihanaa rakastelua. kesti nimittäin tunnin verran.
Kyseessä ei edes ollut hääyö vaan ihan muuten vaan romanttinen reissu.
Mukavaa hääyötä teille!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155